Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Heel leuk cheetara ben echt heel erg benieuwd naar jullie mannetje !!!
    Hopelijk gaat alles voorspoedig :)
    Hopen dat je bloeddruk goed is !!

Ben je een beetje zenuwachtig ? :p

Ps. Mooie buik !!!

2. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @daantje

Nee hoor, ik gebruikte ook zwanger pillen van de etos :)
    En of ze nu zwanger worden of zwanger zin pillen heten, het zijn gewoon vitamines :p

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Cheetara leuke foto's, mooie buik!

Meiden ik reageer maar kort, voel me zo belabberd:(
    Heb witte druiven gegeten had er zo'n zin in maar volgens mij zijn ze niet goed gevallen.. Ben nu misselijk en vervelend gevoel in m'n buik/maag:(:(
    Ga maar op bed, voel me echt super kut:(

4. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Hilse, hoop dat je je snel beter voelt.

Denise, dan ga ik binnenkort eens in de etos kijken. Thanks!

Cheetara, wauw mooie foto's! En wat gaat het snel nu! Mocht ik je voor de bevalling niet meer hier tegenkomem, heel veel succes, sterkte en alvast veel geluk met jullie kleintje!

Lisanne, thanks voor je reactie! Het geeft wel rust, al ben ik er nu toch wel mee bezig.

Willen jullie even meekijken?
    http://i.imgur.com/24Xh8.jpg
    Is deze al positief, of nog niet? Ik twijfel heel erg, maakt niet heel veel uit maar ben benieuwd.

5. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ik denk het niet maar anderzijds is het controlestreepje ook al niet heel donker... Dus durf het eigenlijk niet te zeggen...normaal horen ze donkerder te zijn dacht ik..

Wat je ook kan doen, als je denkt dat je een posi ovu test hebt een digitale van cb ertegenaan gooien (ovutesten) en als je dan een smiley hebt weet je het zeker, zo niet dan test je nog even door met de gewone testjes ... Zo hoef je de dure van cb niet op te maken en gebruik die alleen om het echt te checken :) ik heb ook die digitale erbij gebruikt en ik vind het heel fijn als definitieve test :)

6. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Ja die CB testen vind ik iets te duur, moet zeggen dat het tot nu toe heel goed ging met die goedkope. Had een dag een licht positieve, daarna een duidelijk positieve en daarna weer een iets lichtere.
    Maar nu twijfel ik, deze test heb ik net gedaan.
    http://i.imgur.com/r0H6m.jpg
    Lijkt donkerder dan gister. Maar ik ben kleurenblind en zie het heel lastig. Durf het aan vriendje niet te vragen, dus hoop dat jullie kunnen helpen.

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

Meiden alles was goed met de beeb!
    Uitslagen waren super!

Lig nu even op de bank dus kort berichtje maar wou het even delen:)

Met foto!
    http://i.imgur.com/34oHA.jpg

8. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Daantje , zodra ze even donker zijn zijn ze positief . Heb die testen ook gehad . Waarschijnlijk wordt hij over 1 à 2 dagen nog donkerder ! Maar nu al beginnen met klussen hoor :p

9. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Mooie echo! Gelukkig was alles goed!

Ja maar zijn ze nog niet even donker dan? We hebben maandag en woensdag geklust, hoop dat het er vandaag nog van komt, maar daar twijfel ik aan. Heb wel sinds gisteravondje steekjes linksonder. Dus heb zo'n vermoeden dat ik nu al eisprong heb.

Hoe is het met de rest?

10. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Hilse mooi foto hoor meid.....

Daantje ik gebruik geen testen dus durf er niks over te zeggen.... Ik hoop en duim dat het raak is meid!!

Hier moe op de bank..... Kindjes zo op bed doe. En dan aan de klus hoop ik vanavond en hele weekend.....

Jullie nog leuke plannen voor het weekend?

11. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Succes met klussen Dunchan, ik hoop voor jullie dat het mag lukken en dat er een gezond beebje uit mag komen!

