Leuk Hilse. Ik heb die armband ook van MvM leuk armbandje..... En je krijgt toch als je 10 w mee doet ook daarna zo'n badhanddoekje toch? Duidelijke test toch..... Hier nog steeds misselijk buikpijn en mijn borsten staan op springen.... Bloeden is voorbij.... Morgen even testen om te kijken of hij al negatief is..... Want voor me gevoel ben ik gewoon zwanger..... Grrrrrr....... Ik ben trouwens aan het solliciteren voor een nieuwe baan.... Hoop snel een leuke baan te vinden.... Volgend weekend zijn we 6 jaar getrouwd..... Dus wel een feestje waard vinden we zelf na alle rot maanden van stress en ongeluk en verdriet.... Toch ook wel weer pijnlijk aangezien mijn vriendinnetje er niet bij zal zijn.... Ik heb trouwens van de week een fotoshoot gewonnen.... Super cool Het wordt een studio gezinshoot...... Op 1 sept.... Alleen wilde ik dilana ook op de shoot meenemen maar het mag niet van me zusje Dus dat respecteer ik dan maar.... En ik ga voor de kerst een shoot laten maken van hun samen en dat mag wel van haar.... Dus kijk daar erg naar uit.... Nu slapen de kids ff lekker dus gaan wij ff afwassen en dan ga ik ff een boek lezen ofzo.... Fijne dag meiden . Fijn dat de meiden die echo's hadden allemaal weer geweldig bericht hebben gehad.... Altijd fijn om te horen
Hilse wat goed dat je daar aan mee doet! Hier wat slechter nieuws, mijn contract word niet verlengd dus heb strx geen baan meer, moest eruit vanwege de crisis! Mooi balen.....
Vervelend Daan ! Mijn contract is ook niet verlengd, (vlak voordat ik wist dat ik zwanger was ) en het is moeilijk nu ergens een vaste baan te vinden, dus heb ergens een oproepcontract , kan ik toch iets werken... Maar ik heb geen verlof dat uitbetaald word Dus ik ken je gevoel ! In welke sector werk je ?
Meiden ff ego berichtje, ik maak me een beetje zorgen.... Ik voel me dus nog steeds zwanger, buikpijn, bloeden is over. Maar sinds vanavond ron 18.00 uur mega pijn in mijn recht kant onderbuik... Vreselijke pijn trekt door naar me rug en bovenbeen..... Ik heb dus ff gegoogle en wat ik vind is symptomen van een bbz ( buitenbaarmoederlijke zwangerschap) ....... Wat moet ik nou doen? Ik wil mezelf ook niet gek maken.... Maar ben best ongerust.... Wat als dat het is? Of is het wat anders? Blaasontsteking Mark heb geen pijn met plassen? Of blindedarm? Maar die zit toch links? Pffff...... Wat moet ik nou
Sdenise, ook jij dus slecht nieuws, ja verlof is dan helemaal balen pfff, Werk met kinderen, crisis he! Nu dus opzoek! Dunchan niet te veel googlen misschien is er niks aan de hand en maak jeje druk om niks, beter kun je naar de ha gaan, sterkte meid! Hoop dat het niks erg is!
Dunchan, denk dat het wel verstandig is om morgenvroeg even je ha te bellen. Wel even overdrijven en zeggen dat je echt hulp nodig hebt en dus meteen een afspraak. Dat je enorme pijn hebt (heb je ook). M'n moeder heeft ook bbz gehad 2x en dan heb je wel heel erg buikpijn ja. Maar huisartsen laten je vaak gauw gaan dus lekker overdrijven! Knuff!
Daan ik werk ook met kinderen, zeker crisis !! En als kunstenaar is het nu ook niet te doen en normaal al niet te doen Dunchan, Ik zou morgenochtend de HA bellen en uitleggen wat er is en dat je je zorgen maakt.. Hij kent je geschiedenis en je hebt recht op zorg...dus als hij moeilijk doet, kan je gewoon eisen dat hij je onderzoekt..daar betaal je je zorgverzekering voor !! Maar probeer (ik weet dat het moeilijk is) je niet te druk te maken..! Gewoon morgen bellen !
Nou meiden alles is goed!! Ik mag mezelf paar dagen vooruit zetten, 6w4d Hieronder een fototje! Het hartje klopte zelfs al voorzichtig!! Rechts het dooierzakje en links het beebje! Zo groot als een rijstkorreltje!
Hilse , jeeeeej wat super meid ! Echt super leuk . Was die inwendig of uitwendig ? Nu kan je zoals Denise al zei lekker genieten ! Dunchan , ik zou gelijk even de dokter bellen . Ook ivb met dat jij eerder twee vruchtzakjes had .... Zou gelijk vandaag bellen voor het weekend !!!
