Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Hey Hilse, ken het... Ik ben bij Keano van af week 6 tot week 41 ziek geweest ik was blij toen ik eindelijk ging bevallenhet was meteen over....

Ze zeggen dat het na 12 weken vaak overgaat maar niet altijd succes meis....

Denise wel leuk zal iedereen waarschijnlijk lekker verrast zijn veel plezier voor maandag...

Hier heerlijk rustig kindjes doen hun middag tukkie, wij gaan ff een filmpje kijken en verder heerlijk niksen nou ja man lief is in een klus bui hiihihi

2. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    waar in groningen ?

3. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Het is stil vandaag.... Hier even lekker op de bank met een wit wijntje.
    Kindjes op bed Keano is erg onrustig hij ligt er net pas in.... Hopelijk slaapt hij vannacht wat beter want ik ben wel weer toe aan een goede nacht rust....

4. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Hilse, dat zou wat zijn zeg. Dat je aan het bevallen bent en dat er na je eerste zoontje nog ineens een zoontje is:eek:.

Denise, dat zal wel spannend zijn maandag. Bij ons had iemand dat ook, die kreeg een cadeautje van de school.
    En ja, het is heel leuk om met de winkel bezig te zijn. Soms ook saai, want die website is een hoop saai werk. Maar spullen bestellen en uitzoeken, dat is geweldig! Vind het heerlijk om in de babyspullen te zitten.

Dunchan, lekker rustig avondje dus. Is Keano nog steeds niet helemaal lekker?
    Ik wilde ook een wijntje doen, maar had meer zin in thee en cola. Heb vanavond mijn snaaiavond gehouden. Koekjes bij de thee en later nootjes bij de cola:).
    Met als gevolg dat ik nu buikkramp heb en niet een tijdje op de wc heb doorgebracht.
    Merk dat ik me weer druk aan het maken ben, heb de hele tijd het idee dat het deze maand wel raak MOET zijn. Maargoed, dat heb ik vaker gedacht. Dus misschien toch maar dat wijntje drinken en even ontspannen!

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

Dunchan, zeker stil vandaag!
    Hoop dat je een beetje slaap kunt inhalen en dat keano goed slaapt!

Daantje, haha ja echt zal je raar opkijken. Ja mevrouw nog even doorpersen want ik zie nog een hoofdje, ehhhh??? :p

Klinkt lekker die cola en nootjes zeg! Ik krijg hier niks weg savonds ben nog steeds misselijk. Lig weer op de bank. Glaasje water ernaast + een emmer. Pff mag van mij wel weer gauw anders worden hoor!

6. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Haha ja echt he. Maar gister heb ik I didn't know I was pregnant gekeken en daaruit blijkt dat zulke dingen wel degelijk mogelijk zijn. Lijkt me super gek, dat ik nu ineens weeen krijg en ga bevallen, terwijl ik nog nooit iets heb gemerkt of gevoeld...
    Lijkt me ook echt jammer, is juist zo bijzonder om de hele zwangerschap mee te maken.

Hoop dat je je snel beter voelt Hilse! Zo kun je niet echt genieten he:(.

7. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hihi ja ik heb ook de eerste drie maanden gemist :p
    En dan gaat het ineens snel !

Ik hoop dat je je snel beter voelt Hilse !! En ben echt benieuwd naar de nub :p

Ja ben benieuwd hoe ze gaan reageren , ook sommige leraren..maar dat zie ik morgen :D

En hopelijk heb je een goede nachtrust gehad dunchan :)
    Hier lekker rustig ontbijt en lunch en straks lekker opruimen en daarna misschien nog even langs mijn moeder :)

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Daantje, ja gek hè dat dat kan! Lijkt me echt bizar. Hier in de buurt is ook een meid geweest die ineens een kind kreeg. Vond altijd raar verhaal tot ik dat programma ook gezien had!

@Sdenise, nog bij je mams geweest?:)

Wij zijn net bij m'n opa en oma geweest. Ze waren echt super enthousiast! Ze wilden heel graag een achter kleinkind. Een foto met 4 generaties haha echt leuk:)

Over misselijk. Het is echt heel raar. Overdag voel ik me vrijwel goed maar na het avondeten slaat de misselijkheid toe ofzo heel vaag...

9. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Ik ben weer van de partij ..

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

@vlindertje, je had laatst wat geplaatst over waar in groningen?
    Ik woon in het noorden. Waar jij?

11. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    hey hilse om presies te zijn woon in in stadskanaal ..:)

12. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Hey meiden, hoe is jullie dag geweest.

Hier erg hectische.... Gisteren mega ruzie met me man gehad.... Zo erg dat ik hem het huis uit heb gegooid..... Pffff wist me gewoon ff geen raad meer. Hij is op moment onuitstaanbaar.....😖 hij heeft bij zijn moeder geslapen... Hij straks thuis om het ut te praten.... Nou ik ben benieuwd wat zijn excuses zijn....