Ik moet morgen werken van 9 tot 6. Daarna doe ik denk ik niet veel meer, vriendje moet ook tot 6 werken en die gaat dan slapen omdat hij om 11 weer moet werken. Dus lekker avondje film kijken, misschien een wijntje erbij. Zondag zijn we lekker samen vrij, afhankelijk van het weer gaan we lekker ergens wandelen met de hond. We moeten ook even langs het project waar mijn winkel gaat komen, die hebben een "open" dag. Verder even langs de papa's, maar verder niets bijzonders.
    Ga zo nog wel even vriend wakker maken voor een "klusje":).

En wat zijn jullie plannen?

12. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Wij gaan dit weekend ook niet veel doen. Ik ga manliefbeetje aan het werk zetten met klusjes hihi..... En dan s'middags misschien naar de dierentuin als het een beetje weer is......

Voor de rest heerlijk rustig weekend ook wel is lekker.....

Me de TVOH aan het kijken zit weer veel ieder talent tussen zeg..... Jeetje bij sommige krijgjegewoon kippenvel....

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hier ook tvoh gekeken, altijd wel leuk!
    Echt die laatste ik dacht wordt niks.. Nou, dik mis!! Had r wel goed gecoached met de app trouwens hahaha:p

Daantje, je mannetje ng wakker gekregen?:p

Weekend hebben wij alleen plannen om bij opa's en oma's langs te gaan het nieuws te vertellen.. Verder niet echt.
    Zit de hele avond al misselijk te zijn dus denk dat we ook thuis blijven.. Bakkie :(
    Slaap vanavond op de bank beneden, vlakbij de wc. Heb steeds er gevoel van nou komt het eruit :(:(

14. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Klinkt als een relaxt weekend, ik heb tvoh helaas gemist.

Vriendlief wilde net al gaan omkleden, maar ik had mijn zinnen ergens anders op gezet. Krijg ik te horen, maar ik heb zo'n buikpijn. Dus ik zeg ja ik ook, door mijn eisprong. Nou hij wist niet hoe snel hij mijn en zijn kleren uit moest doen...
    Niet alle mannen hebben last van prestatiedrang, die van mij hoort eisprong en staat gelijk klaar. Echt grappig:p.

15. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Hilse, jij hebt wel echt last van alle bekende kwaaltjes he:(. Leuk dat je het dit weekend gaan vertellen. Doe je dat gewoon door het te zeggen? Of hebben jullie iets anders om het te vertellen?

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

Daantje, hahaha ik zit echt te grinniken hier op de wc. (heb idd last van heerlijke kwaaltjes. Zit met een emmer voor me.. )

Ik heb een tshirt voor Nora waar op staat "Grote Zus"
    Weet niet of de opa's en oma's dat meteen door zullen hebben, maar nora weet zelf ook al heel goed dat ik een baby in m'n buik heb. Ze had haar moeder ook al even verteld, dat het 2 jongetjes zijn. Hahaha

17. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Hihi, nu lig ik te grinneken. Bij het beeld van iemand op het toilet met een emmer ervoor. Maar leuk is het natuurlijk niet:(.

Ben benieuwd of ze het snel doorhebben...wel heel leuk! Komt er een foto van Nora? En twee jongetjes, wie weet kom je nog voor verrassingen te staan.

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha gemenerd!:p hihi
    Echt brr als ik het water in m'n mond voel lopen en ik bang haha want dat is teken dat het komt, vorige keren tenminste..

Ja ga wel even een foto maken als ik het niet vergeet!:)

Oooh wat verlang ik naar heerlijk in bed te kunnen liggen en echt moe zijn en lekker in slaap vallen zonder kwaaltjes!!:) haha

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

En dat zou wel een hele grote verrassing zijn idd! Haha:p
    Gebeurd wel eens hè?

20. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @hilse
    2 jongens worden dat dan Hilse :p
    Nora weet het al :p

Hier ook niet veel, nog steeds last van mijn keel p..ik denk alleen even langs mijn moeder en oma ..
    Verder rustig opruimen en maandag mijn propedeuse uitreiking bij school...niet zwanger weg en kom nu met een dikke buik terug, ben benieuwd hoe dat gaat vallen :eek:
    Ook wel leuk om een aantal klasgenoten waar te zien :)

@dunchan
    Veel plezier met klussen :D

@daantje
    Lijkt me wel leuk om dingen voor je winkel voor te bereiden of niet ? :D

Deel Deze Pagina