Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    ♥ NOD ♥

Augustus 2012

Daantje (24jaar) NOD: 7 augustus, 9e ronde, 1e kindje

Juli 2012

- susem (23 jaar) NOD: 12 juli, 4e ronde, 1e kindje
    - GwoonAn (22 jaar) NOD: 15 juli, 2e ronde, 1e kindje
    - Daan22 (22 jaar) NOD: 23 juli, 3e ronde, 1e kindje
    - Niva (21 jaar) NOD: 25 juli, 2e ronde, 1e kindje

♥ Zwanger ♥

- Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Jongen
    - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen
    - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Jongen
    - Denise ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- Jongen
    - CVG (21 jaar) uitgetekende datum 17 januari 2013, 1e kindje- Verrassing
    - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 9 februari 2013 1e kindje - Verrassing
    - flavour ( 24 jaar), uitgerekende datum: 10 februari 2013, 1e kindje - jongen / meisje / verrassing
    - Wonderwensje ( 21 jaar), uitgekiende datum: 2 maart 2013, 1e kindje - jongen/ meisje/ verrassing
    - Hilse (20 jaar) uitgerekende datum:........1e kindje - Jongen/meisje/verassing
    - Dunchan (24 jaar) uitgerekende datum: 2 april 2013, 2e kindje, Jongen, meisje, verrassing

♥ Afspraken - Controle & Echo's ♥

- Denise 7 aug 20 weken echo.
    - Lisanne 6 aug VK, 7 aug groei echo, 11 aug 3D echo.
    - dunchan 13 aug VK + echo.

♥ Bevallen ♥

-
    -
    -

♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥
    -
    -

2. niva2011

niva2011 Actief lid

28 nov 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    dunchan GEFELICITEERD

daantje, ik hoop het voor je!!:D

hier vandaag best misselijk en erg moe... nog geen ongi...

3. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Niva ik duim ook nog steeds voor jou geen ongi dus wie weet.......

Ik heb de foto van de test in een album gezet ik krijg hem niet ons forum gezet zit op mijn mobiel vandaar....

4. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Trouwen lisanne je pendel van juli klopt dus!! Nu nog kijken of het ook weer een jongen wordt ik hoop toch stiekem een meisje hahha....

Nou ja hoop meer dat ik het kindje gewoon 9 maanden mag dragen!! Ben echt op van de zenuwen over of het allemaal ghoed gaat deze keer.....

5. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Zal zo even alles lezen . Ben net thuis van Ikea .

Dunchan gefeliiiiiciiiiiteeeerddd ! Ik wist het wel haha had bij jou pendel echt hetzelfde gevoel als de pendel aangaf . Super !! Zal vanavond nog even pendelen jongen of meisje .

6. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Dunchan, gefeliciteerd meis! Ik hoop zo dat dit keer alles goed gaat, jullie zijn wel echt super vruchtbaar he! Nu nog een klein gezond wondertje in je handen over 8 maanden.

Denise, dat lijkt me ook wel saai ja. Heb je geen leuke buren ofzo?

7. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Lisanne, ik hoop op de goeie afloop van jou pendels:) ze lijken tot nu toe wel uit te komen. Dus daar hoop ik ook op.

8. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Daantje3 , volgends me pendel wordt je zwanger in augustus dus dat kan ook volgende ronde zijn dus hou de moed er in he !!

Jij gaat bijna op vakantie toch ?

9. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dunchan gefeliciteerd en genniet ervan!
    Zijn dat je ook een nnieuwe lijst gemaakt hebt, mijn nod is:: 17/18 aug. Rond het weekend mijn ei, spannend!

10. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    ♥ NOD ♥

Augustus 2012

Daan22 (22 jaar) NOD: 17/18 augustus, 4e ronde, 1e kindje

Juli 2012

♥ Zwanger ♥

- flavour ( 24 jaar), uitgerekende datum: 10 februari 2013, 1e kindje - jongen / meisje / verrassing
    - Wonderwensje ( 21 jaar), uitgekiende datum: 2 maart 2013, 1e kindje - jongen/ meisje/ verrassing
    - Hilse (20 jaar) uitgerekende datum:........1e kindje - Jongen/meisje/verassing
    - Dunchan (24 jaar) uitgerekende datum: 2 april 2013, 2e kindje, Jongen, meisje, verrassing

♥ Bevallen ♥

-
    -
    -

-
    -

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Dunchan: MEIS GEFELICITEERD!!! SUPER!! :D:D

12. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    ♥ NOD ♥

Augustus 2012

Daan22 (22 jaar) NOD: 17/18 augustus, 4e ronde, 1e kindje

Juli 2012

♥ Zwanger ♥

- Hilse (20 jaar) uitgerekende datum: 3 april, 1e kindje - Jongen/meisje/verassing

♥ Bevallen ♥

-
    -
    -

-

even de datum van Hilse aangepast :) die stond er nog niet!

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

Thanks SDenise!
    Laten we doen dan de ondersteboven van de rij allemaal een meisje krijgen, is het een beetje in evenwicht:p hahaha

14. niva2011

niva2011 Actief lid

28 nov 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb net getest met zo'n hele vroege test... en die is nega dus hoop dat ik nu zo snel mogelijk ongi word...:S :'( :'(

ondertussen een week overtijd...

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

@niva meid wat balen:(
    Vreselijk onhandig zo'n vrouwenlichaam zonder gebruiksaanwijzing!

16. CVG

CVG Actief lid

1 mrt 2012
    102
    12
    18
    NULL
    NULL
    Dunchan, wat een geweldig nieuws! GEFELICITEEEEERD!!

Ik reageer eigenlijk nooit meer, maar ik blijf nog steeds lezen ;)

Ik ben nu 15 weken, maar ik heb het idee dat ik de baby af en toe al voel, zijn hier meiden die hun kindje ook al voelen, zo ja hoe voelt dat bij jullie?

24 augustus heb ik de 20 weken echo, best weer een spannende gebeurtenis denk ik.

17. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Lisanne, ik vond het wel redelijk gaan in de praktijk. We waren wat aan de late kant en ze was echt heel erg bezig met de juiste momenten en posities vinden om hem mooi op de foto te krijgen. Hij lag er heel slecht voor (met z'n ruggetje naar mijn buik en met z'n armpje erg veel over z'n gezicht heen) en toch hebben we leuke foto's en best ook mooie beelden. Vooral vind ik dat de prijs erg meeviel, in vergelijking dan met wat je bij andere praktijken ervoor krijgt. Ik heb geloof ik een foto in m'n album staan, kun je zelf zien hoe duidelijk je hem vind;).
    Helaas kreeg je bij de diergaarde geen voorrang hoor met een rolstoel, thans ik niet...:( Bij m'n oma wel meer. Wij (ik en man) kregen meer blikken van stel je niet aan of ja hoor, je bent zo jong zwanger en dan zit je nog in een rolstoel... Dus dat was wat minder maar we hebben ons er lekker niks van aangetrokken.:)
    Heb wel last van m'n rug ja, maar ja het begint nu ook steeds meer te trekken natuurlijk. Er komt steeds meer gewicht naar voren;):D
    En van het zuur heb ik af en aan last eigenlijk, maar heb altijd crackers bij dus geen probleem.
    Hoe gaat het bij jou? Jij zal nu ook wel een buikje hebben? Al ''klachtjes''?

Zijn vorige week op het strand geweest en het was heerlijk:D, m'n man had speciaal een dagje vrij genomen voor me zodat we lekker konden gaan:D:D. We waren er allebei al jaren niet meer geweest (hoek van holland) en al helemaal nog niet samen. We zijn eigenlijk tussen de groep zwangeren / ouders gaan zitten, alleen toen we naar het water toe liepen kregen we een opmerking (van een stel oudjes), ze keken naar mij en m'n buik en zeiden: dat zou toch verboden moeten worden en schudden hun hoofd. M'n man wou bijna terug gaan, maar ik zei dat we het maar moesten negeren...
    Er gebeuren wel ergere dingen op de wereld om je zorgen over te kunnen maken dan wat mensen vinden of denken van je, niet waar dames?

