Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    De stress van het huis overschaduwd eigenlijk voor mij even alles, ik wil gewoon ons eigen plekje voor de kleine en dan krijg je gewoon even glashard nee te horen.

We zetten alles op alles, maar iets in mij zegt dat het niet gaat lukken in deze tijden.

De banken zijn zo ontzettend stroef, en willen het liefst helemaal geen hypotheken meer verstrekken, maargoed..

2. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Misschien even leuk om te laten zien hoe meneer door het beeld kwam, om even te laten zijn dat hij toch echt een HIJ is :D

Bijgevoegde bestanden:

3. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Nee maar dat is toch logisch bops !
    Ik hoop echt dat er binnenkort goed nieuws is voor jullie op huizengebied !
    Maar het is een moeilijke tijd inderdaad en het kabinet is nog niet gevormd dus nog extra onzekerheid op misschien nog wel komende extra maatregelen ...
    Maar zitten jullie nu niet op een lekkere plek ? Anders zou je daar misschien in huis wat kunnen veranderen en verzetten, zodat jullie gevoelsmatig een nieuw plekje kunnen creëren ?

Het is idd echt een hij, bij ons was het ook mega duidelijk !!!
    Hebben jullie al ideeën voor een naam ?
    Gaat ineens snel he! Ik ben ook al bijna 28 weken :p

Vriendlief werkt op zee en is dus 5 weken weg voor werk en dan weer 5 weken thuis.. Met zijn normale schema zou hij de hele maand december weg zijn... Nu hebben ze kunnen regelen dat hij rond 15 december thuiskomt.. Dus als ik rond 37/38 weken beval dan zou hij er niet b zijn en als ik later beval wel .... En hij is dan 5 weken lang thuis... Dus misschien heb ik wel liever dat de baby er net is of al is als hij thuiskomt...dan hebben we 5 volle en misschien wel 6 volle weken samen :)
    Er zetten voor en nadelen aan :)

4. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    En op op opleidingsgebied moest ik ook wat plannen...ik heb net mijn propedeuse kunnen halen dus ik stroom vanaf volgend jaar september als de kleine man 9 maanden is in een iets andere deeltijd opleiding in.... Zo heb ik toch 9 maanden lang om te genieten van alleen hem en ons als gezin en daarna kan ik weer ertegenaan met school...al zal het wel zwaar worden :)

5. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    ♥ NOD ♥

Oktober 2012
    - Dunchan (?jaar) NOD: 1 oktober, ?e ronde, 2e kindje

September 2012
    - Daantje (24jaar) NOD: 26 september, 11e ronde, 1e kindje

Juli 2012
    - Niva (21 jaar) NOD: 25 juli, 2e ronde, 1e kindje

♥ Zwanger ♥

- Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Jongen
    - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen
    - Denise ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- Jongen
    - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 6 februari 2013 1e kindje - Jongen
    - Hilse (20 jaar) uitgerekende datum: 3 april, 1e kindje - Jongen/meisje/verassing

♥ Afspraken - Controle & Echo's ♥

- Sdenise: 3 oktober controle verloskundige
    - Sdenise: 12 oktober pretecho 3/4D
    - Hilse: 26 september 2e afspraak gyn + echo

6. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Denise, hier blijven is geen optie.
    We kunnen nog wel wat langer blijven maar moeten toch echt weg hier. Dat geeft niet echt een rustig gevoel eigenlijk.

Ja hij liet overduidelijk zien wat hij was hihi, hij was ook weer lekker koppig. Ze nam het maar hoe hij kwam, want meewerken deed hij niet haha.

Wel lastig hoor zo met je vent, moet je eigenlijk kiezen.
    Of meer tijd samen of met de bevalling.. hoe dan ook de kleine zal vast wel meewerken ;)

Ik ben nu 20 weken en 6 dagen, tijd gaat echt onwijs snel zeg.

Namen zijn we mee bezig, ik ben helemaal verliefd op een naam maar vl moet daar nog even aan wennen denk ik hihi.

7. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Nee dat snap ik, dan hoop ik dat jullie snel een ander huis hebben!
    Ik ga in ieder geval duimen voor je..

Vriendlief moest hier ook wennen aan de naam, maar sinds hij gewend is wil hij geen andere naam en dat is mooi want ik ook niet..
    dus de beeb word al genoemd bij naam..en dat is wel leuk :D maar dat was ook pas na de 20 weken :)

en een overmatig bewegelijke beeb, ben benieuwd hoe dat straks is :p
    Hier een hele rustige vent, soms zo rustig dat ik er bang van word :(
    maar hij laat zich nu elke dag even horen en dat is nu belangrijk :)
    Hij is wel erg bewegelijk op het moment dat er een echo word gemaakt, want dan wil die niet op de foto en eigenlijk verder niks :O dus de vk zegt altijd wat is hij bewegelijk en dan zeg ik ja, alleen met een echo of dopler op me buik :p
    verder een rustige vent..
    en het is aan hem of zijn vader erbij is of niet ;) ik hoop iig dat hij niet te laat komt want dan hebben we nog zo weinig tijd met zen 3en...

8. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    vandaag met een vriendin van mij naar verloskundige geweest .. eerste echo hartje klopte al!! en ook al gehoort echt leuk om te zien..:)

9. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Zal zo even op de rest reageren .

Bops , leuk een jongen !! Had ook niet anders gekunt een heel jongens topic hier joh .
    Echt super leuk , vl wou graag een jongen toch ? (niet willen maar het zou het erg leuk vinden zei hij toen toch:p)

Wel leuk dat je even wat laat horen . Ook altijd fijn te weten dat alles goed gaat !
    Heb je je 20 weken echo al gehad ?

Wat naar zeg :( , van het huisje . Wil je persee een koophuis ? Is huren geen optie ?

Voel je je mannetje al ?

10. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Bops , hier trouwens ook een heerlijk druk mannetje .
    Hij heeft ook vaak de hik . En duwt zich lekker tegen papa's hand aan . Me buik golft vaak helemaal hihi . En lekker schoppen . Zijn hoofdje ligt naar beneden .

Ik was ook overtuigd van een meid , (niet dat ik liever een meisje sou hoor had totaal geen voorkeur) iedere vrouw denk ik omdat dat voor haar zeg maar een soort "standaard" is . Je bent zelf immers ook een vrouw .

Hilse ga jij het breken hihi ? Ben benieuwd hoor!

11. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Hilse, poffertjes, jammie stuur er maar een paar richting het zuiden. Waarom heb jij eigenlijk elke 4 weken een echo, is dat altijd?
    En hoe staat het met de rechtzaak, lijk je het te gaan winnen?

Bops, overmatig beweeglijk? Ik zag laatst op tv een vrouw die gebroken ribben had, haar kleintje schopte zo vaak en hard dat dat mis ging.
    Hoe moet ik de echo zien, kunnen jullie wat uitleg geven? Ik snap daar namelijk nog niet zoveel van.

Ben stiekem een beetje jaloers op jullie hoor dames! Gewoon door blijven kletsen hoor, maar eigenlijk zou ik wel mee willen kunnen praten.
    Dus Lisanne, vind je het goed als ik het ga breken, ga ik gewoon mijn best doen op een meisje:).

12. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Dit is echt een heel grappig verhaaltje!

BRIEF AAN PAPA !! (schitterend) Een vader komt in de slaapkamer van zijn dochter, en ziet een brief op het bed liggen. Na enige aarzeling besluit hij de brief te lezen. Liefste Papa, ... Ga even zitten als je dit leest... ... ... ... Het is met pijn in mijn hart dat ik je vertel dat ik er zo plotseling op uit ben getrokken met mijn nieuwe toffe vriend. Ik ben passioneel verliefd, en het is best...
    een vriendelijke jongen, ondanks zijn piercings, tattoos en zijn grote moto. Dat is nog niet alles: Ik ben zwanger, en Achmed zegt dat we heel gelukkig worden in de kamer van zijn tijdelijke onderduikadres, bij de broer van zijn vaders tante. Hij wil veel kinderen, en zoals je weet is dat ook mijn grootste droom. En die sluier is echt handig hoor, tegen de zon en tegen de vliegjes... Ik leerde ook reeds dat marihuana niet verslavend is, en we hebben besloten het zelf te gaan kweken, voor ons en onze vrienden. Achmed is al actief als tussenhandelaar in cocaïne en XTC en hebben dus ook ons eigen productiebedrijfje. We zijn echt goed bezig hoor! Het geld hebben we hard nodig, want we zijn nog jong, en we gebruiken zelf ook een klein beetje coke en XTC, en dat spul is hartstikke duur hoor... Haast niet te betalen! Je zegt altijd dat je van de liefde alleen niet kunt leven, maar omdat Achmed geregeld een paar zeer goede vrienden uitnodigt, kan ik toch ook wat meebetalen... Ik vraag je verder te bidden dat de wetenschap snel iets mag vinden tegen aids, zodat mijn Achmed toch nog kan genezen... En papa, wees vooral niet ongerust, ik ben toch al 14 en kan al heel goed voor mezelf zorgen. Over een paar jaar zal ik je komen opzoeken zodat je al je kleinkinderen kunt bewonderen! Je liefhebbende dochter..., XXXXX PS: Papa, ben je er nog? En ben je niet te erg geschrokken? Gekke papa, dit briefje is natuurlijk een grapje! Ik ben spelen bij Hannelore en wil alleen maar bewijzen dat er veel ergere dingen zijn dan een slecht rapport. ...Het mijne ligt op het nachtkastje :)
    Goed plan :)

13. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Daantje , nog even kan je ook meepraten . Stom is dat he dat je niet mee kan praten over het gevoel van zeanger zijn enzo terwijl je als je er zo lang mee bezig bent het gevoel vast al een beetje kent enzo .

