♥ NOD ♥ September 2012 Dunchan (24jaar) NOD: 1 september, ............ , 2e kindje Daantje (24jaar) NOD: 3 september, 10e ronde, 1e kindje Augustus 2012 Daan22 (22 jaar) NOD: 17/18 augustus, 4e ronde, 1e kindje Juli 2012 - susem (23 jaar) NOD: 12 juli, 4e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: 15 juli, 2e ronde, 1e kindje - Niva (21 jaar) NOD: 25 juli, 2e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Jongen - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Jongen - Denise ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- Jongen - CVG (21 jaar) uitgetekende datum 17 januari 2013, 1e kindje- Verrassing - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 9 februari 2013 1e kindje - Verrassing - flavour ( 24 jaar), uitgerekende datum: 10 februari 2013, 1e kindje - jongen / meisje / verrassing - Wonderwensje ( 21 jaar), uitgekiende datum: 2 maart 2013, 1e kindje - jongen/ meisje/ verrassing - Hilse (20 jaar) uitgerekende datum: 3 april, 1e kindje - Jongen/meisje/verassing ♥ Afspraken - Controle & Echo's ♥ - Denise 7 aug 20 weken echo. - Lisanne 6 aug VK, 7 aug groei echo, 11 aug 3D echo. - Hilse 8 aug MVM afspraak, 10 aug echo - cheetara 27 augustus 34 weken controle ♥ Bevallen ♥ - - - ♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥[/QUOTE]
@Hilse JAAAA onze liefjes! @all Hoe gaat het hier met de dames? Hier misselijk van het avondeten..ik heb de laatste tijd moeite met zowel vlees als vis..ik heb met moeite een stukje naar binnen gekregen, maar ben er niet blij van geworden
Thanks voor het bijwerken! Voor de 2e x sinds zwanger seks gehad, nu geen bloedverlies gehad gelukkig! yey! Hier hele dag niet fit geweest.. Beetje duizelig en misselijk.. Nu op bed maar kan niet slapen alhoewel ik wel echt moe ben!! Kan niet wachten tot volgende week vrijdag! Tijd kruipt voorbij Denk dat ik pas dan durf te genieten...
Hilse , gelukkig geen bloedverlies ! Ik heb trouwens niet echt veel zin hoor . En aan het begin vond ik het heel lastig om klaar te komen zeg maar als me vriend met me bezig was. Me hoofd was gewoon bij me baby en babydingetjes enzo ik kon me niet omschakelen . Nu duurt het ook wel langer hoor en moet ik me echt proberen te concentreren . Hoe zit dat bij jullie eigenlijk ? Gister was me zoontje in me buik lekker hyper actief , jeetje wat wordt hij sterk . Zijn papa wist wel van wie hij dat sterke heeft Hahaha . Daantje , is inderdaad een gekke gedachte ! Niet echt een leuke gedachte he ? Maar als je straks zwanger bent denk je vast " gelukkig was ik niet gelijk zwanger met de eerste meiden hier want dan was het kindje in me buik niet dit kindje geweest" . Je wil dan natuurlijk het kindje wat er in je buik zit en daar ben je dan zo blij mee . Ik kan me nou niet herinneren of je er al antwoord op heb gegeven maar wanneer ga je nou op vakantie ? En gaat het al wat beter tussen jou en je vriend ? En de verbouwing ?
Denise , je kan ook vleesvervangers proberen ? Er zijn inderdaad veel meiden die niet komen en niet waarschijnlijk niet meer gaan komen . En als ze dat toch doen kunnen we ze er toch gewoon weer op zetten . Vraag me eigenlijk ook af of Bops hier nog komt kletsen , wat denken jullie ? Even afwachten maar.
Ik vind wel jammer dat er een aantal meiden niet meer zoveel of bijna niet meer mee praten.... Zullen het we druk hebben met de komst van de baby enzo.... Praat nu ook wel wat minder mee maar komt dat ik nog steeds op vakantie ben.... Als ik straks weer thuis ben klets ik weer wat meer mee.... Hoe zit het met de juli Meiden..... Anders haal ik die van de lijst...... Niva dan niet want die is nog aan het wachten maar ik heb de andere nog niet gehoord hier....