Hilse, GEFELICITEERD meid!!!!!!!!! Welkom bij de zwangeren!!!! Mooie test, zeker duidelijk. Zo vroeg kun je nog helemaal niks zien zeker niet met de uitwendige. Ik heb pas bij de 12 weken een uitwendige gehad, en met 7/8 weken zie je pas echt beeld.

Denise, wat fijn voor je dat je een baan hebt! Gefeliciteerd!

Dunchan, GEFELICITEERD!!!!! Ik hoop voor je dat het nu goed gaat. Dat zou nu toch wel moeten na al die pech die jullie gehad hebben meid.

CVG, met 15 weken kun je het al voelen hoor. Wordt vaak gezegt van niet en alleen als je al eerder zwanger bent geweest maar dat is niet zo. Ik had het ook al vroeg en rond die tijd voelde het voor mij een beetje aan als zenuwtrekjes eigenlijk.

Gister naar controle geweest, alles is goed hij wordt nu geschat op 1600gr en bij geboorte op ong. 3500gr.

Volgende controle is op 27 aug dat is dan de 34 weken controle.

Hebben gisteren de geboortekaartjes besteld, is zo geweldig! We hebben de laatste tijd wat meer dingetjes afgewerkt. Het geboorteplan gemaakt, geboortekaartjes besteld, lijst gemaakt van wie te bellen na de geboorte, de lijst met mensen die een kaartje krijgen, die een kaartje krijgen met kaartje voor kraamfeest en met een kaartje om te bellen voor een afspraak , ook nog een lijst met wat ik in de vluchtkoffer wil en wat we op het laatste moment er nog even in doen.
    En deze week is de vrouw van m'n neef uitgerekent dus misschien wel babynieuws van mijn kant.

18. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Niva, balen zeg:(. Ik ga er deze maand ook echt vanuit dat ik zwanger ben, het voelt zo anders maar toch zeggen de testen voor NOD iets anders...

Cheetara, Wat gaat de tijd snel zeg, jullie hebben gewoon al bijna alles geregeld voor jullie mannetje. Naja mannetje, het is best een flinke. En die mensen en hun blikken en opmerkingen hou je altijd, die heb je ook als je 38 bent en een kindje wil. Iedereen maakt zijn eigen keuzes en daar mag je heus wel iets van vinden, maar zolang mensen niet om je mening vragen moet je gewoon je mond houden!

@all, ik ben er heilig in gaan geloven dat ik zwanger ben. Tot vandaag, vanmorgen kramp, ben emotioneel, heb zin in eten en voel me opgeblazen. Allemaal aankondigingen van een menstruatie. Dus baalde vandaag wel, maar ga morgen toch een testje doen nog, tenzij ik al ongi ben natuurlIjk.

19. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @daantje
    Niet iedereen test voor nod positief! Morgen een testje doen en blijven doen tot je ongi ben...
    Ik hoop het zo voor je!!!!

@Cheetara
    Die mensen zijn gewoon stom ;)
    Ik vind het strand ook heerlijk! Ik ben afgelopen week best vaak geweest..lekker rustig zitten, afkoelen bij de zee...
    Genieten voor 2 ;)

Leuk dat ie goed op groei zit en geboortekaartjes zijn ook ahrtsikke leuk!
    De voorbereidingen zijn sowieso erg leuk! :D

Hier heb ik ook al een aardige buik, iedereen vraagt zich af of ik niet veel langer zwanger ben, die kleine heeft graag de ruimte dus daar kan die nu nog van genieten...ik ben vrijdag ook alweer 20 weken en dan gaat het ineens snel!

20. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Denise, inderdaad jij bent ook al bijna 20 weken. Het lijkt of cheetara veel langer zwanger was voordat de rest zich begon te melden, maar dat valt best wel mee dus:).
    Besef daardoor wel dat ik stiekem al bijna een jaar bezig ben:(

Deel Deze Pagina