Hij denkt echt dat hij alles kan maken en als ik er iets van zeg ontploft hij pfffff ben dus al heel de dag onrustig en verdrietig. Mijn vriendin heeft de kids vandaag meegenomen naar haar en die ga ik morgen ophalen. Mis ze onwijs was vandaag erg alleen. Heb wel heel goed kunnen nadenken over dingen, en heb veel op papier gezet wat ik kwijt wil.... Ik ga zo heel een een rondje hardlopen even mijn woede er uit gooien en dan wachten op meneer....

Hopelijk jullie leuker nieuws?

13. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Vandaag ontzettend last van spierpijn in mijn buik.. en hoe dat kan niet uit te houden net of ik buikspieroefeningen gedaan PFFF

14. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @dunchan
    O wat naar meid, waar ging de ruzie over ? (of wil je dat niet zeggen, dat kan :) ) ...
    Ik hoop dat jullie rustig kunnen praten..ik heb soms na een heftige ruzie wel weer een beetje lucht, alles even eruit gooien en daarna er weer tegenaan... Soms is ruzie ook even nodig..

@vlindertje
    Geen idee wat het kan zijn, zit je aan het einde van je cyclus ?

@hilse
    Ja ben nog naar mijn moeder geweest :D gister mijn propedeuse opgehaald :D was erg leuk!
    Ik heb zelfs al zin om over een jaar of anderhalf jaar weer naar school te gaan :D
    Super ook dat ze zo enthousiast waren !!! Leuk is dat hè ! Heb je het verteld met dat t-shirt ?

15. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Denise.... Het komt er op neer dat in slaap gebrek heeft.... Hij reageerde dat op mijn af en hij draaide daar zo in door dat ik dat niet pik... Nu hebben we er over gepraat... Hij slaapt deze week bij zijn ouders in huis om bij te slapen.... En dan hoop ik dat hij wat meer geduld heeft en ik hoop da Keano beter gaat slapen want de laatste drijft hij ons ook echt totwaanzin....

Hopelijk is m'n lief in het weekend beetje uit gerust en in hij er weer tegen.... Het is afwachten....

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

SDenise, ooh leuk zeg!:)
    Heb ook al wel zin om weer naar school te gaan haha!
    Ja nora had het tshirtje aan! Vergeten foto te maken..... Maar was erf geslaagd!

Dunchan, ah meis. Hoop dat ie gauw een beetje bijdraait.. Slaapgebrek is voor mannen vaak killing, heeft de mijne ook wel eens last van. Is ie heel gauw aangebrand.. Niet leuk!

Voel me niet fit. Verkouden, keelpijn, brandend maagzuur, hoofdpijn, zo heet! Pff klaag klaag
    Wou strepsils halen maar die mogen dus niet...:(
    Gelukkig nog wat van weleda gevonden wat èn natuurlijk is èn gewoon mag!:)

17. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    ZUCHT.... Wat een verschrikkelijk nacht weer....
    Keano helemaal overstuur. Heeft 3 uur liggen gillen en krijsen. Daardoor dilana ook wakker geworden.... Dus daar zit je dan om 2 uur snachts met twee wakkere kinderen..... Pffffff ben gesloopt en vandaag mega drukke dag ik moet de laste dingen op het kinderdagverblijf regelen van af volgende week 2 wen daagjes en morgen hoor ik wanneer ik officieel ga beginnen op me nieuwe baan....
    Hopelijk ben ik dan niet helamaal gesloopt... Vanmiddag nog klusjes voor me oma doen in huis was vouwen strijken boodschapjes doen en koken. Dan weer naar huis kids naar bed dat is mijn dag voor vandaag.... En ben dood moe maar ja.... Vanavond komt me man naar huis die moet morgen oude kids passen ik ben heel de dag op de zaak... En moet nog even wat dingenkopen dus drukke daagjes...

En jullie meiden?

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Dunchan, jeetje wat lastig meis van keano!:(
    Misschien kan je het ergens in een topic plaatsen hier en hebben mensen tips?
    Nora heeft het ook wel eens dat ze helemaal overstuur aan het gillen is.. Als ik haar er dan uit haal word het alleen maar erger.. Het is even moeilijk maar als ik haar dan even laat op haar kamertje dan wordt ze zelf weer stil.. Of ik spreek haar aan dat ze nu echt moet ophouden en gewoon moet gaan slapen.
    Ze heeft ook een nachtlampje gekregen misschien is dat nog een idee?

Hier vandaag geen idee wat ik ga doen.. Haha :p

19. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    @sdenise. Jaa vandaag mn laatste dag,, spierpijn is weg alleen vanacht lichtroze bloeding na gemeenschap beetje raar denk gewoon morgen ongsteld te worden hellaas voor mij.. maar blijven hopen dat het weg blijft natuurlijk ..

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

@vlindertje, is helaas moeilijk te zeggen waar het roze vandaan komt. Gebeurd normaal ook wel maar als je zwanger bent ook, tja:(
    Hoop op dat laatste natuurlijk!

Deel Deze Pagina