Dunchan , inderdaad hopen dat deze keer alles minder pijnlijk gaat . Oké vandaar dus als een kindje in gedaalt is wordt eigenlijk alleen nog een keizersnede gedaan als het van levensbelang is voor kindje of mama . Als het met het kindje dus echt slecht gaat . En anders proberen ze het dus liever gewoon zeg maar ? Bijna je echo voor jullie allebei . Voor jou extra spannend hè Dunchan ? Voor jou ook Hilse maar 2 verschillende soorten spannend .
Ja ik vind heel spannend. Erg bang om teleurgesteld te worden... Bang om te horen te krijgen dat het niet goed Zit!!! Dus gier super nerveus en dagen gaan voor mijn geviel ineens een stuk langzamer
Snap inderdaad dat je heel zenuwachtig bent !! Hoop ook dat je een goede echo krijgt ! Bij je vorige zwangerschap was het bloeden vrij snel . Nu niet dus dat is al een goed teken , en testen die steeds duidelijker worden dus je hcg stijgt mooi .
Meiden , wat zouden jullie doen ? Me oma ligt echt in erge toestand thuis in bed . Haar lever vergiftigt haar dus ze kan niet meer praten alleen wat geluiden maken . Ook is ze zo moe dat ze alleen slaapt , ze is pas 65 . Ik heb haar voor het laatst gezien op haar 65e verjaardag vorige week . Toen was ze nog redelijk bij , alleen heel moe . Het is dus enorm hard achteruit gegaan . En het duurt zowizo niet langer meer dan 2 weken maar waarschijnlijk een paar dagen . Ik wil graag langs , maar nu me oma zelf altijd positief is gebleven wil ik daar niet huilend gaan zitten en dat gebeurd toch wel. Dan krijg ik ook geen lucht meer en een soort hyperfentileren . Ik wil haar wel zien maar aan de andere kant herinneren hoe ze was en niet hoe ze nu is . Ook probeer ik de stress een beetje te vermijden omdat ik ook last heb van hyperfentilatie . Ik weet het echt niet
Lisanne ja maar bij die ene miskraam was ik 10 weken ver en had ik geen bloedverlies dus dat maakt me bang!! Over je oma ik zou zo veel mogelijk bij haar willen zijn.. Voor haar ook erg fijn om de mensen die van haar houden haar laatste bij haar te hebben. Je zult je zelf moeten vermannen zegen tranen Danneels denk aan leuke dingen. Ik snap dat je stres wil vermijden maar als je het nu rustig kan verwerken is het ook beter voor je zelf. Stel dat ze nog eerder overlijd heb je. Misschien spijt dat je niet meer bent gegaan!! Het is een moeilijk situatie absoluut maar je moet doen wat jij wil....
Dunchan , snap inderdaad wat je bedoelt . Dat is dus het punt als zei het heel fijn zou vinden tuurlijk zou ik er zijn . Maar de drukte is teveel voor haar . Ik ga morgen even langs maar maak haar niet wakker als ze slaapt , dan ben ik ook even geweest . Ze maakt het misschien niet heel bewust meer mee , dat weet ik niet dat zie ik wel als ik ben geweest. Inderdaad ik kan niet alles vermijden maar ik heb ook in het ziekenhuis gelegen een nacht ze dachten door benauwdheid aan longembolie en omdat ik ook pijn in me been had . Dat was het niet , maar waarschijnlijk hyperfentilatie . Dat hoeft trouwens ook niet persee een reden te hebben kan ook gewoon verkeerd ademen zijn wat wel vaker voor komt tijdens de zwangerschap . Maar zou me erg lullig voelen om daar te gaan zitten huilen of hyperventileren ofzo . Snap dat je daar door heel bang bent besef wel dat 9 van 10 keer het begint met bloeden missed abortion komen dan ook veel minder vaak voor . Hoop in ieder geval dat het gewoon goed zit , en dat het sbel maandag is want dit is ook niet leuk voor jou !! Hoop met je mee !! Want je heb nu wel genoeg meegemaakt !
Ik snap wat je bedoel hoor die rustig aan en verdrietig zijn mag hoor ook waar zij bij is! Houw rustig en als je wat kwijt wil dan kun je hier terecht we zijn er voor je!!
