Denise, heb even op internet gekeken. Fijn is het zeker niet, maar gelukkig blijven de risico's voor je kindje beperkt. Hoewel niet voldoende gerijpte longetjes niet fijn zijn. Naja ik hoop dat je het niet hebt, dat je "gewoon" een grote buik/baby hebt. Met een berg paracetamol gaat het enigzins, lig nu weer in bed. Ben onwijs moe en voel me gewoon klote. Lekker even slapen. Hoe is het met de rest?
Ik heb een app gedownload picup, die is gratis. Daarin kun je foto's uploaden en die maakt dan een link ervan die je kan kopieren en ergens plakken. Laat maar weten als je hulp nodig hebt.
Oeh wauw! Wou dat ik mee kon luisteren, lijkt me bijzonder om te luisteren. Hmm webshop, na dat gedoe met de naam een beetje tot rust kwam zijn we gaan verbouwen. Ik had toen geen kantoor en geen fut of zin om iets aan de winkel te doen. Volgende week ga ik mijn schouders er weer onder zetten om er een goed lopende zaak van te maken. Nieuwe dingen bestellen, reclame maken, boekhouding in orde maken e.d. Leuk dat je ernaar vraagt! Jij had een vrij nieuwe baan toch? Wanneer ga je vertellen dat je zwanger bent?
Oke nou met frisse moed er weer tegenaan! Ja was meer oproepbasis maar al tijd niks van gehoord heel vreemd.. Vind het wel prima zo, ze mogen er wat mij betreft in stikken hahaha Ja heb ik uitgekozen toen ik een jaar of 8 was
Oh nou dat ze er lekker in zakken dan. Toen je 8 was. Hoe oud is dat hondje nu dan? Zo oud ziet hij/zij er trouwens niet uit...
Ja echt heel raar.. Moest keihard werken daar, altijd te weinig personeel en een grote bek dat ze hadden... Hihi hij is 13
Dan zul je het vast niet missen? Zou je wel ergens anders willen werken? Of ga je pas weer aan de slag als de baby er is? Wel heerlijk als je op een salaris kunt leven. Ik vergat even dat jij een stukje jonger ben dan ik!
Ik ga een thuisstudie doen via open universiteit: psychologie. Ik weet nog niet precies wanneer ik begin want voel me zo belabberd nu nog. Maar heb er zin in ook al gaat het pittig worden! Op m'n vriend z'n salaris kunnen we het prima doen gelukkig! Al zou het ook fijn zijn als we beide verdienen.. Maar dat is bij iedereen zo Hihi ja.. Hoe oud ben jij ook alweer? Ik ben 21 als ik beval.. Heb trouwens wel bestandje van het hartje op de laptop staan alleen kan ik hier niet plaatsen
Ja de tijd vliegt! Ik ben 24, ook die tijd vliegt. Ben gestopt met anticonceptie toen ik 23 was en hoopte op mijn 24ste een kindje te krijgen. Dat lukt nu al niet meer. Psychologie vind ik super gaaf. Ik wilde toegepaste psychologie gaan studeren maar het was het eerste jaar vooral statistieken. En daar ben ik NIET goed in! Mocht ik ooit veel tijd overhebben dan wil ik alsnog iets in die richting studeren. Hoe lang duurt de opleiding?
Ja joh de tijd staat geen seconde stil! Haha oke leuk! Hmm je kunt zelf indelen hoe lang je erover doet.. Maar je bent gauw 4 jaar bezig denk ik, tsja..
Blurgh, ik moet zo gaan werken. Voel me echt nog zo belabberd en niet lekker. En dan is het ook nog vrijdag, een super drukke dag in het hotel.