Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Hilse hihih ik zie het nu ook, maar het zijn toch ook onze liefjes ;) ?

@Dunchan
    Ga genieten van de dierentuin en probeer positief te blijven, dat doen we hier ook! Maar ik weet hoe moeilijk het voor je is!

@all
    ik heb op precies een paar plekjes op mijn buik (vlakbij of op de baarmoeder) zere plekjes...niet stekend maar gewoon zeer...wat zijn dat? Toch niet van het schoppen want zo lang doet hij dat nog niet....(iig niet dat ik dat voelde, pas sinds een week)..

2. niva2011

niva2011 Actief lid

28 nov 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dunchan, hoop voor je dat het allemaal goed is en dat je een mooie echo hebt...

@ daan hoop dat je snel zwanger bent!!!

hier nog steeds niet ongi, de krampjes zijn ook weer weg.. wel veel last van maagzuur en af en toe misselijk...

als ik zaterdag nog niet ongi ben doe ik zondag nog een test...

3. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Denise, zijn dat geen plekjes waar je huid wat meer of sneller is uitgerekt door het groeien? Dat het daardoor gevoeliger is? Ik roep ook maar wat hoor...

Niva, ben benieuwd wat je test zondag zegt en of er in de tussentijd al iets gebeurd.

@all, op naar ronde 10:(. Nieuwe NOD is 3 september.

Hilse, Lisanne, hoe zeker zijn jullie over jullie pendel? Want al mijn hoop ligt op deze maand!

4. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Zullen we de meiden die hier nooit meer meelezen/meeschrijven uit de lijst halen.
    Dus iedereen die op de lijst wil blijven graag even een berichtje sturen met een update...

Wanneer begin je trouwens met een derde deel, stiekem hebben wij alweer veel pagina's!

5. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @daantje

Jammer :(, maar ik heb goede hoop op de volgende ronde!
    *knuf*
    Ik trakteerde mezelf altijd op iets lekkers zoals biefstuk of een lekker glaasje wijn :) !

Inderdaad even kijken wie hier nog meeschrijven en wie niet...zullen we het 3 dagen afwachten en kijken wie er wel of geen een reactie hebben gegeven? (van degene die er nooit meer zijn)

En het zou best kunnen dat het gewoon mijn huid is die aan het uitrekken is..dinsdag zeg ik het nog even tegen de vk :D

@All
    vandaag precies 20 weken <3
    Gister met mijn vriend aan de foon en de foon op mijn buik gelegd zodat mijn vriend tegen de baby kon praten en de baby gaf een heeeelllee duidelijke schop tegen mijn buik nadat hij zijn stem hoorde :D

6. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    &#9829; NOD &#9829;

September 2012
    Daantje (24jaar) NOD: 10 september, 10e ronde, 1e kindje

Augustus 2012
    Daan22 (22 jaar) NOD: 17/18 augustus, 4e ronde, 1e kindje

Juli 2012
    - susem (23 jaar) NOD: 12 juli, 4e ronde, 1e kindje
    - GwoonAn (22 jaar) NOD: 15 juli, 2e ronde, 1e kindje
    - Niva (21 jaar) NOD: 25 juli, 2e ronde, 1e kindje

&#9829; Zwanger &#9829;

- Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Jongen
    - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen
    - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Jongen
    - Denise ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- Jongen
    - CVG (21 jaar) uitgetekende datum 17 januari 2013, 1e kindje- Verrassing
    - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 9 februari 2013 1e kindje - Verrassing
    - flavour ( 24 jaar), uitgerekende datum: 10 februari 2013, 1e kindje - jongen / meisje / verrassing
    - Wonderwensje ( 21 jaar), uitgekiende datum: 2 maart 2013, 1e kindje - jongen/ meisje/ verrassing
    - Hilse (20 jaar) uitgerekende datum: 3 april, 1e kindje - Jongen/meisje/verassing
    - Dunchan (24 jaar) uitgerekende datum: 2 april 2013, 2e kindje, Jongen, meisje, verrassing

&#9829; Afspraken - Controle & Echo's &#9829;

- Denise 7 aug 20 weken echo.
    - Lisanne 6 aug VK, 7 aug groei echo, 11 aug 3D echo.
    - dunchan 13 aug VK + echo.