Dunchan , dankje meid lief van je . Jij ook een beetje rustig aan doen ? Zal een stressvolle week zijn voor jou ? Nog even dan is het maandag , de tijd gaat snel ! Zelf al gaat het nu langzaam zal je maandag denken "wat is het snel gegaan " . Hoop met je mee ..
Lisanne, ja idd 2 soorten spannend! Vind het heel spannend maandag en de tijd kruipt echt voorbij. Maar vind het spannender voor Dunchan dan voor mij! Ik duim voor je meis!!! Lisanne, ik zou denk ik ook naar je oma gaan.. Anders krijg je idd misschien spijt.. Misschien als je het niet trekt even flesje water bij je? Of even naar buiten.. Niet teveel kleren aan is ook fijn in spannende/moeilijke situaties!
Goeiemorgen meiden, Lisanne succes vandaag en hou je taai bij oma.... Knuffel Denise mannetje al of bijna thuis? Hier vandaag een dagje naar me vriendin... Even bij haar meiden de paardje kijken... En verder lekker niksen!!! Voel me deze ochtend tot nu eht het beroerdste ik hou niks binnen pfff *zucht*
Meiden hier bloedverlies......😭😭😭😭😭 helemaal overstuur!! Ik heb verloskundige gebeld maar kon niet langs komen omdat ze niks kunnen zien zij zegt misschien niks ernstig maar maak me echt zorgen dit waar ik zo ban voor was.... Pffff ik hoop dat het zo ophoud maar heb er een hard hoofd in !!!
Oh god nee, krijg er gewoon rillingen van Ik ga voor je bidden dat alles goed komt. Waarom willen ze je niet helpen? :x
Omdat ze nu niks op de echo kunnen zien als ik zou willen mag ik morgen langs komen maar eerst de nacht maar door komen misschien in het een klein bloedingkje!!
Goede hoop houden lieverd, proberen niet teveel stressen. Lekker warm houden en proberen vroeg te slapen. Hoop wel dat je in de ochtend terecht kan?
Ja ik ga kijken morgen!! Blijf jij hier op dit forum mee kletsen? Anders is misschien wel leuk als jij wat meer over jezelf wil vertellen?
Ja waarom niet ik ben ook begin 20 hihi. Maar ik dacht dat deze een beetje dood was gebloed en dat ze doorgingen op deel 3? Vandaar dat ik hier niet zo actief was. Anyway..Ik ben 24..Zit in me 3e ronde (3dagen overtijd nu..DOODNERVEUS) ga morgen ochtend testen. Ik woon in Engeland. Ben Moslima van Nederlandse afkomst..getrouwd (nu 5 maanden). Hmm dat was het wel zo een beetje toch? En jij?
Hahaha er is geen deel 3!!! Oké leuk Engeland? Waarom woon je daar als ik mag vragen? Oké nou ik hoop dat jullie snel zwanger zijn spannend hoor morgen testen? Laat je weten over de test ben erg benieuwd? Ben in Engeland ook getrouwd? Of gewoon hier?
Oh, zijn dus 2 verschillende topics LOL haha. Ja ik ga morgen ochtend testen. Oh ik ben zo nerveus dat wordt vannacht weer niet slapen haha. Ja ik laat het je zeker weten Ja ik ben in Engeland getrouwd. En ik woon hier omdat me man van hier is..Alhoewel ik hem liever naar NL had gehaald was dat helaas geen optie dus ben ik gaan emigreren..Woon er nu 3 maanden.
Oké ia zeker wel erg wennen dan? En je familie woont die hier? Mis je die dan niet heel erg? En straks met je kleintje ben je ver van je Fam. Misschien? En werk je daar in Engeland of studeer je nog?
Ja heel erg wennen in het begin. Vond er niets aan haha. Ja me hele familie woont in Nederland..Ik heb qua familie niemand hier en dat is best moeilijk zeker als ik straks een gezinnetje heb en dat me kleine wondertje niet zomaar naar opa en oma kan. En hun andersom ook niet..Best hard Ik studeer aan de Islamitische uni. Maar gelukkig kan ik die op pauze zetten indien nodig.