Ik kan niet in de zon gaan zitten, dan vlucht ik na 10 minuten naar binnen. Maar kan prima fuctioneren. Maar kan me voorstellen dat als je zwanger bent het wel een stuk zwaarder is. Zit nu lekker met het hondje aan het meer, kan ze even zwemmen en afkoelen. Morgenavond gaan we haar wegbrengen, en moet nu al huilen als ik er aan denk. Dunchan, hoe was het vandaag? Hoe is het met de rest? Nog iets leuks gedaan, of gepland dit weekend? Lisanne, ja het is daar behoorlijk warm. Corfu, griekenland. Maar zolang ik het zwembad of de zee in kan is het goed.
Wat een warmte hè dames! Wij gaan zo richting het zwembad! Nog geen ongi te bekennen, na het weekend maar eens een test wagen!
Ja, het is behoorlijk warm. Lekker, welk zwembad? Veel plezier! Ik zit wederom aan het meer met de hond. Had vanmorgen een knallende ovutest, dus straks en de komende week elke dag klussen! Wil geen kansen voorbij laten gaan deze maand.
Ja joh wat een warmte!! Elke keer als ik opsta ben ik helemaal duizelig! Daan veel plezier bij het zwembad! Daantje jij bij het meer, en klusze hihi!
Hilse, dat is minder. Is dat normaal voor deze periode van de zwangerschap? Of ga je langs de dokter? Ik ben koffers aan het inpakken en schoonmaken, ook lekker met dit weer
Dat duizelige had ik ook ! Tot 24 weken. Dus sinds 2 weekjes niet meer hihi . Zit nu met me voeten in een emmer koud water . Haha heb lekker dikke enkels . Gek he eerst las ik het over andere vrouwen en nu heb ik het zelf . Hoewel er op staan soms een beetje zeer doet vind ik het ergens ook wel heel leuk hihi . Me mannetje beweegt heerlijk en vaak . Zie me buik nu echt op en neer gaan hihi . Hilse , veel dropjes eten haha Daantje , staan je koffers al klaar ? Leuk hoor !! Wel warm hihi maar vast een ander soort warmte als hier !
Zo dames, ik kom weer even bijkletsen heb lekker genoten met vriendlief.. en ben begonnen met werken en ik raak daar toch echt wel moe van..ben het helemaal niet meer gewend.. werk is verder wel leuk hoor, weer ff wennen Ik ben blij dat hij thuis is! De baby is alleen erg stil als zijn hand erop ligt, dus hij heeft het nog niet echt goed gevoeld! Daantje; Fijne vakantie! Volgens mij is corfu (daar ga je toch heen) heel mooi..ik wilde er ook heen Hilse veel zout inderdaad, dat scheelt echt want dan hou je lekker het vocht wat binnenkomt lekker vast ! Hoe gaat het verder met jou? Lisanne Vet heet he! maar dat lees je zo ook in de mail Voetbadjes zijn lekker...!!!!! Nu lekker rustig bankhangen hierzo! Morgen weer werken maa rik wil bij mijn man zijn..! Niva Heel vervelend dat je niet ongi word en ik weet hoe het voelt ben ook een half jaar niet ongi geweest..hoop dat je snel duidelijk hebt! Hoe gaat het verder met de dames?
Lisanne, leuk dat je je mannetje ziet bewegen! Lijkt me bijzonder. Denise, heerlijk dat je man er weer is. Extra rot om dan te moeten werken he. Heb je het wel naar je zin op het werk? Mis ik trouwens iets met die mail? Of mailen jullie met elkaar? De koffers zijn gepakt, laatste muziek wordt op de ipod gezet. Toenstraks ons hondje weggebracht, heb me helemaal suf gehuild en voel me nog steeds rot. Ik heb momenteel weinig zin om weg te gaan, meer om senn te gaan ophalen.
Fijne vakantie daantje! Vannacht weinig geslapen door de warmte pff! Vanochtend bij het plassen, oranje/rood bloed bij het afvegen, vind het heel raar, normaal bij mijn ongi heb ik voor de tijd mega veel pijn en zodra de ongi er is niet meer, ff wachten of het door gaat z3tten, balen!
Veel plezier Daantje! @Daan, hmm vreemd! Ben benieuwd! Vannacht ook super slecht geslapen, meer wakker geweest..
Ja, en moet eerlijk bekennen dat ik best goede hoop had, heb me echt misselijk gevoelt, zelfs een paar keer over gegeven in de ochtend, zal dan wel wat anders geweest zijn, en dan ook nog drie dagen later ongesteld, soms kan je lichaam je zo voor de gek houden he!
Daan , rot zeg ! Helemaal als je zulke goede hoop heb ! Hopen op volgende keer beter !! Daantje heel veel plezier , maar je bent vast al weg . Gister avond bij de dokterspost geweest . Met opkomende en zakende krampen (soort menstruatiekrampen ) Echo gemaakt , me baarmoederhals is gewoon lang dus geen teken van weeën ofzo haha dan kort die in . Hij kon me verzekeren dat ik met die lengte zowizo de eerste 2 weken niet kan bevallen haha . Maar weet zelf natuurlijk dat dat de eerste 3 maanden nog niet gebeurt . Was een inwendige echo Maarja ben wel blij dat ik het weet want er is nog nooit naar me baarmoederhals gekeken . Via een buikecho ons mannetje nog even gezien . Ze piemeltje viel gelijk op hihi zo grappig hij lag er nu echt goed voor om zijn piemeltje te laten zien . Dat viel me vriend heel erg op en dat heb ik gehoord ook haha
Lisanne fijn dat er niks aan de hand is meid! Je kan beter een keer te veel langs gaan dan te weinig zijn dat zei mijn gyn in het ziekenhuis altijd!!