Oké meis spannend allemaal!! En lijkt me ook erg moeilijk je Fam. Niet inde buurt? En er zit geen kans in dat jullie in Nederland kunnen gaan wonen? Hier trouwens bloeding gestopt hopelijk blijft dat zo!!
Ja het is in veel opzichten ook moeilijk. Soms wil ik een koppie thee doen met me moeder..Mja dat gaat niet Of even lekker met me vader kletsen ofzo..Dat mis ik heel erg. Uhm nou de planning was er maar het is zo duur om in NL te leven vergeleken met Engeland. We betalen hier bv geen ziektekosten want zorg is gratis. En me man heeft hier een goede baan. Als die die opgeeft om iets in NL te zoeken wat vindt die dan? Iemand die de taal niet spreekt..Is echt moeilijk.
@Umm Welkom en leuk dat je meekletst.. Zijn 2 verschillende topics inderdaad Mooi dat je de islam gevonden hebt, neef van mijn partner is sinds 2 jaar bekeert en is dit jaar getrouwd in Nederland en Marokko.. Kan me voorstellen dat het moeilijk is zonder familie, hopelijk went het snel en heb je binnenkort toch wat leuke contacten en een gezin natuurlijk! Maar de weg erheen is ook al zo spannend en speciaal, geniet daar ook van! @Dunchan O meid, ik hoop dat het niks is, had je dit bij K ook ?? IK HOOP HEEL HARD en laat je het gelijk weten???? MIJN duimen, alles draait!!! KNUF KNUF
Dankjewel, ja ik heb het door (2 topics lol) lekker snugger ben ik ook. Ik vind dat zo mooi als een man de Islaam omarmt. Vrouwen zie ik heel vaak in me omgeving en ook daar laat ik altijd een traantje haha..Maar mannen vind ik zo speciaal. Hoe vond ze familie het? Leuk dat die getrouwd is! Ik moet zeggen dat ik aardig wen nu, ik ken de weg nu. En de Nederlandse (Moslim) gemeenschap is groot hier..Er wonen vriendinnen hier die ik nog uit Nederland ken en dus ook verhuist zijn dus dat maakt het een stukje makkelijker. We kunnen af en toe bij elkaar op visite. Ik probeer er echt van te genieten maar het levert meer stress op omdat je er zo op hoopt de hele dag. Hoop 1 van deze dagen opgelucht adem te kunnen halen met een positieve test in me handen hihi xxx
Dunchan , jeetje meid dat is schrikken . Natuurlijk kan het van alles zijn en is het 50/50 . Maar ookal zou het niks ergs zijn als je het al meegemaakt heb heb je er denk ik wel een trauma aan opgelopen ! Hoop echt dat het niks negatiefs is ! Heb je vandaag een echo of wachten ze tot maandag ? Je zal wel in hele erge spanning zitten . Ik heb het ook gehad maar bij mij was het dus niks ergs . Maarja daar schiet je weinig mee op want jij heb het zelf ook gehad en dat was wel weer wat ergs . Umm (mag ik je zo noemen je naam is zo lang ) , Je woont inderdaad verweg , lijkt me echt lastig !! Wanneer heb je je tot het geloof bekeerd ? En inderdaad als het bij je past en je je er in kan vinden . Heb er niks tegen hoor , alleen ik zal 1 beeld nooit vergeten en dat is dat ik hier allemaal moslim mensen zag met slachtfeest allemaal dieren uitladen enzo . En dat is dan iets waardoor ik wat minder positief ben gaan denken , ik hou zelf heel erg van dieren vandaar . Maar dat heb ik ook bij niet moslims hoor , als ik zie/weet dat hun een dier slachten haat ik ze ! Haha waarom begin ik daar nou weer over , omdat ik het beeld nooit meer uit me hoofd heb gekregen en ik er eigenlijk wat meer over wil weten . Maar komt je familie wel vaak langs ? Of heb je veel aan zijn familie ? Balen dat je ong bent geworden , nieuwe rondes nieuwe kansen toch !
Meiden gisteren voor ik naar bed ging was het bloeden alweer gestopt ik hoop dat het gewoon een adertje was die kapot was gegaan nu ook geen bloed meer!! Toch blijf ik ongerust!! Ik heb met de vk afgesproken te wachten tot maandag voor beter beeld!! Nu is het echt nog te klein en heeft straks verkeerd beeld en zegt ze misschien dingen die niet kloppen!!! Maar de zenuwen slopen me wel vannacht haast niet geslapen!! Nog 4 nachten wachten dat moeten we gewoon nog even vol houden!! Vandaag hou ik me lekker rustig. Umm balen meis dat het heeft door gezet!! Hoop dat het snel raak is!! Hoe is het met Denise en Lisanne?
