Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Daantje, ja snap ik meis! Ik duim ontzettend hard voor je!

Lisanne, haha Groningen!:p
    Erg ver?:p

2. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Daantje,
    Ik ga zoooooooo hard voor je duimen!! dat jullie het volgende stelletje zijn :)

Lisanne,
    Ja ben echt zo blij, met de 20 weken echo, met 30 weken krijgen we er weer 1! (woeei haha)
    Ja mn vent zag het echt meteen, eerder dan dat ik het zag, was ook wel echt te overduidelijk hahah.
    Hoe erfelijk is een schisis, ja kan erfelijk zijn.. Maar dat kan ik als ik wil allemaal nog uit laten zoeken, wie weet gaan we dat ook wel doen als alles weer een beetje in rustig vaarwater zit.

Wanneer ben jij uitgerekend??

3. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Daantje
    Knuf meis, al is er nog hoop, want geen bloed is moed.. ik testte ook pas heel laat positief ..!
    Ik zou lekker snoep, biefstuk alles eten! Deed ik ook altijd als de test negatief was!

@Lisanne
    Ja gaat goed, morgen al 28 weken..klinkt zo niet ver :p
    Maar ik zit vanaf morgen in het derde trimester :p laatste stukje!!!

@Hilse als de benzine kosten opwegen tegen de prijs en je alsnog niet boven de 60 uitkomt en daar onder zit dan is het nog wel te doen anders zou ik het daar in de buurt doen ;)

4. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    28 weken.. klinkt voor mij heel ver hoor denise :p

5. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Bops

Dat is waar :p whahaha gaat snel eigenlijk...we kwamen er allebei rond dezelfde tijd achter...:p alleen was ik al 3 maanden zwanger... ;)

6. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    hi meiden!

Ik zal mij even voorstellen.
    Ik ben Mediq, ik ben 22 jaar en ben lekker bezig met klussen voor een eerste kindje.

op dit moment heb ik op 13 september voor de eerste keer een normale menstruatie gekregen (spiraal is op 5 augustus verwijderd) en ik ga er dus vanuit dat mijn NOD op 11 oktober valt (uitgaande van 28 dagen cyclus).

ik lees al een tijdje mee op het forum; gefeliciteerd voor alle zwangere meiden en succes aan alle anderen, dat jullie maar heel snel een mooie positieve test in handen mogen hebben!

heerlijk om al jullie verhalen te lezen en alle spanningen en onzekerheden te herkennen.. ik vind het allemaal maar spannend!

zit nu ongeveer in mijn vruchtbare dagen, dus dan hoop je toch dat je raak schiet.. hopen dat de weken daarna snel voorbij gaan.. want als je dan eenmaal hebt geklust, wil je eigenlijk het liefst zo snel mogelijk weten of het raak is ja of nee..

ik blijf lekker met jullie meelezen in ieder geval!!

groetjes!

7. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Bops , :D wil je een 3D echo laten doen of weet je het nog niet ? Ik had gister me groeiecho dacht dus vandaag , :( dus heb de echo gemist had me er echt op verheugd !!! Dus nu 4 oktober gelukkig al bijna . Jeetje ik vind zelfs 20 weken ver klinken . Ik weet nog dat ik net zwanger was , toen las ik het onderschrift van mensen en dacht ik woooooow die is al 20 weken :p en nu ben ik zelf 31.6 het gaat echt hard .
    Ik ben 24 november uitgerekend .
    Jij ?

Denise , klinkt wel ver :eek: :eek:

Mediq , leuk welkom :D

8. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hè mediq

Hihi spannend hè als je bezig bent voor zon eerste kindje !!
    Straks zit je op het wachtbankje en het duurt altijd lang voordat je kan testen ! :p

Je mag ook meekletsen hoor, niet alleen meelezen ! :D
    Heb je een oudere vriend of is hij net zo oud als jij ?

9. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    welkom mediq22.. ;)

10. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Welkom mediq....

Jullie gaan allemaal snel....in je eigen zwangerschaplijk eeuwen te durende en bij anderelijkt het juistheid snel te gaan.

