Het loslaten is zeker makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb sinds deze maand, na een hoop gedoe vorige maand, het wel los kunnen laten. In ieder geval op zo'n manier dat seks weer leuk is en niet een verplicht nummertje, dat de spanning tussen ons weg is. Voor mij was alleen een baby maken nog belangrijk, en dat was voor vl heel frustrerend. En je weet dat je met een jaar naar de dokter kan, dus dan beetje dat het ooit goed moet komen.
Maar dames, even iets anders. Cheetara zou inmiddels wel bevallen moeten zijn toch? Het was toch vorige week of anders uiterlijk afgelopen zaterdag? Ben heeeel benieuwd hoe het met haar gaat en natuurlIjk ook met haar kindje.
Vlindertje baluh meis...ti's ook moeilijk maar probeer inderdaad er niet al te veel druk te maken. Ik ben ook in het ziekenhuis geweest heb verschillende behandelingen gehad met medicijnen en hormonen.... En uit eindelijk was ik depri en was ik stopt met ales en nog geen 3 maanden verder en ik was zwanger.... Daantje.... Ik ben ook heel erg benieuwd of Cheetara al iets heeft.... Ik bn dit weekend niet echt op het forum te bereiken maar als jij wat hoort van Cheetara let me no Please. Her mega druk en ik ben kapot. G zo naar bed en morgen vroeg op voor fotoshoot.
Ja ben idd ook benieuwd naar cheetara! De eerste uit t cluppie! Was heel kort sorry maar ben zo moe!!!
Fotoshoot was geweldig gisteren.... Nu wachten op de dvd en een album en wil ik een mooie Canvas bestellen... Voor boven de bank. Kindjes liggeneven te tukken endan zo op visite in delft... Jullie of iets leus doen vandaag?
leuk zeg om te zien dat er al veel meiden zwanger zijn of zwanger aan het worden zijn!! Mooie buiken ook!! Ik ben sinds de 2e maand ook bezig met zwanger worden. Druk bezig geweest, nu hopen op een positieve test. Ik hou me er maar niet teveel mee bezig, ik ben er achter gekomen dat je voor dit veel geduld nodig moet hebben haha. Gebruikt iemand hier de natuurpillen Vitex Agnus Castus?
Hallo dames, Hier erg moe..veel slapen de laatste tijd... Verder hee rustig, ben blij als vl weer terug is @Dunchan ben benieuwd naar je foto's! Was het leuk? @Linsey welkom hier! spannend he @ All ben ook zeer benieuwd naar cheetara
Gaaf Dunchan! Leuk Linsey, ja moeilijk hè om er wel en niet mee bezig te zijn. Ik ken die pillen niet.. Waar zijn ze voor? SDenise, ja snap ik! Wanneer komt ie weer? Hier ook nog wel veel moe.. Als ik er aan toe kan geven ga ik meestal wel even liggen smiddags. Probleem is dat ik niet op tijd weer wakker word haha
Dunchan, canvasdoek is heel gaaf! Als ik kindjes mag krijgen wil ik dat ook heel graag. Denise, zal wel fijn zijn ja als hij er weer is! Hoef jij niet veel te werken? Linsey, welkom, kom je hier meekletsen? Want dan willen we graag meer van je weten! Met die pillen heb ik geen ervaring, waar zijn ze voor? En ja geduld is in sommige gevallen wel nodig ja. Hilse, gewoon lekker slapen! Als de kleine er eenmaal is komt dat er niet meer van. Ik ben vandaag naar een babybeurs geweest, heb echt zoveel leuke spullen gezien. Ga binnenkort inkopen doen en dan de website helemaal updaten. Is heerlijk om met die babydingen bezig te zijn.
Nog 2 vraagjes, Denise, heb jij nog iets van lisanne gehoord? En wie van julllie heeft ervaring met outdoor laarzen?
Hè meiden , Sorry voor het weinig reageren hoor ! Daantje , lief dat je om me vraagt . Hoe is het met je ? Jeetje nog 5 dagen voor je weer kan testen . Ga maar nergens van uit voordat je getest heb maar ik hoop natuurlijk voor je . Hoe is het tussen jou en je vriend , alweer wat beter ? Ben benieuwd naar Cheetara o . Ik reageer altijd op me iPhone . Maar heb maar een bepaald aantal mb's en daarna wordt de snelheid verlaagd vandaar dat ik soms dan ook minder reageer .
Geen probleem, maar omdat ik niet zoveel van je hoorde was ik benieuwd hoe het gaat. Met mij gaat het goed, tussen vl en mij ook. Zitten wel financieel een beetje lastig en daar maak ik me af en toe wel druk om. Tja, over 5 dagen testen. Ik durf echt nergens vanuit te gaan, het grootste deel van de tijd denk ik dat het niks is. Maar soms dan voel ik ineens iets waardoor ik twijfel. Maar durf niet meer te hopen na al die maanden...
Maar hoe is het met jou? 31 weken al, wow dat is echt snel gegaan. Nog 9 weekjes voordat je je mannetje gaat ontmoeten.