&#9829; Bevallen &#9829;

-
    -
    -

&#9829; (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze &#9829;
    -

7. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Hoe oud die mensen waren? Iets van 50 à 60 jaar denk ik. Maar heb er weinig moeite mee, heb het er wel over tegen me vader (want we praten altijd over dingen) en die vind het maar idioot hoe sommige mensen kunnen reageren. Hij had denk ik niet verwacht dat ik dat soort reacties zou krijgen van mensen.

Daantje, niet opgeven hoor meid. Zoals er al meer hier hebben laten blijken is dat je ook genoeg laat testers hebt. Ikzelf heb iets van 3 dagen na nod getest maar blijkt dat ik 4 dagen vooruit gezet was, dus eigenlijk heb ik pas een week na nod getest. Geen bloed is moed!

Denise, wauw jij bent nu ook al op de helft hè. Vanaf nu zal het allemaal nog sneller lijken te gaan. Je denkt zo iedere week waar blijft de tijd?! Die plekjes die je voelt kunnen zijn vanwege je huid of ook nog je baarmoeder die uitrekt hoor, dat heb ik soms ook nog steeds je banden blijven natuurlijk ook nog steeds onder spanning staan. Wat leuk trouwens dat je baby zo reageerde op de z'n stem, dat deed die van mij ook al vroeg. Dat is zo vertederend om te beseffen dat hij op de stem van z'n vader reageerd.

Dunchan, rot om te lezen dat er weer onzekerheid is voor je. Maar ik moet zeggen dat ik wel vaker gehoord heb dat clearblue niet de beste test is hoor, wel de leukste om te zien maar dat hij een stuk minder gevoelig is voor hcg. Je hebt duidelijke testen gehad van kv, en dan doe je er binnenkort nog een.

Morgen gezellig naar Zeeland in sint maartensdijk er is ieder jaar een braderie maar ik ben er al jaren niet heen geweest, ik wou al jaren dus heb nu gezegt dat ik het echt wil voordat de baby geboren is.
    Dus morgen gezellie weg.

Zou iemand mij in de lijst van de afspraken willen zetten?
    27 augustus 34 weken controle.

Vanaf die tijd is het geloof ik iedere 2 weken, jeetje wat gaat de tijd hard zeg. Voordat we het weten zijn de zwangeren bevallen en zijn de niet zwangeren zwanger.

8. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    &#9829; NOD &#9829;

September 2012

Augustus 2012

Juli 2012

&#9829; Zwanger &#9829;

- flavour ( 24 jaar), uitgerekende datum: 10 februari 2013, 1e kindje - jongen / meisje / verrassing
    - Wonderwensje ( 21 jaar), uitgekiende datum: 2 maart 2013, 1e kindje - jongen/ meisje/ verrassing
    - Hilse (20 jaar) uitgerekende datum: 3 april, 1e kindje - Jongen/meisje/verassing
    - Dunchan (24 jaar) uitgerekende datum: 2 april 2013, 2e kindje, Jongen, meisje, verrassing

- dunchan 13 aug VK + echo.
    - cheetara 27 augustus 34 weken controle

&#9829; Bevallen &#9829;

-
    -
    -

9. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @cheetara
    Ja gaat snel hè !!
    Gelukkig lijkt het niks ergs, Maarja eerste zwangerschap..je gaat je bij elk pijntje toch afvragen wat het is :p

Was zeker vertederend om te zien..ik heb het nog niet kunnen testen maar je kan hem nu volgens mij ook vanaf de buitenkant voelen :) als vl dan terug is kan hij de baby mooi voelen !
    Wanneer voelde je vriend de baby vanaf de buitenkant ?

Veel plezier op de braderie !

10. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Meiden ik ben gaan bloeden vandaag mega heftige buikpijn. Of ik nu wel of niet zwanger was ik zou het niet weten? Volgens de test wel.... En zo heb ik me ook gevoeld.... Voor nu op naar de de nieuwe ronde maar......

Ik wil er maar niet te lang bij stil staan. Dus Daantje ik kom ook bij in het lijste gaan we samen op naar de volgende ronde....

11. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    &#9829; NOD &#9829;

September 2012

Dunchan (24jaar) NOD: 1 september, ............ , 2e kindje

Augustus 2012

Juli 2012

&#9829; Zwanger &#9829;

- cheetara 27 augustus 34 weken controle

&#9829; Bevallen &#9829;

-
    -
    -

12. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Dunchan, wat rot voor je meid:(. Dat jou dit nou allemaal moet overkomen en nog eens allemaal achter elkaar. Ik blijf voor je hopen, net als voor daantje natuurlijk.