Ja natuurlijk mag je me zo noemen haha. Ik heb me bekeerd toen ik 13 was, ik ben nu 24 dus is alweer een poos geleden. Ja ik snap je wel..Ik kan het ook niet aanzien als ze een dier slachten..maar aan het einde van de dag eten we allemaal vlees. Althans de meeste dan. Ik heb liever dat die diertjes allemaal een goed leven leiden, lekker in een open weiland etc dan dat ze in hokjes leven en dan alsnog geslacht worden dat vind ik echt erg. En als je er meer over wilt weten (slachtfeest/het slachten) pb ik je vanmiddag wel eventjes als je wilt? Nou onze beide families wonen niet in Engeland. Zijn familie in land van herkomst en de mijne ook (Nederland). Ik ben nu in 5 maanden 1x terug geweest naar me ouders om ze op te zoeken. En ik hoop wanneer me moeder vakantie heeft in november ze ook even langs komt. Het is wel moeilijk hoor dat je niet even lekker met ze kletsen of langs kan gaan. Je ziet elkaar alleen via skype of we whats appe. Ik had gisteren wat bloed verlies maar dat is nu gestopt. Ben dus helemaal in de war en wacht vandaag even af.. xx
Dunchan gelukkig is het gestopt goed teken ! Geen stolsels erbij gehad ? Snap dat je enorm in de stress zit meid !! Voor dat je het weet is het maandag . Ik ben niet naar me oma geweest me broer ging eerst en belde me dat ik beter niet kon gaan . Denk dat ik misschien vanmiddag even ga en dan misschien beneden bij me opa blijf eb misschien even naar me oma ga .(typte ik net) maar wordt net gebeld door me moeder ze zegt dat ik echt niet meer moet komen me oma ligt heel erg te roggelen en ze denken dat het de laatste uurtjes zijn . Ze is trouwens niet meer bij hoor haar lever heeft haar vergiftigd dus ze kan niet meer praten of kijken of drinken en eten . Wordt er soms echt een beetje naar van . Umm , ik ga even douchen en zal dan ook even op jou bericht reageren . Haha.
Lisanne nee geen stolsels! Jeetje meid wat een nieuws... Wat erg voor jullie allemaal. Heel erg veel sterkte. Ik hoop voor je oma dat ze dan snel mag gaan wat dit is voor haar niks meer. Klinkt misschien erg aardig Maar ik bedoel het goed. Voor jullie als Fam. Wil natuurlijk dat ze niet dood gaat. Maar in dit geval dat iemand ech slecht aan toe is... nogmaals voor jullie allemaal heel veel sterkte en kracht toegewens!!!
Is goed lieverd rustig aan. En sterkte met je oma ik heb 3 jaar geleden precies hetzelfde als jou meegemaakt. Ik ben wel gegaan om afscheid te nemen al was dat erg moeilijk want ik zie me oma nog voor me..Was totaal ook me oma niet meer. Maar ik heb er geen spijt van. Sterkte xxx
Ik kom even inbreken in jullie gesprekken om dag te zeggen. Vandaag heeft mijn vriend definitief onze relatie beeindigt en vanaf vanmiddag woon ik weer bij mijn vader en ben ik alles kwijt wat ik lief had. Mijn wens om een kindje te krijgen zet ik dus nu ook definitief opzij. Ik voel me waanzinnig klote en ga het geloof ik niet trekken om hier te blijven kletsen. Ik wens jullie allemaal een waanzinnig mooie toekomst en ga ook zeker nog kijken wanneer jullie kindjes er zijn. Bedankt voor de afgelopen tijd meiden!
Me oma is overleden . Daantje , jeetje meid . Wat erg zeg alles in een klap weg ! Als je behoefte heb om er over te praten kan je hier altijd komen he ! Sterkte , hoop dat het een beetje gaat . Dunchan , dankje meid . Hoe is het ? Geen bloed meer verloren ? Heb je ook geen buikpijn ? Of erge buikpijn gehad?
Jeetje Lisanne gecondoleerd meis!! Dat is echt heel rap gegaan zeg. Heel veel sterkte voor jullie allemaal!! Geen bloedverlies meer! Geen buikpijn ofzo!! Ik hoop dat het goed blijft gaan!! Misschien te druk geweest gisteren !! Daantje hele dikke knuffel meis, is niet zomaar wat en je weet me te vinden om te kletsen he!!
He meiden, hier even een teken van leven van mijn kant! Ik ben nu aan het werk, belooft een heeeeleee drukke dag te worden (alweer) dus ik kom morgen uitgebreid bijlezen en reageren! Knuffff