Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Een hele dikke knuffel meis, weet niet wat ik moet zeggen.
    Als je me nodig hebt... je weet me te vinden!

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Lisanne, Aah meid dat is idd snel gegaan:(
    Gecondoleerd en heel veel sterkte!

Bops, hihi welcome back:) Werkse!

Hier zitten we pippi langkous te kijken :p

3. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Zo vandaag weer werken is wel even lekker een beetje afleiding! Want te wachten op die echo maandag.... Duurt met thuis zitten zoo lang! Kindjes weer naar het kinderdagverblijf ... Nog steeds erg wennen dat ze daarheen gaan!! Vandaag gelijk op de zaak leren want thuis met de kids om me heen lukt het niet echt... En vandaag ga ik ook het eerste dingen regelen voor mijn filiaal. Mijn baas vind dat ik dat allemaal gewoon moet doen hij Egt van de praktijk leer je meer dan vanuit een boek en dat is ook wel zo dus een druk dagje!! Vanavond zal ik verser reageren op iedereen fijne dag vandaag!!

4. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Daantjee.. wat erg voor je egt naar..! Ik hoop dat je zo snel mogelijk die kans weer mag hebben

Xx liefs

5. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Gecondoleerd lisanne heel veel sterkte met het verlies ..

6. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Zo hoe is het hier met de meisjes?

Ik zit dood moe op de bank en mega pijnlijke borsten niet normaal en kots misselijk!! Werk was weer erg leuk maar erg vermoeiend veel geleerd. Helemaal mijn ding! Kindertjes hebben het naar hun zin gehad op kinderdagverblijf.

Jullie nog wat gedaan vandaag? En wat zijn jullie plannen voor het weekend?
    Mijn schoonouders zijn 35 jaar getrouwd dus wij gaan morgen daar heen en geloof s'avonds uiteten!! Dus wel Zin in zondag relax dagje als het droog is misschien ff nar de dierentuin!!

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

Dunchan, klinkt gezellig hoor! Veel plezier :)

Ben net goed en wel thuis van verjaardag. Lekker laat maarja moesten ook nog 1,5 u rijden ongeveer..
    Nu echt bekaf en morgen lekker uitslapen dan maar!
    Morgen autostoeltje voor Nora kopen nieuwe..
    Zondag relaxen en maandag de geslachtsbepaling!! :D
    Alleen kan vl nu niet mee die heeft plotseling een begrafenis waar hij echt heen moet.. Nu gaat m'n moeder mee!

8. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Oh Hilse wat jammer idd dat hij niet mee kan! En wat een vervelende reden zeg!! Zijn geen leuke dingen!! Hier drukke ochtend mijn man moet nog een ochtend werken ik druk met de de kids klaar maken en zo straks naar me schoonouders en dan lekker feestje!!

9. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Zo weer even een berichtje van mij.. vriendlief is weer terug dus lekker veel samen gedaan..:) rustig wakker worden, lekker lang ontbijten enzo :p en dan is de dag zo voorbij!

@Daantje
    Heleeeeeee dikke knuffel en als je je hart wil luchten kan dat altijd hier!!!!

@Lisanne
    DIIIKKKKEEEE KNUUUFFEEEELLLL :) <3

@Hilse
    Morgen is de dag! ben zo benieuwd ! hoe laat heb je de echo???

@All
    Ik heb de 3d echo gehad en was heeeellll erg leuk :) heel bijzonder om te zien dat er zo'n mooi mensje in je buik zit en al te zien fronsen ;)
    Hij was heel erg rustig offcourse ;) en lekker aan het slapen en niet wakker te krijgen... dus helemaal in de babykriebels en zo benieuwd hoe hij er echt uitziet :D
    Ik zal vanavond wel wat foto's online zetten...
    Kinderwagen is besteld, met 36/37 weken komt hij binnen :D
    Het is de stokke geworden in het grijs :D voetenzak zit erbij in dezelfde kleur :D

@dunchan
    Hoe is het met jou? Hoe voel je je?
    IK hoop en duim voor een goede echo morgen!!!!!!!!!!