@lisanne, bops was laatst nog op vakantie. Weet niet of ze al terug is... Hier even middag dutje doen. Straks even weg met z'n drietjes.
Dunchan , als je op vakantie bent in het logische ! Hoe is het nu met je ? Geniet je nog wel een beetje van de leuke dingen ondanks alles ? Ik denk dat Gwoonann en Susem er af kunnen , als jullie dat ook vinden ? Als ze er weer op willen horen we het wel toch . Met de komst van de baby ? Ooohh je bedoeld niet bevallen maar zwanger ? Begreep het verkeerd . Hilse , veel plezier ! Heb je nog met haar gepraat of alleen gelezen dat ze op vakantie ging enzo ?
Lisanne, ja had nog met haar gesproken een week geleden ofzo.. Maar niet gehad over of ze hier nog weer komt. De nieuwe week is begonnen; op naar vrijdag echodag!!!
Hilse , oké . Ging het goed met haar ? Al minder misselijk of weet je dat niet . Vrijdag je echo he . Spannend . Een echte echo week deze week . Morgen ochtend me groeiecho , Savonds Denise haar 20 weken echo . Vrijdag jou termijnecho . Spannend ... En leuk !
Lisanne, nee verder weet ik het niet! Ging wel goed met haar Jaa leuk! Echo week haha! Wat zijn jullie alweer een stuk verder dan ik zeg! hihi
Hilse , vergis je niet . De tijd gaan ontiegelijk hard ! Ik weet nog dat ik 4 / 5 weken was en toen zag ik op het forum meiden die 12/16 weken waren en toen dacht ik , jeetje die zijn al ver ! Die zullen vast geen zorgen meer hebben die zijn al zo lang zwanger . En nu ben ik zelf nog verder .. 24.2 . Het gaat echt echt onwijs hard ! Dus geniet van elke dag want juist de eerste weken wordt er telkens een orgaan aangemaakt enzo . Dus hou dat goed bij op apps enzo want dat is echt leuk !! Of doe je dat al ? Voor je het weet krijg je de eerste schopjes van je beebje .
@Lisanne, ja hou alles goed bij op apps haha! Ben vandaag zo moe en futloos, en opgeblazen gevoel misselijk
ben zo jaloers op jullie, een echo met daarop je wondertje ... maarja eerst maar weer ongi worden en hopelijk snel zwanger...
Niva, herken je gevoel, ook stiekem jaloers op de meiden. Wel een goede jaloersheid hoor dames. Vind het heerlijk voor jullie, maar kan niet wachten tot het (eindelijk) voor mij ook zover is.
♥ NOD ♥ September 2012 - Dunchan (24jaar) NOD: 1 september, ............ , 2e kindje - Daantje (24jaar) NOD: 10 september, 10e ronde, 1e kindje Augustus 2012 - Daan22 (22 jaar) NOD: 17/18 augustus, 4e ronde, 1e kindje Juli 2012 - Niva (21 jaar) NOD: 25 juli, 2e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Jongen - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Jongen - Denise ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- Jongen - CVG (21 jaar) uitgetekende datum 17 januari 2013, 1e kindje- Verrassing - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 9 februari 2013 1e kindje - Verrassing - flavour ( 24 jaar), uitgerekende datum: 10 februari 2013, 1e kindje - jongen / meisje / verrassing - Wonderwensje ( 21 jaar), uitgerekende datum: 2 maart 2013, 1e kindje - jongen/ meisje/ verrassing - Hilse (20 jaar) uitgerekende datum: 3 april, 1e kindje - Jongen/meisje/verassing ♥ Afspraken - Controle & Echo's ♥ - Denise 7 aug 20 weken echo. - Lisanne 6 aug VK, 7 aug groei echo, 11 aug 3D echo. - Cheetara 27 augustus 34 weken controle ♥ Bevallen ♥ - - -