Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Echt heel vervelend dunchan, hoop dat je gauw wat rust hebt daarbinnen !!!!! *knuf*

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Echt meiden nu ben ik weer zo misselijk :(
    Bleh, waarom nou 's avonds eigenlijk? :-\

3. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ik heb altijd savonds last van maagzuur...
    Miss omdat je juist rustig bent en je het dan heel goed voélt ? ( heb echt geen idee :p )

Ik ga zo lekker slapen, ik ben heeeeellll errgggg moe !

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja heb echt geen idee.. Misschien idd omdat het dan rustig is ofzo :p
    Ben echt niet moe heb de hele dag al gelegen omdat ik niet lekker was :p

5. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Dunchan, hopelijk voel je je snel wat beter en is er niets ernstigs aan de hand. Maar zoals de rest al zegt, als het te gek word naar de dokter gaan hoor!

Hilse, wat een mooie echo! Lijkt me heerlijk om te weten dat dat kleintje van jullie is en in je groeit!

Lisanne, late reactie, maar ja wij gaan volgende week maandag(20) op vakantie, 13 dagen gaan we weg.

Daan, wat klote dat je geen baan meer hebt zeg, het zijn geen makkelijke tijden. Ben je al verder aan het kijken naar iets nieuws?

Cheetara, alvast gefeliciteerd met het nieuwe familielid! Ben benieuwd of je al meer hebt gehoord inmiddels...

Samantha, mooie buik! Lijkt al zo groot, waar blijven de andere buiken?

Denise, ik heb nooit begrepen waarom mensen het idee hebben dat ze maar alles over iedereen mogen zeggen...al zou je dik zijn, dan hoeven mensen dat niet tegen je te zeggen. Beetje net als die mensen die beginnen over te jong zwanger zijn.
    En ik vind dat het met je zwangerschap sowieso anders is. Onze buurvrouw kwam ook heel veel aan, althans zo zag ze er uit. Maar wat maakt dat uit, ze is er voor aan het zorgen dat er een mensje in haar kan groeien. Die kilo's verdwijnen wel weer!
    Kan me behoorlijk irriteren aan mensen die altijd en overal hun mening over moeten geven. Laat iedereen lekker zijn eigen keuzes maken!

6. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Daantje ja ik ben wel op zoek maar dan in andere sector, thuiszorg of zo.... hopelijk vind ik snel wat....

Ga al richting mijn nod, vind het spannend, deze maand geen last vd kwaaltjes behalve vorige week de trekjes in mijn onderbuik... verder niks, mijn vl denkt juist wel dat het raak is, dus ben benieuwd

7. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Zal zo even alles doorlezen en reageren , eerst zo even lekker roti eten .

3D foto's staan in me album . Hij is gek op zijn handjes hihi en dan vooral voor zijn gezichtje . Maar ze heeft wat fotootjes kunnen maken hoor . Hij is zo lief ik ben zoooo verliefd hihi

8. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Nederland heeft verloren:(

9. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Prachtige foto's Lisanne, knap mannetje heb je!

10. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Lisanne, wat een prachtig schatje!!! Ik begrijp helemaal dat je verliefd bent op je kindje.

Daantje, nee verder nog niets gehoord. Het schijnt een moeilijke bevalling te zijn geweest omdat ze erg groot was.... Dus ik neem aan dat we op ten duur vast wel wat zullen horen.

Hilse, ik had vooral last van misselijkheid de eerste tijd 's ochtends en 's avonds, komt eigenlijk vooral doordat je dan al een tijdje vaak niet gegeten hebt. Toen ging ik over op iedere 2 uur een crackertje en toen ging het de hele dag beter, en 's avonds voor slapen gaan ook nog even een crackertje ofzo. Misschien dat je dat kunt proberen.

11. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Hoe is het hier met de meiden?

Wij gisteren na 7 weken weer officieel thuis.... Wel heel raar en het is zo snel voorbij gegaan. Vanmiddag om 15.00 uur naar de VK. Ze belde nog gisteren dat ze echt wilde dat ik even langs kwam dus dat doen we ook maar. Ik voel me nog steeds zwanger zo raar ik ben misselijk vooral s'ochtends en s'avonds..... De buikpijn rechts onderin is nog steeds het zelfde... Ik moest urine opvangen nou die heb ik is bekeken master dwarrelen allemaal iennie minnie vlokjes in.... Dus ben of nog zwanger of heb een blaasontsteking maar ik heb verder geen pijn met plassen of iets..... Ik ben erg benieuwd naar wat we gaan zien. Mijn moeder zij dat je ook kan heb dat ik gewoon zwanger ben. Ik heb natuurlijk eerder ook al tweevruchtzakjes gehad waarvan een leeg was. En soms verlies dat gewoon tijden je zwangerschap van je andere vruchtje.... Dus stiekem aan het duimen of k meschien toch een klein beebje in mijn buik mag hebben. Maar ik ga mezelf het niet wijs maken anders in die teleurstelling weer mega groot....