Hihi wil je graag een meisje :p ?
    Zal je vast nuet zoveel uitmaken toch ?

Huh misgegaan door het vele schoppen of bedoel je met misgegaan gebroken ribben :p ? Dat bedoel je vast ?

Hahahaha die is echt grappig lol :p ... Hij nodigt geregeld een paar zeer goede vrienden uit :o:o haha

14. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Ja met misgegaan bedoel ik de gebroken ribben:p.

Het maakt me echt absoluut niet uit wat ik krijg. Ik ben allang blij als ik uberhaupt zwanger mag worden!

15. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Grappig die brief!!!! :p whahahahahaha lag wel in een deuk, mooi manier om je rapport te tonen. :p

16. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Volgens mij went mn vent ook al aan de naam :p
    Wij houden de naam wel geheim totdat de kleine er is, ook aan de ouders :)
    We vragen wel meningen over verschillende namen maar ze weten niet welke naam het uiteindelijk wordt.
    Hahah ja ik ben er wel een beetje bang voor, de kleine man ligt bij mij wel ontzettend laag, dus tot nu toe heb ik er weinig last van.
    Behalve dat ik geniet van zijn beweging de hele dag hihi.
    Als hij ook maar 3 uurtjes niks van zich laat merken (en dat is lang voor hem!) raak ik al lichtelijk in paniek... O:)
    Bij de echo is hij idd nog vele malen erger, maar meer in de zin dat hij dan gericht naar het echo ding :p
    Ik hoop dat de mijne met ong. 37 weken komt, vind ik een mooie tijd haha.

Mooi is dat he?

Vriendje die wou heeeel graag een jongen, die liep dus ook de hele dag nog met een big smile op z'n gezicht.
    Niet dat hij met een meid minder gelukkig zou zijn hoor, maar een jongen is toch een mannending denk ik haha.
    Ja 20 weken hebben we de 18e gehad, gelukkig is de uk helemaal gezond en voor zover ze konden zien geen hazelip! de kwaal van mij, dus daar ben ik echt heel erg gelukkig mee!
    Huren is ook een optie, helaas zijn de wachtrijen zo ontzettend lang, en komen we ergens volgend jaar aan de beurt, maar we doen ons best..
    Nou ik roep mn vent, schatje voel schatje voel! en dan is hij echt heel druk!!! en dan legt hij zn hand erop en dan is ie stil! haha bij iedereen trouwens, hij heeft hem 1 keer gevoeld nu.
    De hik voel ik denk ik nog niet, of hij heeft het nog niet, ben vandaag precies 21 weken.
    Maar jij bent natuurlijk ook 10 weken verder dan mij!
    Maakte mij echt helemaal niks uit!! maar ik droomde steeds over een meid, dus daarom dacht ik dat eigenlijk...

Hahaha, ik hoop toch niet dat hij dat gaat doen!!
    Hij luisterde bij de echo ook naar me toen ik zei dat hij moest gaan draaien, miss luisterd hij dan ook als ik zeg dat hij lief moet zijn voor mama ;)
    De echo moet je zien alsof hij op zn kont zit, en dan de foto van onderen is gemaakt, dus hij zit bij wijze van op de lens met zn dikke kont ;)

Ik weet hoe je je voelt hoor, komt echt wel goed ;)

Dat verhaal kende ik idd al, hij is echt geweldig!

17. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Zo even mijn banner goed gezet, plus een blauw konijn :p

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ik breek hier ff in hoor!

@Daantje, heb een paar poffertjes naar je toe gegooid hoor:p haha!
    En dat verhaaltje, aaah!! Zal maar echt zijn:p haha
    Kan nog niet zoveel zeggen over de rechtszaak.. Lijkt goed maar voor het zelfde geld komt de tegenpartij met wat dingen!

@lisanne, haha ik doe m'n best:p

@bops, fijn dat je weer mee kletst!:)

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Heeeeeeey, what's up doggggg???

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

Even een ego hoor :)
    Ik ben ZO benieuwd of het een jongen of een meisje is! Hahah, ik wil een goeie nub foto mee vanmiddag:p

Deel Deze Pagina