Hier vanmorgen getest want ben al een paar dagen misselijk en geen eetlust ik wildenog even wachten maar vanmorgen hield ik al niet vol dus een test en deze was heel licht positief dus wij zijn weer ZWANGER

Ik ben deze keer niet zo blij als daarvoor ik ben echt mega bang en hoop zoo dat dit kleintje mag blijven plakken.....

11. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd meis! Ik kan alleen maar hopen en wensen dat dit kleintje bij jullie blijft hangen en dat er over 8 maanden een gezonde beeb geboren word.

Mediq, welkom!

Ik ben sinds vannacht weer ongesteld, dus lig nu in bad met een reep chocolade. Erg he...

12. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Meiden heb foto van de test geplaatst in mijn album!! Manlief is nog werken en die weet nog van niets!! Ik ben zo misselijk niet normaal.... Heb negens trek in!! Zo ff een kopje thee!! Gaan jullie meiden nog wat leuks doen vandaag!!

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

Dunchan, wat een nieuws zeg! Vruchtbare dame! Hihi, gefeliciteerd! Ik hoop echt zoo super dat het een mooie plakbeeb mag zijn voor jullie!!

Wij gaan straks behang halen voor de babykamer en vanavond een verjaardag met lopend buffet :p
    Mooi weer, nu in ieder geval, lekker zonnetje!

Mediq, welkom meid! Opdat het maar gauw mag lukken!!

Je eigen zwangerschap en bezig zijn met zwanger worden lijkt idd eeuwen te duren en anderen heel snel :p

Lisanne, wauw 24 nov! Dat is al BIJNA! Hihi :)
    Ik heb 8nov de 20weken echo :p

14. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Hilse ja maar vruchtbaar zijn is niet alles bij ons van belang dat het blijft plakken ik ben echt mega onzeker.... En hoop echt dat de eerste 3 maanden snel voor bij zijn wie wil mij ff op de lijst zetten ik zit om meetel lukt niet met doe lijst ik ben 24 en ben 10 juni 2013 uitgerekend ongeveer en 2 kindje....

15. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Trouwens Hilse 8 nov 2o weken echo man dan ben jij ook alweer op de helft jeetje wat gaat het snel zeg

16. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @ dunchan GEFELICITEERD !!!!!!!!! Hopen dat deze beeb blijft zitten... Mijn duimen blijven draaien tot minstens na de 3 maanden !!!!

Ik ga zo het lijstje bijwerken.. !

@ daantje
    Is niet erg ! Je mag best met chocolade in je bed liggen ! Voel je niet schuldig !!

17. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Dankje Denise.... Ik ga even liggen wat voel me zo beroerd... Dilana is bij de overbuur kindjes aan spelen en Keano gaat tukken!! Dus neem ik er even van...

18. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    ♥ NOD ♥

Oktober 2012
    - Mediq (22 jaar) NOD: 11 oktober, 1e ronde, 1e kindje
    - Daantje (24jaar) NOD: ?, 11e ronde, 1e kindje

♥ Zwanger ♥

- Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen
    - Denise ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- Jongen
    - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 6 februari 2013 1e kindje - Jongen
    - Hilse (20 jaar) uitgerekende datum: 3 april, 1e kindje - Jongen/meisje/verassing
    - Dunchan (24 jaar) uitgerekende datum:.....2e kindje - Jongen/Meisje/Verassing

♥ Afspraken - Controle & Echo's ♥

- Sdenise: 3 oktober controle verloskundige
    - Lisanne: 4 oktober groeiecho
    - Sdenise: 12 oktober pretecho 3/4D
    - Hilse: 8 november echo

♥ Bevallen ♥
    - Cheetara / Zoontje HUNTER

19. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dunchan , gefeliciteerd meid !
    Ga inderdaad maar even liggen haha als keano straks ligt te slapen en delana bij de overburen is ben je luiers aan het verschonen :p .

Hoop eergeval dat alles nu goed gaat meid ik gun het je heel erg !

20. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Oowja mogen mijn afspraken er ook bij .
    Wil het zelf ook wel doen maar gaat zo lastig op me mobiel :

1 oktober klinische verloskundige
    4 oktober groeiecho
    22 oktober 3D echo

Deel Deze Pagina