Denise, hij voelde de kleine voor het eerst met iets van 18 weken :$ geloof ik. Erg vroeg, maar ik duwde z'n hand best flink in m'n buik en ons mannetje is al vanaf heel vroeg behoorlijk sterk hoor, hij gaf toen echt toevallig een goeie trap. Pas na 20 weken begon je het aan de buitenkant te zien en begon hij het vaker te voelen. En bedankt dat je me erop gezet heb;).

13. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Meiden sorry beetje druk bij de scall geweest suiker test duurde best lang . Jullie gaan me toch niet van de lijst halen he haha wil erop blijven.

Dunchan jeetje meid :( wat een toestand weer !!!
    Knuff !!!
    Hoop dat het toch een beetje gaat met je .

Denise , die plek had ik ook links onderin !
    Maar dat zal je zo wel lezen :) .

14. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Dunchan *knuffffffff* :(

@ lisanne
    We waren niet van plan je eraf te gooien hoor, maar sommige zijn al heeeeeeeeeeeeeeellllll lang niet geweest en waren er ook niet lang...aan de andere kant hebben sommige misschien wel pauze :eek: die heb ik ook genomen, jullie zijn mij gelukkig toen niet vergeten !

Ik ga zo ff je mail lezen, eerst even douchen want ik zit nog steeds in mijn pyama :p heel slecht ik wee het maar ik lag zo lekker ... :p

@cheetara
    Hihi ma voel hem sinds week 17 maar echt hard sinds week 19 ..
    Het zijn nu echte kicks :p

15. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Leuk om die lijst zo te zien! Heel veel zwangeren!
    Dunchan wat ontzettend balen zeg!

16. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Dunchan, dikke knuffel! Ik had liever gehad dat het deze keer gewoon goed was gegaan! Deze maand gaan we samen voor een klein wondertje.

Denise, wat bijzonder dat de kleine reageerde op je vriend. Ben benieuwd hoe hij reageert als je vriend terug is en of hij hem dan voelt. Mijn NOD is trouwens 3 september ipv 10 september.

Cheetara, ik ben al ongesteld, dus deze maand is de hoop wel vergaan;). Maar ik ben er alweer overheen, op naar een nieuwe maand.

Lisanne, natuurlijk ga jij er niet van af. Maar ik heb bijvoorbeeld gewoonan en susem al heeeel lang niet gezien/gehoord.

En mensen die terugkomen van pauze zijn natuurlijk weer gelijk welkom. Zou bops nog terugkomen na haar vakantie? Ben echt benieuwd hoe het nu met haar gaat!

17. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Wel bizar trouwens om te zien, de meiden waar ik in het allereerste begin meekletste die zijn bijna allemaal al uitgerekend. Bizar hoe die dIngen lopen, als ik toen

18. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Oeps ik drukte per ongeluk op reageren.

Als ik gelijk was zwanger geraakt had ik al een kindje kunnen hebben. Best apart he...

19. niva2011

niva2011 Actief lid

28 nov 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dunchan, wat vreselijk!! KNUFFEL!!

lisanne, whahaha nee hoor!!

daantje, hoop echt voor je dat het raak is komende maand!! maar blijf je dan wel hier kletsen??!!!

@all
    nog altijd niet ongi, geen krampjes meer sinds 2 dagen.. wel hoofdpijn en erg gelige afscheiding... hoop dat ik of morgen een posi test heb of morgen ongi wordt..

gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend? ons nichtje logeert hier tot vandaag dus we gaan nog wat lekkere dingen bakken vandaag en gister een heel stuk wezen wandelen door t bos ook met de hond erbij...

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

Dunchan, wat ontzettend balen lieverd!! Dikke knuffel!

SDenise, ik heb ook nog twee afspraken voor de lijst. Volgende week woensdag komt er iemand langs van MvM!
    En de 10e heb ik een echo..

Zit nu misselijk op de wc, lalala.. :p

Plannen voor het weekend zijn sprookjeshof in zuidlaren samen met m'n ouders. Even de jeugd herleven en leuk voor Nora:)

Deel Deze Pagina