Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hihi ik ga nu lekker knuffelen maar hij vind me buik zeker gegroeid !!!
    Morgen voor het eerst werken, ben wel zenuwachtig !

Daantje jij bent op vakantie toch ? Ga jij ook eens weg dan :p

2. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Ik heb veel pijn.... Ik had gisteren urine gebracht zou sedans uitslag hebben dus ik bel smiddag zijn ze niet meer te bereiken. Dus denk nou bel ik morgen ochtend even dus vandaag..... Krijg ik een antwoord maschine dat ze dicht zijn wegen vakantie.... Pfffff heb ik weer.....:x

Dus ja ik heb tegen me m'n gezegd dat ik zo ik het volhoud wacht tot mijn HA terug is anders ff langs het HAP....:(

Pijn wordt alleen erger maar heb geen zin om weer naar het HAP te gaan.
    Heb ook Steeds suisende oren en het gevoel dat ik met flauwvallen.

Meschien is het mijn ei waar ik lastvan heb mar ik heb die pijn al langer dan een week ofzo....

Lekker genieten met je mannetje....:) van je kleine manneke....

3. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Dunchan, dat is ook belachelijk van je huisarts. Kan toch niet zomaar...let wel goed op jezelf meis!

Denise, ik heb vakantie, maar ga pas maandag op vakantie. Deze week ben ik thuis en volgende week 2 weekjes weg.

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

Dunchan, jeetje meis! Zou er niet mee blijven lopen maar mooi ergens langs gaan.. Hap kan best hoor! Anders 1e hulp dan weet je zeker dat je geholpen wordt!!

SDenise, geniet van je mannekes!!

@hier, net een mini aardbeving gevoeld. Jeetje wat vreemd zeg!! Las net een stukje in de krant over dat het gister hier vlakbij was, en nu hier!

5. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het is zeker rustig hier

Dunchan hopelijk voel je je vandaag beter!

Vandaag is mijn nod!

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Dunchan, hoe gaat het???

@Daan, spannend! Wanneer ga je testen?

@hier, gister toch nog in slaap gevallen ondanks de misselijkheid. Nu istie alweer aanwezig... Probeer nog even m'n ogen dicht te doen

7. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Nog steeds het zelfde kijk vandaag even aan anders ga ik wel ff lang het HAP. Vandaag weer is werken. Maar ik ga gewoon lekkernaar strand dan lijkt het nog een beetje vakantie! Hahaha... Morgen de begravenis en dan hoop ik echt dat dat de laatste is voor dit jaar.
    Volgende week zijn mijn man ik 6 jaar getrouwd. Nu heb een beeld laten maken ter eren van ons huwelijk maar ook het verlies van onze kindjes dit jaar. en we willen samen een ooi tattoo laten zetten we weten alleen nog niet wat!

Hopelijk wordt de misselijkheid minder Hilse want is echt niet fijn....
    Weet je wt kan helpen om voor dat je opstaat een creaker te eten....

Spreek jullie vanavond even

Daan ik duim voor je! Wanneer ga je een restje wagen?

8. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Njah kon het niet laten en heb er vanmorgen een gedaan, maar omo wit, nu mijn ongi afwachten en anders van het weekend nog een test

9. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    He baluh zeg daan. Knuf meid

10. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeker balen! Maar ben ook nog niet ongi....

Gister een leuk momentje gehad, vertelde tegen vl dat ik dit weekend misschien opgesteld zou worden, kwam hij tegen me aqnliggen en legde zijn hand op mijn buik en zei, hopelijk niet, wil graag een kleintje met jou! Echt lief, hij praat er nl niet zo heel veel over...

11. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ik ben er nog hoor meiden . Als het vanavond wat koeler is ga ik even reageren . Wat vinden jullie van die hitte?

12. niva2011

niva2011 Actief lid

28 nov 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,

ik heb vandaag de uitslag van bloedtesten gehad, alles is goed en ben sowieso niet zwanger..

mag naar de gyn om te laten onderzoeken waarom ik wel posi ovu testen had maar niet ongi al 55 dagen ( 25 overtijd)...

pfff eindelijk weekend na super drukke week!!

13. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Hilse, een aardbeving:eek:. Dat lijkt me best eng, hebben jullie ook schuren in de muur?

Daan, balen zeg:(. Wel lief van je vriend!

Dunchan, voelt het al beter? Mooie gedachte van de tatoo, ben niet fan van die dingen, als in ik zou er zelf nooit een nemen, maar vind dat sommige mensen erg mooie hebben. Misschien is het mooi om tekentjes te doen voor jullie en keano en dan 4 sterretjes daarom heen, als jullie beschermengeltjes.
    Heel veel sterkte morgen! Hoop ook dat het voorlopig de laatste is.

Lisanne, gelukkig! Hoe is het met je? Ik kan goed tegen de hitte, ik ga niet in de zon zitten, maar kan er prima mee omgaan.

Niva, gelukkig is er niets ernstigs, en fijn dat ze nu gaan uitzoeken waar het aan ligt!

Ik ben begonnen met hardlopen sinds deze week, dus heb net weer een klein rondje gerend. Maar moet het echt opbouwen want ben echt snel moe:p

14. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen getest, weer niks, maar ook niet ongi

15. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Daan, ik zou het dan even laten gaan als ik jou was. Probeer er een paar dagen even niet aan te denken. Ik weet het, dat lijkt onmogelijk. Maar geef je lichaam even de tijd!

16. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat ga ik ook doen, heb alsook geen testen meer in huis & te lui om speciaal daarvoor de hitte in te gaan Haha! Hopelijk zet het niet door, verder ook geen ongimkrampjes tot nu toe,

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

Lisanne, ik kon altijd erg goed tegen de hitte maar nu lijkt het m'n vijand wel! Lekker in het water is dan wel weer fijn dus dat moet ik maar doen dan:p

Daan, balen van de test. Maar wat lief van je vriend zeg!!

Daantje, ja was wel even schrikken! Maar niks gebeurd verder..

18. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Daan, haha nee dat snap ik met dit weer. Ik hoop ook voor je dat je een late tester bent, zal voor je duimen!

19. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Even snel berichtje .Zal echt snel reageren op alles hoor .maar met dit weer is de energie echt ver te zoeken .

Daantje3 , gelukkig kan je er goed tegen . Is het in het land waar je heen gaat warm ?
    Ik ben totaal geen strand mens en heb nog liever regen als deze hitte .

Hilse , huh ben jij al weer over de 7 weekjes ? Jeetje wat gaat het hard . Nu klopt het hartje he . Wil je een echo om dat te zien ?

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

Lisanne, mijn energie is ook op vakantie, bah!:(
    Wil zo graag lekker buiten zijn in de zon maar kan er slecht tegen helaas..

Heb het hartje al licht zien kloppen op de vorige echo! Tijd gaat idd snel! Krijg volgende week als het goed is een nieuwe oproep binnen met de post :):):):)

Deel Deze Pagina