Daantje3 , fijn dat het wel wat beter gaat. Financieel niet is wel lastig alleen geld is vervangbaar . Jullie relatie niet dus dat is toch belangrijker . Hier financieel ook niet een hele leuke situatie , vl zonder werk enzo . Snap inderdaad dat je niet meer durft te hopen . Hoop anders maar even niet, dan hopen wij wel voor je . Zal je net zien ga je er een keer niet van uit en ... 31 weken , ver al he . Vind het zelf ook zo hard gaan !! Maar alles gaat goed ! Ons mannetje vermaakt zich heel goed , en hij doet het super !! En ikke ben onwijs trots op hem !! Heb je ovulatietesten gedaan deze maand ?
Geld is zeker niet alles Inderdaad. Alleen als ik dan denk aan een kindje krijg ik het een beetje benauwd. Maar we hebben gewoon een extreem dure maand. Volgende maand ook nog en dan gaan we sparen. Ik heb ook deze maand testen gebruikt, had een positieve test op vrijdag, en voelde toen ook duidelijk mijn eisprong. We hebben toen die maandag/woensdag en vrijdag geklust. Maar dat is wel lastig als je vriend geen werk heeft, kunnen jullie wel goed rondkomen enzo? Want werk jij eigenlijk(stom dat ik dat niet weet). Fijn dat het goed gaat met jullie en de beeb. Ben echt benieuwd naar hem, en zijn naam natuurlijk.
@Daantje Nee ik werk niet zoveel, maar dat komt omdat toen mijn contract niet verlengd is en ik ergens anders als oproepkracht ben gaan werken.. nu is het zo dat er overal maar weinig werk is, daarom nemen ze nu liever oproep en flexkrachten aan want die kan je inzetten als je er 1 nodig hebt.. Maarja dan moet er wel werk zijn... Dus lekker rustig aan..veel werken aan nieuwe illustraties, bedenken hoe ik mijn werk meer op de kaart kan zetten etc.. en lekker genieten van de zwangerschap.. Financieel minder is vervelend voor jullie.., maar ook wij hebben mindere maanden en die heb je denk ik altijd wel..wij hebben het meestal prima maar ook wij zitten soms krap door duurdere en onverwachte uitgaven.. En je weet nooit wanneer het lukt...wij hebben in dit geval een verassing ontvangen op precies het goede moment... Op het moment dat VL weer een vaste baan had en we net waren verhuisd en ik mijn propedeuse had behaalt kwam deze man als verassing zich aankondigen Dus je weet nooit wanneer het komt en als het komt, komt die echt wel kijk maar naar mij. @Lisanne Hoe gaat het? GNIF GNIF
Lady's! Ik kreeg een berichtje dat ik gemist wordt, wat leuk! hihih. Helaas zijn de omstandigheden waarom ik er niet meer ben geweest wat minder Niet schrikken met onze kleine gaat alles super! ben nu 20 weken en 5 dagen zwanger. En ja we weten ook dat het een jongen is! hihi. Maar wat betreft ons droomhuisje valt alles in diggelen, we krijgen geen hypotheek! we zijn nu alles op alles aan het zetten om het huisje toch te krijgen en hopen dat het lukt. Al met al is het allemaal erg veel stress en drukte, ook met mijn opleiding, maar ga proberen om me hier weer even regelmatig te laten zien!! Dikke knuff!
Denise, dat klopt. De dingen gaan toch zoals ze gaan. Wie weet duurt het nog lang voordat ik zwanger ben en heb ik dan geen baan meer. Maar voor nu heb ik weer een jaar contract en vl krijgt hopelijk in november zijn volgende contract. Het komt uiteindelijk altijd goed! Wel lekker dat je nu wat extra tijd hebt, ook fijn voor jullie kleintje straks. En die 2 lijkt inderdaad meer op een 1. BOPS!! Wat fijn om van je te horen, ben heel blij dat alles goed gaat met jullie mannetje(wat cool zeg!). Maar niet zo leuk om te horen dat het met jullie droom niet goed gaat. Rot dat je geen hypotheek krijgt, hoop echt dat het allemaal toch gaat lukken! Leuk dat je hier weer af en toe komt kletsen.
Precies dus niet te benauwd krijgen... Er zijn mensen die in veel slechtere situaties een kindje krijgen! Fijn dat je weer een jaarcontract hebt gekregen! Ik heb nu maar even die ticker veranderd, deze vond ik wel leuk en inderdaad prettig, ik heb straks genoeg tijd voor de baby en lekker dat als hij thuis is we toch nog de laatste momenten samen kunnen zijn...het is immers de laatste keer dat we "echt" met zijn tweeen zijn Nadat hij terug komt is hij nog 4 weken hier en als hij dan terugkomt ben ik al bevallen of ga ik bevallen @Bops Fijn dat het goed gaat met je mannetje dat is al de vierde jongen op de lijst!! hihi ga hem zo bijwerken ! blij dat het mij jou en de zwangerschap goed gaat maar rot van je huis...hoop dat het alsnog lukt.. Heb je een beetje kwaaltjes? of nu juist meer energie ? en een buikje ?