Nog even iets anders de meeste kennen het verhaal van zusje.. Zei is dit weekend door gedraaid en er heel veel gebeurt en nu heeft de advocaten gisteren ons gebeld en mijn ouders zijn ook gebeld.... Om te kijken wie er achterstaat van de familie dat dilana officieel bij ons mag komen wonen..... Want het gedraag van mijn zusje blijkt dus echt mega uit de had te lopen... Ik en man zijn voor natuurlijk dat zei hier mag wonen en dat we de zekerheid hebben dat ze niet bij ons wordt weg gehaald... Aan de andere kant voel ik me een soort schuldig of anders gezegd heb ik echt een kut gevoel van dat ik haar kind af pak. Natuurlijk willen wij alleen maar het goede voor dilana en dat mijn zusje beter mag worden.
    Mijn ouders zijn het niet eens dat dilana aan ons is toegewezen omdat mijn moeder dilana wil opvoeden. Alleen werkt zei teveel om dilana stabiliteit te geven. En de rechter heeft toen besloten dat ze bij ons zou komen. Dus mijn moeder doet nu beetje vaag uit jaloezie dat dilana nu dan voor altijd bij ons mag zijn. Zoooo irrie!!!! Ik heb haar gezegd dat we als Fam. Allemaal het beste willen voor dilana en dat zei nu niet kan stoppen met werken om voor dilana te zorgen. En ik hoef niet te werken verplicht want wij redden het op 1 salaris wel. Zee weet dat dilana altijd naar toe mag komen.... Me man zei dat ik het moet laten gaan omdat het voor haar ook moeilijk is allemaal. En heeft in ook wel gelijk in dus laat het maar even zo...

Nou ik klets weer te veel whahahah.... Ben weer thuis merk ik... Ik ga nu me huisje een beetje doen wasjes weg werken enzo.

Fijne dag meiden

12. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dunchan , hoelaat moet je vandaag dan weet ik rond welke tijd ik het hier in de gaten moet houden ?
    Inderdaad het schoot mij ook gelijk te binnen dat er vorige x 2 vruchtzakjes aanwezig waren. Zijn de testen nu nog positief of weet je dat niet ?
    Hoop echt op goed nieuws ! Je heb nu verlopig wel even genoeg meegemaakt Pff ...

Jeetje , jij bied haar een stabiel gezien en nu krijg je dit weer . Net alsof dilana niet op de eerste plaats staat in de beslissing en het niet het belangrijkste is hoe zei terecht komt . Hadden ze daar dan niet eerder mee kunnen komen er is nu al beslist !! Van je moeder ook heel lullig , ze kijkt niet echt in het belang van dilana . En trouwens ook voor keano want hij hecht zich ook aan haar dus zelfs tegen over hem vind ik het een rare gedachte van je moeder !!!

13. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Daantje3 , vandaag of bedoel je volgende week dat je op vakantie gaat ? Waarheen en hoelang ?

Dankje:):) , ik ben ook zo super gek op hem voor mij is hij perfect !!! Is alle opzichten !!!

Cheetara , dankje :):) . Jij vast ook zo verliefd op je mannetje ?
    Hoe is het met je ? Heb je al harde buiken gehad ?
    Ik heb nu ook krampen in me kuiten als ik in bed lig maar dan zet het niet door tot die pijn dat ze vast slaan zeg maar .

14. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ik heb een soort bevallingsplanning gemaakt , vinden jullie het overdreven :

Ik wil als de baby in een stuit of dwarsligging ligt , met een keizersnede bevallen . Ik wil absoluut geen draaipoging !

Ik wil pijnbestrijding om het moment dat ik er om vraag .

En ik wil graag als de weeën zijn begonnen een echo om te kijken hoe de baby ligt en of de navelstreng om zijn nek zit want dan weet ik dat ik als ik begin met persen , snel moet persen . Als ik de echo niet vergoed krijg betaal ik de echo eventueel zelf .

Ik wil in het ziekenhuis bevallen .
    Met me vriend en me moeder erbij en de medische mensen .
    En ik wil ook dat zijn eerste luiertje door mijn vriend of vriend en moeder samen (me moeder kan misschien een beetje helpen) gedaan worden en de kleertjes ook .

En natuurlijk dat de baby rustig kan wennen , wil hem ook graag op mijn buik met een wikkeldoek over hem heen omdat het licht zo fel is dat is hij natuurlijk niet gewent . En ik wil hem gelijk borst geven .

15. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Net terug van de VK me baarmoeder is leeg er was we'll vocht te zien recht dus morgen afspraak HA maken en urine laten testen!! Om te kijken waar die pijn vandaan komt. Geen zwangerschap voor ons maar onze tijd komt wel

16. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Oowja ik weet ook wel dat er meerdere kindjes met navelstrengetje om hun nekje worden geboren en dat dat gewoon goed komt omdat de verloskundige het er dan gelijk afhaald of knipt als de baby er uit is . Maar toch wil ik het weten omdat ookal komt het dan ook goed , ik hef toch erg zielig vind voor hem en ik dan zelf graag heel veel tempo maak bij het persen en de baby er zo snel mogenlijk uit probeer te krijgen zeg maar .

17. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dunchan :(:( , meid wat balen zeg . Voel je je heel rot ? Hoop dat het wel een beetje gaat met je ! Inderdaad jullie tijd komt wel !!!

18. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Heb het er met me moeder over gehad . De verloskundige haalt het navelstrengetje gelijk van zijn nekje al als alleen het hoofdje er nog uit is en het gebeurd vaak en kan geen kwaad dus die echo is dan niet nodig .

19. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Lisanne het gaat wel hoor.... Ik ben er echt wel een beetje klaar mee nu. Ik heb vandaag de doos condooms in huis gehaald dus nu echt even een pauze....

Over je bevallings planning. Heb ik ook gedaan... En was ik erg blij mee. Geef je vk vroegtijdig een kopie van je opstelling.

Ik heb toen ook een planning voor de kraamzorg gemaakt over wat er gedaan moest worden en over dat wij alles graag zoveel mogelijk zelf deden.

Dat werkt echt want nu denk je helder erop moment van bevallen kun je dat niet meer

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

Dunchan, jeetje meid!:(
    Ben benieuwd waar dat vocht van is.. Heb je al uitslagen??

Lisanne, goed zeg een geboorteplan! Ga ik ook zeker doen. Fijn voor de omstanders:)
    Wie moet de navelstreng doorknippen?:D

Deel Deze Pagina