Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @daantje

Hier met verhoging en keelpijn op bed :(
    Ik zou lekker uitzieken, ik loop er nu 3 dagen mee !

@hilse
    Hier ga ik precies hetzelfde doen, ik heb net mijn propedeuse behaalt op het hbo en ga vanaf volgend jaar dan ook een thuisstudie doen. Op dit moment denk ik aan organisatiepsychologie :)
    Daarnaast heb ik mijn eigen bedrijf als kunstenaar / fotograaf...en na de geboorte wil ik dat ook weer in de startblokken zetten en daarom ben ik nu mijn atelier aan het opruimen en inrichten :)

Nu eerst lekker genieten en mijn kindje lekker de tijd geven:)

2. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Oh jakkes dan heerst het dus echt:(. Moet je extra opletten als je zwanger bent?

Heb jij ook een website denise? Ben wel benieuwd naar je werk!

3. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ik doe lekker rustig aan :) ik heb je btw een pb gestuurd :)

4. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Oh bedankt!

Ik voel me iets beter gelukkig. Zo even met de hondjes wandelen en lekker douchen.
    Net hoorde ik dat oud vriendinnetje/klasgenootje zwanger is. Had stiekem een klein baal momentje, ik wil ook! Maar heb beloofd het los te laten dus dat ga ik gelijk weer doen!

5. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hè meiden .

Sorry dat ik zo weinig reageer hier .
    Erg moe , weinig tijd .
    Slechts nieuws over me oma :( ze heeft nog uiterlijk 3 maanden . Ookal kan ze natuurlijk nog wel langer hebben de artsen kunnen het nooit goed inschatten , de ziekte kan natuurlijk ook even stil staan enzo .

Verder gaat het goed :) en met me kleine man ook perfect .
    Alweer 29 weken .. Wat gaat het hard .

Daantje , balen meid :( maar hou de moed er in he .
    Snap dat het rot is als je dan hoort dat iemand anders zwanger is !

6. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Lisanne, wat heeft je oma dan? Wel heel erg dat ze nog maar zo kort te leven heeft, verschrikkelijk om afscheid van iemand te moeten nemen. Stiekem hoop ik dat ze het wat langer redt en jullie mannetje nog kan ontmoeten.

En ja ik hou de moed er in. Af en toe gooi ik hier gewoon mijn frustratie er even uit:). En dan ga ik met goede moed verder. Ben blij dat ik met vl heb afgesproken eind van het jaar naar de dokter te gaan, ik wil dus nog deze cyclus en volgende afwachten. Maar dat geeft ook wel wat rust.

7. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Wat een heerlijk weer, ben lekker met de hond in het bos. Thuis even opruimen en schoonmaken en dan lekker in de hangmat liggen. Vanavond komen de buurtjes bbqen, dus ik ben lekker aan het genieten van vandaag!

Jullie nog plannen?

8. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    ik kom uit groningen ik werk . in een restaurant als serveerster en als kok ik woon samen met mijn vriend , ben niet getrouwd sorry van de late reactie mijn pc was stuk

liefs

9. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @ Daantje

Nog steeds ziek, dus geen plannen gehad !
    Hoe is het met jou nu ? Klinkt lekker dat bbqen ! Was het ook lekker en gezellig ?

@all vandaag naar de vk geweest en binnenkort suikertest in het ziekenhuis :) daarnaast moet ik naar de fysio voor klachten die ik heb in mijn bekken en gaan letten op de suiker die ik binnenkrijg :(
    Met de babe gaat alles verder goed :)

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Daantje, lekker gebbqd??

Wij gister ook gebbqd, altijd lekker:)

@SDenise, oh meid wat vervelend!! Erg last vanje bekken? Hoe voelt dat haha..:p
    Hoop dat de uitslag van de test een beetje goed is zeg!

@vlindertje, haha geeft niet. Wat leuk ik kom ook uit groningen!:)

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

Heb vrijdag nekplooimeting, vind het zo spannend worden ineens! Gelukkig gaat vl mee en heb ik alle vertrouwen in de beeb, maar spannend is het wel!

Lig nu even op bed, Nora slaapt ook, ben echt moe maar kan niet in slaap komen, balen:(

12. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Denise, balen dat je nog ziek bent:(. Hoop toch dat je geen suiker hebt hoor! En heb je bekkeninstabiliteit?

Hilse, dat zal wel een spannend moment zijn ja. Komt vast goed, gelukkig gaat je vriend mee om je hand vast te houden!

