Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Me vriend is de letters nu aan het laken .
    We hebben ons mannetje ze naam in grote letters (22 cm) en ook heel dik . Van piepschuim . We hebben ze om en om donkerblauw met lichtblauwe stippen en lichtblauw met donker blauwe stippen geschilderd . Het is echt mooi geworden !

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

@lisanne dat klinkt echt heel leuk zeg! Wij willen ook van die letters gaan doen en dan ook op de kamer van Nora, beetje hetzelfde :)
    En ook iets op de deur van beide:)

Wanneer had jij dan zo'n buikpijn?

3. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hilse , leuk ! Ben benieuwd of het twee roze kamertjes worden of roze en blauw ;) .

Ik had vanaf 3,5/4 weken tot 6/7 heel erg ong pijn nog erger als dat ik echt ong moest worden . Vanaf 6/7 tot 16 erge steken en pijnen . Vanaf 16 tot 20 ontiegelijke pijn aan de zijkant van me buik .
    Nu al even buikpijn vrij :p Maarja als het komt die buikpijn laat maar komen het is voor een goed doel . Maar de eerste weken wordt je er zo onzeker van . Maar niet schrikken ! Ookal wordt je pijn erger het hoort erbij .

4. niva2011

niva2011 Actief lid

28 nov 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanochtend weer getest... dus wij helemaal in spanning... is de test ongeldig :S:S wel hele mooie teststreep maar geen controle streep.... dus nou weten we nog niks en ik heb geen testen meer.. dien komen hopelijk maandag weer binnen dus dinsdag nog een testje wagen... ondertussen 5 dagen overtijd, redelijk vaak krampjes en brandend maagzuur en nog geen ongi.. hopelijk weet ik dinsdag meer.... ik haat die spanning.......

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Niva, och meis wat ontzettend vervelend weer!! Pff echt! blegh.
    Maar ik vind het nog steeds hoopvol voor je:) Hopelijk dinsdag een test die werkt!
    Misschien kan je ook wel maandag gewoon een testje doen?

@Lisanne, och meid dan heb jij ook veel buikpijn gehad! Maar wel geruststellend voor mij:p Hihi.. Ookal maakt het je soms gewoon wel ongerust idd! Heb er al wel minder last van nu..

Hoe is het weer bij jullie dames? Hier toch wel veel zon, heerlijk! Al zijn er af en toe wolken die het lekker verpesten :(

6. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @ Hilse
    Hier ook lekker zonnetje met wat bewolking, maar dat vind ik prima, die hitte van vorige week kon ik niet zo goed tegen..

@niva
    Oohh nog spannender ! Ben zo benieuwd en nu wachten tot dinsdag, is er geen drogisterij open in de buurt ? (hier in den haag is altijd alles open op zondag :p )

@lisanne
    Die letters zijn leuk ! :D
    En ik had dat ook rond die periode zo dat weet ik omdat iedereen op school vroeg of het we ging :)
    En dat kamertje van jou ben ik ook benieuwd naar !

7. niva2011

niva2011 Actief lid

28 nov 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    manlief kon de spanning niet meer aan en is naar de etos gegaan.. ( 25 min hier vandaan).. net getest maar helaas omowit... ga voorlopig niet meer testen en maar gewoon afwachten wanneer ik ongi word...:'( :'(

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

Niva, oohh wat vervelend meis!!! Kop op, wie weet.. En anders komt het echt meid.. Knuff!!!

Net op kraambezoek geweest. Het was echt zooo'n klein poppie! Echt bizar gewoon.
    Wel echt een super mooi meisje! Helemaal compleet alleen nog te klein.
    Ze had haar op de arm en ze huilde steeds een beetje. Komt Sophie eraan (oudere dochtertje net zo oud als Nora) en slaat een arm om haar moeder en om de baby heen en aait en zegt stil maar stil maar. Zo lief!! Moest meteen denken aan mezelf en aan Nora en ik hield het niet meer droog!!! Toen pakte ze ook nog mijn hand en zei baby aaien ze huilt... Te vertederend!

9. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Hey meiden,beetje druk hier ik ga morgen even een test halen aangezien ik nog niet ongi ben en heel de dag vol op misselijk af en toe wat buik krampjes en daardoor dacht ik dat ik gewoon ongi gaat worden nu ben ik het nog net mij. Man is vol overtuiging dat ik zwanger ben maar voor mijn gevoel kan het niet aangezien we 3 x sex hebben gehad dezemaand maar ik laat het morgen aan de ter over helaas gaande winkels pas om 1 uur open....
    Ben wel nerveus......

