Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Ja super leuk!! Wel zwaar want voel me erg beroerd maar was erg leuk om met iedereen Kennis te maken en Zo. Het is altijd afwachten hoe mensen op je reageren. Ik bedoel ik ben 24 en kom daar even vertellen hoe we alles gaan doen was bang dat in het verkeerde keelgat zou schieten.... Maar dat was niet zo het was erg leuk!! Ik begin nu met de opleiding en die moet ik binnen 8 weken halen!! Dus erg spannend veel leren en das best lastig met twee kids om je heen. En ga vrijdag dan weer naar de zaak en loop ik een dag weer mee!! En volgende week 3 daagjes !! Heb erg veel zin in!!

2. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Mooi :D klinkt ook erg leuk en tegenwoordig is een leidinggevende van 24 niet meer zo gek... Al heb je mensen die er wel moeite mee hebben ja ;) maar dat heb je altijd als leidinggevende :p
    Maar leuk dat het leuk was, als alles goed gaat, denk je dat ze dan goed reageren op je zwagerschap ?

3. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Nou ja dat hoop ik wel, ik heb heb gisteren tegen me baas vertel! Hij vond het erg leuk! En hij ziet het gewoon zitten! Dus hoefde niet bang te zijn dat ik daarvoor ontslagen wordt. Gelukkig maar!! Maar ja he weet nooit bazen veranderen ook zo weer!! Voor nu focus ik me daar niet op!

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Dunchan, ooh leuk zeg dat het je zo goed naar de zin gaat daar! Super :)

Hier net een nieuwe buikfoto gemaakt! Zal 'm zo even plaatsen:p

Zondag vertelde vriendje leuk dat hij volgende week vrij is! Herfstvakantie.. En ik heb maandag dus die geslachtsbepaling gepland, was hij even vergeten hahaa . Maar nu kunnen we mooi samen!:D

5. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Nou mooi dat hij zo goed reageerde ! En als hij het nu al weet hebben ze ruim de tijd om het verlof te regelen :)

@hilse ben benieuwd :D
    Leuk dat je samen kan gaan met je vriend !!! Ik ben zo benieuwd wat het is :D

6. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Denise zeker!! Dat zei hij ook al!!

Hilse leuk joh is toch wel leuker als jullie samen kunnen zien wat jullie krijgen? Ik ben ook erg benieuwd of jij het eerste meisje in ons clubje brengt?

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

Net gemaakt! :cool:

Worden je bijlagen trouwens ergens opgeslagen?:(
    Als je een foto upload staat er namelijk een rood en groen balkje, zoiets van hoeveel ruimte je nog over hebt...?

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

@both of you, hihi ja zeker leuker om samen te gaan!:)

En ben ook heeeeeeeeeeel benieuwd wat het geslacht is haha! Ik denk echt echt een meisje.. Waarom weet ik niet, maar voelt zo :cool:

9. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hihi nou ben benieuwd ... Ik denk toch een jongen, weet niet waarom.. Maarja blijft toch 50/50 en wat het ook is, het is sowieso heel erg leuk :D
    En aangezien jij meisje zegt, zeg ik jongen, dan heeft er sowieso iemand gelijk :D :p:p:p

Ik heb vrijdag de 3D echo ben wel erg benieuwd hoe die er uitziet in 3D , dunchan heb jij ook een 3D gehad en herkende je je beeb erin toen hij eruit was ? Ik ben dan 30 weken, dus dan kan hij al karakteristieke trekjes hebben...

Edit

MOOI BUIKJE natuurlijk hilse :p

10. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Ahhh schattig buikje zeg! Nou ben erg benieuwd.. Ik zou ook wek heel graag een meisje willen.

11. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Denise nee wij hebben geen 3D laten maken bij Keano. Ik wilde dat graag een verrassing laten. We wisten wat het zou worden. En de rest bleef een grote verrassing. Ik zou deze keer ook geen 3D laten maken maar mijn wil dat wel erg graag. Voor nu zeg ik nee maar ik zeg nooit nooit hihihi. Aks ik de 3D echo altijd zie vind ik het prachtig enzo knap dat dat allemaal kan!!

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

@SDenise, hahah dat is waar :p

@dunchan, volgens mij wil iedere vrouw wel graag een meisje, omdat je het zelf bent..
    Ben zo benieuwd wat het is! Voor jou ook!!

13. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Nou Hilse dat is niet helemaal waar ik wilde heel graag eerst een jongen en daarna een meisje en de 3de maakt mij echt niet uit....

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

dunchan, bedoel ook niet dat je dat per se wilt, maar dat je dat wel leuk vindt omdat je het zelf ook bent!
    Ik wil ook net zo lief een jongetje hoor!!

15. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Hahaha ja geloof ik wel... Ik denk dat iedereen een ander gevoel daar over heeft. Gelukkig maar anders word het erg eentonig Hihi

16. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Zal vanmiddag even de rest doorlezen . Sorry dat ik er zo weinig op zit de laatste tijd .

Hilse , iedereen een meisje :eek: :eek: . Nou ben super blij met me heerlijke ventje . En voordat ik zwanger was zei ik ook dat ik echt graag een zoon wilde (jeej mij droom is uitgekomen )
    Maar ... Vanaf het eerste moment dat ik wist dat ik zwanger was , totaal geen voorkeur meer , hield gelijk zo onverwaarlijk van me kind dat het niet niet eens meer in me opkwam voorkeur te hebben . Ik dacht "dit kind is degene waar ik het meest van hou , jongetje of meisje wat maakt het uit ik wil dit kind en niemand anders :)"

Sorry maar ik heb wat tegen voorkeur , je heb het wel over je eigen kind :eek: . Maarja misschien vinden mensen mij appart denken .

Dunchan , fijn dat alles zo goed gaat zeg ! Het schiet al aardig op! Al bijna je echo . Snap dat je er zenuwachtig bent maar probeer ook te genieten ookal zal dat moeilijk zijn .

Hier gaat alles met me kleine man super goed ! Hij doet het echt perfect , ben zo trots !

Met me oma wat minder die is nu terminaal en gaat echt niet goed ze is super dun en heeft een hele dikke buik door haar lever .

Haar begravenis is al geplant , ze wil geen bloemen vind ze zonde want die worden weggegooid .. Ze vond dat er iets was dat het geld veel harder nodig heeft ... Nu komt er een grote bus waar iedereen geld in kan gooien voor de Dierenambulance en dierenasiel ipv bloemen ! Vind dat zo goed !!

17. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dunchan , wat lief trouwens dat ze samen in bedje lagen . Je had eigenlijk een foto moeten maken :p . Haha hoop dat het bed groot genoeg is en ze er straks met ze 3e in passen :p

18. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Hihi lisanne eigenlijk wl maar nietaan gedacht om 5 uur in de ochtend lol...
    Jeetje wat een toestand met je oma? En ik vind ook wel Bertje raar idd dat geld geeft aan goed doel..... Maar ja aan de andere kant als dat haar laatste wens is......
    Zal een zware tijd voor jullie zijn hopelijk blijft ze nog even bij jullie dat ze kennis kan maken met jullie ventje!!
    Dikke knuffel van mij kun je wel gebruiken.
    Geniet lekker van dat kleine ventje in je buik. Over past weekjes is dat buikje weer weg?!

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha meiden meiden, wees kalm:p
    Ik bedoel het niet verkeerd hoor.. Zou me alleen kunnen voorstellen dat het je als vrouw zijnde leuk lijkt om een meisje te krijgen. Niet zo'n gekke gedachte toch??

@Lisanne, wat erg zeg met je oma:( Hoop idd dat ze jullie kleine nog kan zien!

20. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dunchan , dankje meid :)
    Ze heeft bij een dieren asiel gewerkt en deed collecte ervoor enzo . Vind het eigenlijk ook zonde om geld in iets te steken wat weggegooid wordt , bloemen dus . En ze helpt er liever dieren mee , vind dat wel heel goed ook een mooie herinnering aan een persoon .

Haha 5 uur sochtends is een beetje vroeg , volgende keer ern foto maken voor ons :p
    Ik geniet inderdaad volop van me heerlijke mannetje :)
    Inderdaad nog even , wat gaat de tijd hard .

Met hoeveel weekjes is keano geboren ?
    En ben je nog misselijk ?

Hilse , haha het is wel een beetje cliché vrouwen willen meiden mannen jongens :p . Bij mij was dat niet zo in ieder geval . Bij vl ook niet zo al is hij nu erg trots hoor " zijn zoon" haha vind hij geweldig .
    En ik ook trouwens !! Maar we hadden echt geen voorkeur nog niet eens een Inni minnie beetje .
    Als vrouw zijnde , is het leuk een meisje of/en een jongen te krijgen , je eigen kind is altijd leuk .

Je heb toch niet echt zulke erge voorkeur ?
    Tjah ik heb daar wel wat tegen .. Ze zijn nog zo klein en dan zouden ze nu al beoordeeld worden op geslacht :( .
    Maarja iedereen mag het zelf weten .

Dankje meid :) , hoe is het verder met je ? Nog kwaaltjes ofzo ? Of voel je je heel goed :) ?

Deel Deze Pagina