Bbqen was heerlijk, niet veel gegeten, zat gister echt snel vol bij alles wat ik at. Savonds nog even lekker met zijn 2-en bij het haardvuur gezeten. Dat merk ik nu wel, want om half 6 ging de wekker:eek:.
    Dus nu even op bed relaxen.
    Voel me trouwens een stuk beter hoor, weinig klachten meer. Beetje moe, maar dat ben ik al maanden.

13. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @ Daantje
    Nog geen BI maar wel veel last dus ze heeft liever dat ik alvast bij de vk aanklop :)
    Klinkt als een mooie avond!

@Hilse
    ben benieuwd! Ook heel erg benieuwd naar de nub!!!!!!!
    Nekplooimeting komt helemaal goed!

Balen als je moe bent en niet kunt slapen he!

14. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Kunnen jullie mij uitleggen wat nub is?

Ja was zeker lekker. Probeer alleen al het hele weekend seks te hebben met vl, maar komt er niet van. Dus vanavond moet echt gebeuren, willen we nog kans maken:p. Maar dat weet hij, dus dat gaat goedkomen!

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Daantje, hihi jullie liggen te rollebollen :p

Nub is eehh het begin van het geslachtsdeel waaraan je kunt zien of het uitgroeit tot een jongen of meisje.. Zoiets, goed gezegd SDenise?:p
    Wel moeilijk om te zien hoor! Is echt oefenen:p

@SDenise, hoop dat je niet al teveel last houdt van je bekken zeg!

16. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Oh wat bizar, dus daarom weten sommige zo vroeg al wat het word?

Dat rollebollen was iets eerder hoor:p. Mijn wekker ging om half 6. Even een grappig verhaal daarover. Ik was vl aan het verwennen toen hij ineens zei dat hij bijna kwam. Dus ik gelijk gestopt, "sorry schat, ik heb het dit keer nodig":p.
    Probeer het even tactisch te zeggen zodat er bepaalde woorden niet in voorkomen, jullie snappen vast wel wat ik bedoel:).

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hahahaha zie het zo voor me , sorry hoor:p hahaha echt grappig :D:D
    En je hebt gelijk haha, je hebt het nu nodig :p hihi

Ja klopt, best bizar idd! Wil het echt zo gauw mogelijk weten haha, ben verder niet ongeduldig ofzo..;);)

18. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Hey meiden alweer ff geleden....

Ik zit niet led in mijn vel vandaar dat ik ff mei zoveel mee praat...
    Ik mis mijn vriendin heel erg..... En nog veel meer...

Ik heb ook een nieuwe baan waar ik eind van de maand ga beginnen....
    Keano en dilana gaan u twee dagen naar een kinderdagverblijf en heb het daar echt heel moeilijk mee vind het helemaal niks... Maar goed Keano en dilana vinden het mega leuk.....

Dus voor mama even overheen zetten... Pfffff

Nu daantje ik hoop dat het raak iedere maand.....
    Hier is de sex ook ver te zoeken aangezien onze zoon nogal tegen werkt met slapen.....
    Heel irrie... Dus en ik wil deze week gewoon flink aan de klus hahaha

19. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Hilse, hahaha het was ook een super grappig moment!
    Maar ben nu een ovutest aan het doen, die geeft niet eens een licht streepje. Zou het dan al geweest zijn, of juist nog niet. De komende dagen nog maar even doortesten dan. Heb ook nog niet zoveel slijmverlies, dus kan wel kloppen.

Dunchan, wat rot meis. Kan me voorstellen dat je je niet fijn voelt. Er is zo onwijs veel gebeurd.
    Wat voor baan is het? Ben erg benieuwd. En ja, dat zal wel even pittig zijn om die kleintjes achter te laten, maar het is wel goed voor hun ontwikkeling. En zoals je zegt, ze hebben het naar hun zin!

Vanavond lekker avondje niksen, met een wijntje op de bank denk ik! Ga zo de vierling kijken, ben echt benieuwd naar dat programma!

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Dunchan, aahw meis. Er is idd heel veel gebeurd.. En zal idd moeilijk zijn om de kleintjes daar heen te brengen! Maar gelukkig hebben ze het naar hun zin daar!

@Daantje, hahaa:p
    Hmm oke, zou idd best kunnen dat ie al geweest is dan hoor! Even door testen kan geen kwaad :)

De vierling?? Tell me more tell me more :p hihi..

Heb net film gedownload en die ga ik vanavond kijken
    What to expect when you're expecting!! :p

Deel Deze Pagina