Moooi hoor ! Samantha ! @ all Word er zo moe van soms, te dik te dun.. de hele tijd krijg ik opmerkingen van mijn oma en moeder dat mijn buik zo dik is ( op een negatieve manier ) Het kan nooit goed zijn en mensen denken bij mij nu dat ze gerechtvaardigd zijn om van alles over mijn buik te mogen roepen Ik ga vanmiddag tegen me moeder zeggen dat 1 keer zeggen dat ik dik ben wel genoeg is !! Ik hoef het niet elke dag te horen !!!! Zo dat is eruit
Hihi thanks! Geloof het nu wel echt dat het er zit! Volgens mij is het een meisje. Vl denkt een jongetje Samantha mooie buik!! Sdenise, jee gewoon zeggen meid! Het is jouw buik
Samantha , jij krijgt een uitpuilende navel hihi echt grappig . Mijne valt mee , ze zeggen dat het 50/50 is dus ben benieuwd. Mooie buik !! Heb je ook een foto met je shirtje er over ff kijken hoe jou buik uitkomt met een truitje er over . Hilse , haha mannen denken (lees hopen ) meestal een jongen . Ik denk bij jou een jongen ! Denise , hier ook ! Te dik ! Dan ben ik weer ineens iets dunner (ook leuk om te horen ) dan ben ik weer heel dik en moeten ze lachen enzo . Vanmiddag zou me broertje , ik wil 2 tosti's niet 1 , toen zei me vriend "je zus eet ook altijd 2 tosti's en moet je nu is naar haar kijken" haha
Lisanne, ja ik ken dat van kuitkramp goed. Vooral 's nachts had ik er veel last van, nu heb ik dat gevoel 's nachts alsof ik kramp ga kijgen maar dat het (gelukkig) niet doorzet. Erg vreemd gevoel eigenlijk. Maar een aantal weken geleden had ik heel erg last van kuitkrampen en ben maar vaker aardappels gaan eten, en het helpt echt goed. Rond de zwangerschapsduur dat ik was zoals jij nu voelde ik hem ook meestal niet tijdens de seks, maar nu wel vaker... Vooral aan het begin voel ik hem nog meer maar tijdens valt het wel mee, het is niet alsof het lijkt dat hij een feestje geeft ofzo. En ik ben redelijk gewend aan bijna de hele tijd beweging dus zo super veel valt het niet meer op, maar je voelt het wel meer. Dunchan, als ik jou was zou ik toch even voor een controle gaan. Naar de ha of een vk, een van de 2. Beter zekerheid dat er niets is dan toch maar niet gaan en blijkt dat er wel iets was. Samantha, wat een leuke buikfoto! Ik wil ook nog blote buik foto's maken, maar ik ben niet gewend om m'n blote buik te laten zien. Nu heb ik deze week staan kijken en vind het echt mooi. Ik heb ook al vanaf het begin gehoort dat ik dik was, en nu nog. Maar ik probeer me er niets van aan te trekken, het wordt gelukkig niet steeds tegen me gezegt. Meestal hoor ik het van mensen die ik niet vaak zie dus dat scheelt wel. Van m'n vader en man kan ik het nog wel hebben, en ben blij dat ze het niet de hele tijd zeggen. Als ik me er rot door voel wijs ik ze nog op het feit dat ik nog maar bijna 10 kilo ben aangekomen, dat is heel netjes in mijn ogen. Dus dat valt me nogal mee en ja ik ben dik, wat wil je dan! Er groeit wel een heel mens in me hoor! En meiden hier is het ineens heel chaotisch voor me, gisteren kregen we ineens nieuws over een woning! Maandag om 10 uur kunnen we binnen kijken. We zijn meteen naar de woning gaan kijken (door de ramen gluren) en het is groter dan waar we nu zitten, de kleine heeft dan een eigen kamertje, het is in een heel rustige buurt, een grote tuin. Ik ben in m'n hoofd het huis al aan het inrichten! Maar goed maandag dus kijken binnen en lekker naar boven toe en als de huur goed is doen we het natuurlijk meteen. Hoop dat het lekker snel zal gaan en dat ik toch meer kan doen dan dat ik nu denk. (voor de mensen die niet van de situatie afweten: We zijn vorig jaar naar de woning verhuisd waar we nu inzitten maar begin dit jaar kregen we bericht over dat we er binnen 2 jaar uitmoesten. Ik kwam erachter dat we zwanger waren en ze zouden proberen zo snel mogelijk voordat ik moest bevallen een goede woning voor ons te vinden. Paar weken geleden heb ik er flink achteraan gezeten en kregen we te horen dat ze ons niet konden verzekeren dat we nog zouden verhuizen voor de bevalling, dus ik heb de beslissing gemaakt dit huis wat op te knappen zodat het toch zo goed als klaar was voor de kleine. Want we hadden niet verwacht dit jaar nog te verhuizen omdat iedereen in onze buurt waarschijnlijk eerder zou gaan dan wij omdat hun hier al langer woonden. En nu 8weken voor m'n uitgerekende datum krijgen we toch ineens bericht!) En ik hoor zojuist dat er een kleintje in de familie erbij gekomen is, m'n oma belde en zei dat ze naar m'n neef had gebeld en ze m'n tante aan de lijn had. En die zei dat ze gisteravond bevallen is (vrouw van m'n neef natuurlijk) en dat het een heel zware bevalling was want de baby was te groot. En dat is al wat ik nu weet... Ik denk dat het mogelijk nog een drukke tijd gaat worden voor me, vlak voordat de kleine komt.
Hey meiden, maandag middag naar de vk even een echootje..... Ben natuurlijk nu nog op vakantie..... Hopelijk niks aan de hand en is alles er gewoon uit.... Of ander nieuws maar dan leuk hahaha ga ik iet van uit hoor! Maar ag zou leuk zijn. Lol Hier nog veel pijn hopelijk is het iets anders en het snel over want voel me echt beroerd... Hilse mooi beebje hoor ga lekker genieten meis..... Samantha wat een mooie je buik zeg geweldig... Ik wilde altijd ook een hooi buik maar ik had echt maar een klein buikje toen ik 40 w was had ik een gemiddelde buik van iemand die 23 w zwanger was.... Hoop bij de tweede ook een mooi Grote buik te hebben..... Lijkt me geweldig....
Dunchan, als de pijn echt ondraaglijk wordt je er niet van kan slapen etc moet je wel meteen ziekenhuis bellen he.. Maar hoop dat het goed zit lieverd!
Ja dat doe ik ook wel..... Hopelijk wordt het minder.... Ik ga nu ff een paar pijnstillers innemen en dan poberen te slapen......