Wij genieten nog steeds met volteugen van de vakantie en de kids vermaken zich prima en het weer is nog steeds goed al koelt het in de avond snel af kindjes slapen al lekker nu ff de afwas doen en dan meestal lekker zitten met een wijntje maar dt de ik vanavond niet voor het geval dat.....

Hoe is t met de rest?

Hilse had jij vandaag nou echo gehad? Hoe was dat?

10. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Niva , Huh , wat voor merk test had je ? Zou er nog een met ochtend urine doen en alle testen nu even als niet getest beschouwen . Heel vreemd !

Hilse , aaachh lief zeg ! Was ze eerder geboren dat ze nog zo klein was ? Maak je echt niet druk om buikpijn hoor !

Dunchan , hmm zal me pendel uitkomen haha . Ben benieuwd ! Wat voor gevoel heb je zelf ?

Denise , zal ik morgen fotos naar je sturen van het kamertje ?
    Weet jij al precies wat je wilt in de zeekamer :) .

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

Zitten nu in restaurantje dus reageer even kort.

Lisanne, ja 38wk. Ze dachten eerst dat ze het niet zou halen..!

12. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Lisanne ik weet het echt niet durf gewoon niks te hopen.... Ik wacht het af morgen en als ik het weet laat ik het jullie ook weten

13. niva2011

niva2011 Actief lid

28 nov 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    dunchan, hoop dat je man gelijk heeft!!
    manlief gelooft er nog steeds in hier en ik totaal niet meer...

de test met 2e streepje was van kruidvat 2v5, de ongeldige ook en de omowitte van etos...

14. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Lisanne, wat leuk die letters:).

Hilse, ik heb ook zo vaak tranen in mijn ogen als ik baby's zie of het met mensen over hun kindje heb...

Niva, wat vervelend zeg:(. Ga je nu nog testen vandaag?

Ik was gister ook zo dom om een test te doen, die was natuurlijk negatief. Na mijn eisprong zijn mijn borsten gespannen en pijnlijk geleven, heb meer puistjes en sinds gister in de ochtend ongikramp. Maargoed het kan natuurlijk simpelweg iets anders betekenen allemaal. Donderdag zit ik 2 weken na mijn ei, zal ik dan nog een testje wagen? Ik voel me wel anders, maar ook dat is misschien omdat ik het zo graag wil.

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

Daantje, je kunt het best proberen. Je klachten lijken op de mijne:)

zwangeragenda.nl
    Gratis agenda :p

16. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Nog een leuk detail, ik vroeg aan mijn vriend "denk je dat ik zwanger ben?" toen zei hij, ik hoop het en toen gaf hij mij een kus:):).
    En aangezien die van mij niet zo lief en romantisch is werd ik hier heeel blij van!

17. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @daantje
    Ik zou donderdag nog een test wagen !
    Ik heb goede hoop :) en sommige testen vroeg nu eenmaal gewoon omowit, zoal ik ;)
    En wat lief van je vriend ! <3

@hilse die ga ik gelijk bestellen leuk !!

@all
    Pff ik verveel me een beetje hier, iedereen is op vakantie of hard aan het werk :p logisch maar dat zorgt er wel voor dat ik wat meer alleen ben...gelukkig woensdag met een vriendin afgesproken en in het weekend met familie dingen doen :)
    En woensdag nog precies 2 weken voor Vl. Weer thuis is :)
    Dus ik ben wel blij als ik een beetje kan werken, maar tegen die tijd is vriendlief thuis en mis ik dus wel tijd van hem :'(
    Normaal vind ik het allemaal niet zo erg, maar toen zat ik op school , had ik werk en was ik eigenlijk altijd druk ...nu heb ik eigenlijk een heele lange vakantie terwijl niemand echt vakantie heeft...
    Misschien ben ik ook wel emotioneler en raakt het me nu wat meer...

18. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Heeft meiden, net testje gedaan en jajajaaaa we zijn zwanger het was een licht streepje dus over een paar dagen nog een keer testje doen......

We zijn zo blij maar ben ook zo bang dat ik het weer ga verliezen......l
    Ik zal proberen er vanavond een foto van te plaatsen ....
    Ga nu ff met de kids naar e speeltuin want ze vervelen zich hahahaah

19. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @dunchan

GEFELICITEERD!!!!!

Ik hoop echt dat alles nu goed gaat en dat jullie kunnen genieten van een mooie zwangerschap !!!!!!!!

20. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    13 aug onze eerste echo...... Ben zo benieuwd en vind het zo spannend.....

Deel Deze Pagina