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

SDenise, ooh leuk meid!! Ben benieuwd naar de foto's!:D
    Fijn dat je mannetje er weer is zeg! Geniet ervan!

En idd zo spannend!! Om kwart voor 4!

Wij vanmiddag naar het zwembad geweest. Nu lekker op de bank! Op tijd naar bed als het lukt, moe pff!
    Oh en gister nieuw autostoeltje voor Nora gekocht en kinderwagens bekeken/uitgezocht:p
    Toch echt wel de Joolz day. Alleen lekker prijzig:p
    De earth editie stond alleen in de winkel en is wel echt super mooi, maar net zo duur als het kamertje! Is dat niet te gek? Pff vind het wel lastig! Maar wil ook geen wagen waar ik niet tevreden over ben!

11. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Kinderwagen is toch ook belangrijk :D als jullie hem kunnen halen, dan doe je dat toch :D
    Ik vind het niet zo gek :)
    Ben echt benieuwd naar morgen ! Wel ook de beruchte foto laten zien hè :p ik ga het iig in de gaten houden :D

Druk dagje dus :p
    Ik ben nu ook aan het hangen op de bank :)
    Lekker rustig tv kijken, al vind ik het programma op tv op zondag waardeloos :p

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja dat is waar. Je gebruikt m natuurlijk veel! En ik vind het belangrijk dat ik m echt mooi vind. Vl vind alles prima haha:)

Nee klopt, nu uit verveling RTL5 er op.. Straks maar boer zoekt vrouw en daarna 1 tegen 100:p hahaha

13. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Ja hier alles goed!! Druk druk Hahaha ik ben nog steeds erg misselijk en erg moe!!! Ik ga zometeen lekker me bedje in en dan morgen een half dagje werken en dan eindelijk de ECHO!!! Kan niet wachten ik hoop zo dat alles goed is met onze kleine spruit!!

Hilse jij veel plezier bij de echo morgen!

Denise leuk ga strakkies ff kijken naar de echo als je je ze al op je profiel heb staan!

Lisanne hoe is het met jouw meis? Dikke knuffel van mij !!

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

Dunchan jij ook veel plezier!

15. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Dank je ben op van de zenuwen pffff ik ga zo onderweg naar de vk

16. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dunchan sterkte meid , ik hou het hier goed in de gaten .

Dankje trouwens :) .
    Ik wil toch even zeggen wat er op haar kaartje staat :

Dankbaar voor de mooie jaren en voor het moedig dragen van een moeilijke periode , is overleden . Mijn lieve vrouw , ons zorgzame moeder , ons geweldige oma en aanstaande overgrootoma (van mijn mannetje!!!)

Ik heb niet in de kist gekeken . Maar er liggen allemaal foto's in van ons . Van me mannetje mooie echo foto's .
    Haar kist hebben we helemaal versierd beschilderd betekend en beplakt :) .

Het is natuurlijk erg verdrietig maar zei wou dat we er als nog een feestje van maakte , dus ondanks de tranen is het toch mooi geworden !
    Woensdag is de crematie .

Aachh , lief mannetje in me buik maakt me zo gelukkig . Altijd als ze mama verdrietig is troost hij me :) hij maakt me leven echt zo een stuk mooier ! Dat moest ik even kwijt .

Hilse ben benieuwd :p

17. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dunchan wacht in spanning op je bericht

18. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dunchan , Hilse ?

19. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    IK ben ZO BENIEUWDDDDDDDDDDD :D:D:D:D:D:D:$:$:$

20. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Sorry meiden ws gelijk daarna boodschappen gaan doen enzo!! We zagen dat we zwanger zijn maar beepje was nog niet heel zichtbaar! Wij hebben nu weer een echo op 23 oktober! We dachten een hartje te zien kloppen maar blijft nog ff spannend! En bij jouw Hilse was het leuk?

Deel Deze Pagina