♥ NOD ♥ Oktober 2012 - Mediq (22 jaar) NOD: 11 oktober, 1e ronde, 1e kindje - Vlindertje (22j ?) NOD: 20 oktober, 1e ronde(?), 1e kindje - Daantje (24jaar) NOD: 28 oktober, 12e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen - Denise ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- Jongen - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 6 februari 2013 1e kindje - Jongen - Hilse (20 jaar) uitgerekende datum: 30 maart, 1e kindje - Jongen/meisje/verassing - Dunchan (24 jaar) uitgerekende datum:.....2e kindje - Jongen/Meisje/Verassing ♥ Afspraken - Controle & Echo's ♥ - Sdenise: 3 oktober controle verloskundige - Lisanne: 1 oktober klinische verloskundige - Lisanne: 4 oktober groeiecho - Sdenise: 12 oktober pretecho 3/4D - Lisanne: 22 oktober 3D echo - Hilse: 24 oktober controle verloskundige - Hilse: 8 november 20-weken echo ♥ Bevallen ♥ - Cheetara / Zoontje HUNTER
@dunchan, spannend zeg die echo! Ik duim de hele dag door voor jouw plakkerd!! @daantje, meisje toch wat verdrietig nieuws! ik hoop dat alles goed komt, hoe dan ook. Knuffel!
Voor de lijst: mijn uit gerekende datum 8 juni en mijn eerste echo 15 okt wie wil dat ff toevoegen aan de lijst
@dunchan, haha grappig. Ik heb net een afspraak voor geslachtsbepaling gemaakt. 15 oktober om 15:45! Hihi hoe laat jij?
Hilse oké spannend meid ben erg benieuwd naar wat jullie gaan krijgen. Ik moet om 15.00 uur.... Ben zo nerveus... Vandaag weer getest hij staat trouwens in mijn album hij was vandaag overduidelijk hihihi vanmorgen voor het eerst over de wc gehangen en ben nog steeds misselijk maar ja hoort erbij bij Keano heb ik het heel me zwangerschap gehad hopelijk nu na 3 maanden over als we dat dit keer gaan redden....
Oke spannend voor mij aan dus! Ik duim nog steeds hoor!! Fijn dat je weer een mooie test hebt! Lekker boven de wc dus.. Maar goed dat je weet waar je het voor doet he! Ik duim heel hard dat alles goed mag gaan meis!
Nee ik denk niet dat we het gaan doen, vind het eigenlijk een beetje zonde van mijn geld. Hahaha, ja ik ben morgen 22 weken, tijd gaat echt ontzettend snel! Ik ben 6 feb uitgerekend Dunchan, WAUW MEID!! ik zeg voorzichtig gefeliciteerd, KNUF!! Ik was ook zo ontzettend misselijk, je moet even uitzoeken van welke dingen je nog misselijker wordt. Ennne, je tests zijn duidelijk!!! hihi. Cheetara, Ja is dat echt zo? kan namelijk niet wachten totdat ik er vanaf ben... Al moet ik zeggen dat ik me nu wel stukje bij beetje wat beter ga voelen, maar ben echt goed ziek geweest. Dunchan, ik ga duimen voor je meis de 15e! Daantje, Nee meis toch!! hoe dat zo? Dikke knufff
Nog even een update over "ons" huisje, we hebben vandaag weer een beetje hoop gekregen dat we het toch kunnen krijgen. Na een hele hoop geregel en wetten uitpluizen kunnen we waarschijnlijk toch en hypotheek krijgen.
@Bops Hoop het ook voor jullie..!!!! @Dunchan Ga de lijst ook even doen @Hilse het is bijna al eerst heb ik mijn 3d echo en dan heb jij de geslachtsbepaling ! en dunchan haar eerste echo
♥ NOD ♥ Oktober 2012 - Mediq (22 jaar) NOD: 11 oktober, 1e ronde, 1e kindje - Vlindertje (22j ?) NOD: 20 oktober, 1e ronde(?), 1e kindje - Daantje (24jaar) NOD: 28 oktober, 12e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen - Denise ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- Jongen - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 6 februari 2013 1e kindje - Jongen - Hilse (20 jaar) uitgerekende datum: 30 maart, 1e kindje - Jongen/meisje/verassing - Dunchan (24 jaar) uitgerekende datum: 8 juni, 2e kindje - Jongen/Meisje/Verassing ♥ Afspraken - Controle & Echo's ♥ - Sdenise: 3 oktober controle verloskundige - Lisanne: 4 oktober groeiecho - Sdenise: 12 oktober pretecho 3/4D - Hilse: 15 oktober geslachtsbepaling - Dunchan: 1ste echo - Lisanne: 22 oktober 3D echo - Hilse: 24 oktober controle verloskundige - Hilse: 8 november 20-weken echo ♥ Bevallen ♥ - Cheetara / Zoontje HUNTER
Bops dank je wel. En Ikea heel hard duimen dat jullie een hypotheek krijgt... Vlindertje jouw ken ik niet echt je bent hier net nieuw op het forum... Kun je misschien wat over zelf vertellen als je wilt... Werk Je of studeer je? Woon je samen? Ik zie dat je twintig ben... Waarom willen jullie zo jong al kinderen? Voel je niet aan gevallen wil alleen beetje leren kennen zodat ik weet wat voor iemand je bent de rest van de meiden kennen elkaar al een lange tijd...
♥ NOD ♥ Oktober 2012 - Mediq (22 jaar) NOD: 11 oktober, 1e ronde, 1e kindje - Vlindertje (20 jaar) NOD: 20 oktober, 9e ronde, 1e kindje - Daantje (24jaar) NOD: 28 oktober, 12e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen - Denise ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- Jongen - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 6 februari 2013 1e kindje - Jongen - Hilse (20 jaar) uitgerekende datum: 30 maart, 1e kindje - Jongen/meisje/verassing - Dunchan (24 jaar) uitgerekende datum: 8 juni, 2e kindje - Jongen/Meisje/Verassing ♥ Afspraken - Controle & Echo's ♥ - Sdenise: 3 oktober controle verloskundige - Lisanne: 4 oktober groeiecho - Sdenise: 12 oktober pretecho 3/4D - Hilse: 15 oktober geslachtsbepaling - Dunchan: 1ste echo - Lisanne: 22 oktober 3D echo - Hilse: 24 oktober controle verloskundige - Hilse: 8 november 20-weken echo ♥ Bevallen ♥ - Cheetara / Zoontje HUNTER
Hier beetje moe, net gegeten en mis mijn vriend heel erg...sinds gister.. Ik ben het wel gewend dat hij weg is voor werk, maar ik ben gewoon zo blij met hem en onze zoon dat ik graag wil knuffelen en kussen...<3 Dus beetje een emo dag hier wel naar de vk geweest, de kleine had vorige keer echt een groeispurt en nu is hij weer bijgetrokken en loopt hij weer normaal Bloeduitslagen waren allemaal goed... Nu lekker op de bank en bij jullie daar?
Hier ook moe en misselijk op de bank... De kids zijn druk! Manlief is pas laat thuis. Rond half 9 dag ga ik een rondje hard lopen. En dan lekker me bedje in ook. Snap wel datje vriend mist denise.. Is ook niet niets zo alleen met kleine manneke in je buik... Knuffel
Thnx haha maar wel gezellig druk ! :d ?? Lekker kan sporten zijn, lekker je hoofd leegrennen.. Vl is volgende week weer terug..op donderdag ga ik hem ophalen bij het vliegveld..