Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Daantje ik snap je wel! Kan me voorstellen dat je verdrietig bent, maar probeer nog maar even te genieten van je vakantie!
    En wat je vriend betreft, mannen kunnen soms dingen zeggen zonder na te denken, snap dat jr baald van zijn reactie!

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Arme Daantje! Snap je heel goed hoor! Dikke knuffel van mij!
    Mannen snappen dat idd niet zo, hoeveel het met je doet.. Probeer je daar maar niet teveel van aan te trekken want het is vaak onwetendheid van hun kant..
    Zeg anders dat je een knuffel nodig hebt, en wilt uithuilen, en dat het ook wel weer over gaat :)

3. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Daantje, hele dikke knuf meis... Het komt echt goed... En mannen Weten nooit hoe ze moeten reageren of wij ons als vrouw voelen als je weer ongi wordt....
    Geniet van je laatste daagjes meis.....

4. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Vervelend daantje! KNUFF!!

<3 Het kan heel frustrerend zijn :(
    En mannen weten idd niet hoe ze moeten reageren, maar daar zijn ze mannen voor ;)

@All
    Nu even snel langs de verloskundige en naar het hartje luisteren, ik had gebeld en zei dat ik me zorgen maakte..dus nu heel even een speedbezoek..

Fijne dag allemaal!

5. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Denise goed dat je toch ben gegaan!! Hoe was het is alles goed met jullie baby'tje?

Hier stress om waarschijnlijk niks maar ik voel me weer zwanger heel dag misselijke vlagen dus manlief gaat morgenochtend een tekstje halen en dan zullen we het zien.... Ik hoop zo dat we nu is geluk hebben.... En dat als ik echt zwanger ben het ook echt bij ons mag blijven.....

Nu de Voice aan het kijken met manlief maar voel beroerd.....

6. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties dames! Inmiddels hebben we lekker gepraat en duidelijk alles uitgesproken. Er zat ook wel wat mis in onze relatie de laatste tijd.
    Maarrr...morgen ben ik weer thuis en kom ik met jullie kletsen.

Denise, hoe was het vandaag gegaan? Is alles goed met de kleine?

7. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Dunchan, ik hoop ook dat het raak is voor je en dat er over 8 maanden een gezond kleintje mag zijn. Het is je echt gegund!!

8. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad Daantje !

Hartje was goed dus niks aan de hand, mijn baarmoeder loopt voor op groei en is dus erg groot ;)
    Ben benieuwd hoe hij over anderhalve week is!
    Ik denk dat ik toch misschien langer zwanger ben maar we zullen zien :)

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Dunchan, oeeee meis heb je al getest? Hoop het zo voor je!! Het is jullie zo gegund een lief kleintje erbij!!!

@SDenise, gelukkig is alles goed! Oke loop dus voor.. Wanneer kan je horen of je al verder zwanger bent?

@hier, moe moe moe.. Net op kraambezoek geweest paar huizen verderop. Super mooi meisje! Donkere haartjes en zo klein nog.. hihi
    Gisteravond super misselijk en steeds heel duizelig.. Zal het de volgende keer even aan de vk vragen...

10. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Zo hier getest en ....................... WE zijn NIET Zwanger!! Super nega test..... Helaas nu wachten op mijn ongie.... En dan volgende ronde nieuwe kansen....

Hier allemaal zieke dus heb de fotoshoot af moeten zeggen nu verplaats naar de 22e!!

Denise fijn dat goed gaat met je baby'tje....

Daantje fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad.... En duim dat jullie snel samen een kindje mogen krijgen.

11. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Denise, wat fijn dat het goed gaat met je kleintje!

Hilse, jammer dat je van die negatieve kwaaltjes hebt:(

Dunchan, klote dat je niet zwanger bent. Zullen we ervoor gaan dat we deze maand zwanger zijn?

Is het nou echt zo stil hier...
    Ik zal vanavond even een uitgebreide samenvatting geven van ons gesprek op vakantie. We zijn nu even de papa's aan het bezoeken.

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Daantje, ja best wel balen. Maar ik probeer het af en toe wel positief in te zien: ben nu over de 10wk heen! Nog even en ik zit op 12.. Dan heb ik tevens de nekplooimeting dus misschien al wel een nub te zien:p

13. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Heey Daan wij gaan er zeker voor hoor deze maand.....

Het is hier echt heel stil geworden echt mega jammer....

Hier vandaag een rustig dagje Keano nog steeds ziek dilana vandaag weer naar PSZ die heeft er al weer zin in....
    En ik maar lekker bankhangen.....buikpijn en krampen dus geen zin in iets....

14. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hè dames,

Het is inderdaad stil,
    Ik probeer zoveel mogelijk te lezen en reageren, alleen vergeet ik soms te reageren :(

Ik heb btw op 10 september weer een nieuwe afspraak bij de verloskundige...:) dan gaan we het over de bevalling hebben :)

Ben wel erg benieuwd Hilse !!!
    En ben benieuwd naar je buik, ik kan hem niet vinden !! :eek:
    ;)

15. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Wie houdt eigenlijk de lijst bij met afspraken? Of doen we dat allemaal? Want die is volgens mij niet meer echt up to date.

