Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

SDenise, ahw meis! Snap heel goed dat je hem mist! Gelukkig is het bijna zo ver dat hij weer thuis komt!

Dunchan, druk druk dus!
    Hardlopen, pff dat je dat kunt! Hihi. Ik kan nu werkelijk helemaal niets.. Vanmiddag lekker in bad geweest, had last van m'n buik. Heel gespannen. Harde buik???
    Daarna afdrogen haar föhnen enz en toen bijna flauw gevallen! Had de deur al open dus was niet eens heel warm meer.. Pff even naar momentje! Daarna op bed gaan liggen, voelde me zo naar er van nog. Geslapen tot 5uur!

2. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Meiden ik heb een vraag ik snap ergens niks van mischien kan iemand van jullie mij helpen want het zit zo, ik heb nu 3dagen ovulatietest gebruikt maar de eesrte dag geeft ie dus een dun streepje dus dacht hij komt er aan maar de tweede test een dag later. Geeft ie negatief dus dacht dat ie misschien wel geweest was vandaar dat dun streepje op de eerste dag, maar nou heb ik weer een gedaan voor de zekerheid en die is ook net zo dun.? Raaaaaarr.? Weet nou niet wat ik er van moet denken xxx liefs

3. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Nou het hardlopen was in snelwandellen overgegaan hielt hè niet vol...

Voel me erg zwak, veel buikpijn, misselijk overgeven, geen eetlust...
    Vandaag gewerkt maar ging voor geen meter ik ben flauw gevallen en door een collega naar huis gebracht... Voelde nog steeds niet geweldig....

Hadden jullieoom veel buikpijn in het begin? Ik kan het van Keano niet meer herinneren? Elke keer als ik baarde wc kijk ik steeds of ik geen bloedverlies heb wordt gek van mezelf...

4. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Vlindertje meestal 3 dagen voor de eisprong heb je lichte test dag er na iets donkerde en de dag oogje eisprong is hij het donkerst.

Ik zou even blijven testen? Ik weet ook niet wat het kan zijn. Succes

5. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @ Dunchan
    Ik heb hele erge buikpijn gehad in het begin ook al wist ik niet dat ik zwanger was...ik had zon buikpijn dat ik niet kon presenteren op school...
    dus dat verschilt per zwangerschap dnek ik, ik had het iig wel ..

flauwvallen is niet zo best, wel rustig aan doen hoor! en ook al ben je misselijk genoeg blijven eten, dan maar de hele dag door kleine beetjes..

@vlindertje
    Ik gebruikte die van clearblue de digitale..als je dat te duur vind, kan je met normale blijven testen en als je eispring er volgens je normale testjes eraan komt kan je een digitale gebruiken om het zeker te weten..
    dan heb je sowieso zekerheid..

@Hilse
    kan zijn dat het een harde buik was, iig teken dat je het gewoon rustig aan moet doen want zo vroeg de hele tijd harde buiken is niet echt lekker!!

Dan had je ook waarschijnlijk je slaap nodig, gewoon je slaap nemen ;)!

6. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Oké das ook niet echt fijn Denise, ik heb steeds het idee dat ik ongi ga worden... Zo voelt het!! Morgen ga ik ff bloed laten prikken, ik heb namelijk bloedarmoede... En denk dat me heb een beetje laag is.... Nu heb ik een lekkere warme kruik gemaakt en à ik lekker in me bedje liggen met de kruik tegen me buik want heb zo'n pijn truste!!

7. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ik dacht ook dat het ongi was!!
    Omdat ik zat te wachten op ongi zei ik elke keer, o nu komt het eraan!

Slaap lekker! !

8. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Zal er nog 1tje doen kwa berekening zou die nu dus iets dikker moeten zijn want zodra die positief is duurt het 24tot 48uur voordat je eisprong komt toch ?
    Ik. Laat jullie weten

9. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Mag ik vragen wat pendelen is? Zie het vaker staan

10. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Vlindertje succes... En pendelen berekenen op je leeftijd en en naam en zien ze wanneer het jouw maand islam zwangerschap en wat je krijgt... Geloof ik. Maar Hilse en Lisanne pendelen geloof ik

11. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Nou bij deze test gedaan ook negatief... heb ik hem dan tog rond mijn menstruatie gehad?.. had een lange menstratie als anders maar een eisprong op dag 9 of 10??? Vaaag

12. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Weet je vlindertje, ik heb ook met doe test. Gewerkt maraboe een gegeven moment was ik dat zat. Ik had gewoon een week voor ik mijn eisprong had en de week ernaar ook seks nou tot nu toe is het mij gelukt dit jaar voor de 5 de keer zwanger te worden misschien is dat ook een optie voor jullie?

13. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Ja doe nooit met ovu test aleen wou ik proberen deze maand maar deze maand kon niet van te voren want vriendlief moest onderzoek om te kijken of ze sperma goed was maar volgens die assistent was het niet zo goed hoorde ik vandaag maar ze snapte het niet zo goed dus dokter belt me zo zelf om uit te leggen want die assistent durfde niet te zeggen straks had ze het mis. Dus hoor het straks

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

Vlindertje, oei hoop dat het meevalt!

15. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    @hilse ik hoop ook dat ze verkeerd gelezen heeft maar heb ook geen verstand van uitslagen lokale zwemmers was 2 en iets was 45 hoop dat ie snel belt.....!

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja idd laat m gauw bellen haha! :)

17. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Die vrouw zet me gewoon in de zenuwen verdorie tussen 10en half 11 is telefonische spreekuur dan belt hij laat het jullie weten.. hoop zo dat alles goed is

18. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Hij heeft gebeld alles is goed yes yes yes is maar goed dat die vrouw niets zei schrok me dood ... nou een maand wachten en dan naar gynecoloog.. nou in ieder geval 1last van onze schouder pfff

19. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Gelukkig vlindertje...

20. Hilse

Hilse Niet meer actief