Ik heb besloten om onze kinderwens even los te laten. Niet dat ik weer aan de anticonceptie ga, ik blijf ook ovutesten doen, en wil nog steeds niets liever dan een kindje. Maar ik maak mezelf helemaal gek, we hadden alleen nog maar seks als ik dacht dat het zinvol was en er kwam een druk op te liggen die niet goed is voor onze relatie. Ik verloor het vertrouwen in mijn lichaam, was nergens meer tevreden over en was niet meer aan het genieten van alles wat ik wel heb. Dat ga ik dus nu weer doen.
    Ik ga door met sporten en afvallen, ik ga genieten van het huisje dat we hebben, de tijd die we samen doorbrengen, ons hondje, onze vrienden en familie en van de vrijheid die je hebt als je nog geen kindje hebt. Uitslapen wanneer we daar zin in hebben, uit eten gaan, naar de bioscoop e.d.
    Onze relatie heeft de laatste tijd echt een klap opgelopen, niet alleen door de kinderwens maar door van alles. Er is veel gebeurd de laatste tijd en op vakantie zijn we tot de conclusie gekomen dat we meer tijd samen moeten doorbrengen en meer moeten communiceren. We lagen altijd op een lijn en het ging allemaal vanzelf, dat is de laatste tijd niet meer zo, en we gaan er weer voor zorgen dat dat terug komt. Ik zal mijn emoties weer de baas worden en ook mijn vriend moet echt gaan veranderen. Hij ziet onze relatie een beetje als vanzelfsprekend en dat is het natuurlijk niet. Waar ik nog regelmatig hem knuffel en een kusje geef, zeg dat ik van hem hou en hem mis, geeft hij nog nauwelijks iets van dit alles. Dus hij werkt daar aan en ik aan mijn dingen en hopelijk gaat het dan beter tussen ons, nu voelt het bij mij niet helemaal goed.
    Sorry voor dit niet samenhangende verhaal, maar ben blij dat ik het bij jullie even kwijt kan.

Ik hoop dat hier snel weer wat meer gekletst gaat worden....Ik ga even wat dingetjes doen, morgen mag ik weer aan het werk dus kan vandaag nog even het huis rechttrekken.
    Ga trouwens eerst jullie foto's kijken!

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

Sdenise, heb 2 van m'n buik in m'n fotoalbum nu! :)

Daantje, meis ik snap het heel goed hoor! Beetje proberen los te laten is niet verkeerd. Hoop dat het je rust geeft:)

17. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Hilse, wow jij hebt echt al een buikje! Heb je het al mensen verteld? Want dit is niet te verbergen:p

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha :D
    Ja we gaan het zaterdag aan m'n opa en oma vertellen en aan zijn opa en oma en daarna mag iedereen het wel weten denk ik.. Nog even overleggen of we wachten tot de echo van 14sept maar komt wel goed denk ik:p

19. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    &#9829; NOD &#9829;

September 2012
    Daantje (24jaar) NOD: 26 september, 11e ronde, 1e kindje

Augustus 2012
    Daan22 (22 jaar) NOD: 17/18 augustus, 4e ronde, 1e kindje

Juli 2012
    - Niva (21 jaar) NOD: 25 juli, 2e ronde, 1e kindje

&#9829; Zwanger &#9829;

- Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Jongen
    - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen
    - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Jongen
    - Denise ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- Jongen
    - CVG (21 jaar) uitgetekende datum 17 januari 2013, 1e kindje- Verrassing
    - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 9 februari 2013 1e kindje - Verrassing
    - Flavour ( 24 jaar), uitgerekende datum: 10 februari 2013, 1e kindje - jongen / meisje / verrassing
    - Wonderwensje ( 21 jaar), uitgekiende datum: 2 maart 2013, 1e kindje - jongen/ meisje/ verrassing
    - Hilse (20 jaar) uitgerekende datum: 3 april, 1e kindje - Jongen/meisje/verassing

&#9829; Afspraken - Controle & Echo's &#9829;

-
    -
    -

20. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    &#9829; NOD &#9829;

September 2012
    Daantje (24jaar) NOD: 26 september, 11e ronde, 1e kindje

Augustus 2012
    Daan22 (22 jaar) NOD: 17/18 augustus, 4e ronde, 1e kindje

Juli 2012
    - Niva (21 jaar) NOD: 25 juli, 2e ronde, 1e kindje

&#9829; Zwanger &#9829;

- Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Jongen
    - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen
    - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Jongen
    - Denise ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- Jongen
    - CVG (21 jaar) uitgetekende datum 17 januari 2013, 1e kindje- Verrassing
    - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 9 februari 2013 1e kindje - Verrassing
    - Flavour ( 24 jaar), uitgerekende datum: 10 februari 2013, 1e kindje - jongen / meisje / verrassing
    - Wonderwensje ( 21 jaar), uitgekiende datum: 2 maart 2013, 1e kindje - jongen/ meisje/ verrassing
    - Hilse (20 jaar) uitgerekende datum: 3 april, 1e kindje - Jongen/meisje/verassing

&#9829; Afspraken - Controle & Echo's &#9829;

-Sdenise / 10 september controle verloskundige
    -
    -

Deel Deze Pagina