Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niva2011

niva2011 Actief lid

28 nov 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ dunchan.. hopelijk gaat het met jou snel beter maar gelukkig gaat het met de baby goed!

ik heb verklevingen en manlief zn zaadjes bewegen niet maar dan ook gewoon echt niet.. en hij heeft heel weinig zaadjes...

2. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Niva ik hoorde in het ziekenhuis van iemand die had ook gehoord dat ze geen kinderen kon krijgen en die is naar Gent in België gegaan en daar kon ze we zwanger worden!! Zei heeft ongeveer het zefee als jouw?! Dus misschien is dat nog een optie!! Sterkte in ieder geval

3. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    He dames,

sorry dat ik al een tijd niet geweest ben, samen genieten met vl want aankomende dinsdag gaat hij alweer weg :(
    als hij terugkomt ben ik 39.2, dus het kan heel goed zijn dat dit onze laatste weekje samen is... veel genieten dus en rustig aan doen :)

@Niva wat een vervelend nieuws, ik hoop dat er alsnog een oplossing gevonden kan worden en jullie droom alsnog in vervulling kan gaan!

@ Nieuwelingen welkom!

@Hilse
    Hoe is het met jou?? :)

@dunchan
    wat vervelend dat je zo ziek bent, maar wat een goed nieuws dat het hartje goed klopt!!! En idd je weet waarvoor je het doet, maar alsnog hoop ik dat je je snel beter zult voelen!

4. Gerieke1

Gerieke1 Lid

6 jan 2009
    79
    0
    6
    oeps. vergeet dit:p

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

HAHAHA SORRY! Bovenstaand bericht komt van mij, ben niet thuis en was per ongeluk ingelogd op een ander account:p

@SDenise, spannend hoor. Geniet lekker van elkaar! En ik hoop dat hij de bevalling nog mee kan maken! En anders komt het ook wel goed, toch??

@Niva, aaaahh meissie wat een nieuws zeg! Niet leuk! Is er niets aan te doen dan???

@Dunchan, bahh wat vreselijk dat je zo ziek bent zeg!! :( Hoop dat het gauw beter gaat en dat je niet weer naar het ziekenhuis hoeft! Al ben je daar natuurlijk in goede handen ALS je eenmaal al zo ziek bent. Maar thuis is natuurlijk het fijnst.

@SDenise,
    Hier gaat alles opzich wel goed hoor!
    Heb alleen sinds gisteravond echt zo'n buikpijn joh! Echt niet normaal. Hele nacht niet van kunnen slapen zo'n beetje, steeds wakker geweest.. En vandaag nog steeds zo'n last. Wel naar de wc geweest maar ging ook allemaal niet van harte. Dus ik denk dat het m'n darmen zijn..
    Alleen kon de pijn niet echt plaatsen dus ben naar de huisarts geweest. Die heeft een echo gemaakt en gelukkig was alles nog goed met de kleine uk! Lekker aan het bewegen, hartje klopte perfect en alles zag er goed uit. Hij zwaaide nog even naar ons! En de huisarts genoot er zelf ook van haha hij zei kom gerust nog eens langs :p
    Dus ben wat dat betreft wel weer gerustgesteld alleen dat ik nu nog wel last heb van m'n buik.. Maar ga even wat beter opletten met wat ik eet. Meer vezels enzo.. Dan hoop ik dat het goed komt en anders moet ik maar wat hebben van de ha..

6. niva2011

niva2011 Actief lid

28 nov 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey,

nee we hebben de mogelijkheden onderzocht maar er is op dit moment niks aan te doen.

ivf en dat soort dingen is door de hormoon behandelingen zwaar voor mijn lichaam + manlief heeft geen bewegend zaad. dan zouden ze dat op een andere manier moeten zien te krijgen maar dat is weer gevaarlijk met alle ontstekingen die hij daar al heeft...

en adoptie hebben we echt geen geld voor en met allebei een chronische ziekte hebben we begrepen dat dat ook niet kan.

dusja het kindertraject eindigt voor ons nog voor dat het echt begonnen is.

7. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Gister echo gehad minder ver dan mijn berekening was vruchtzakje met dooierzakje te zien, volgende week dinsdag nog keer heen, voor 2de echo kijken of er een klein spruitje zit vind het zo spannend dacht volgens mijn ei gister6 week te zijn , waarschijnlijk late innesteling gehad, dus ong 5 week en 4 dagen we zullen hetbwel zien volgende week

8. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Niva het zal tijd nodig hebben om het samen te verwerken het is niet niets zeg!! Ik wens jullie heel erg veel sterkte toe!!

Vlinder je bent iig echt zwanger!! Dat kan ook de reden zijn dat je testen even duurde om duidelijk positief te worden!!

Wij hebben vandaag de intake en een echo bij vk!! Ik hoop dat ons kleintje nog steeds zijn/haar best doet!! Vind weer erg spannend de kindjes gaan vandaag voor het eerst mee!! Als deze echo goed blijkt gaan we het vertellen aan iedereen!! Dus super spannend allemaal!!! Ik hoop dat ik snel opknap want ben nog steeds heel ziek!! Ben benieuwd wat ik weeg want ben behoorlijk afgevallen!! Gelukkig allemaal voor een goed doel!!

Hoe is het met Lisanne en Denise?

9. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Meiden, ik heb een goede reden voor mijn afwezigheid!
    We hebben het ontzettend druk gehad, maaaaaaaar na een hele hoop stress gedoe en jankpartijen, hebben we nu toch ons droomshuisje!

Tenminste.. als de hypotheek goedgekeurd word, daar wachten we nu op. Vind het zo spannend!
    Ik ga proberen deze week alles bij te lezen..
    Knuf!

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    spannend bops!

vlinder een mooie echo dus nu op naar de volgende maar echt zwanger!

hier nog 1 week ongie en dan 1 strip en dan gaan we ervoor!!! :D

11. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Niva , veel sterkte hoop dat er toch nog een oplossing is !

Dunchan , fijn dat alles zo goed gaat . Hoe voel je je nu , nog wel ziek lees ik , maar is het wel iets minder ?
    Hoelaat heb je de echo ? Laat je het even weten !

Hier gaat het super zowel met me kleine man als met mijzelf.
    Geniet met volle teugen van me mannetje in me buik ! de laatste wasjes draaien enzo .

Bops , hihi een goede reden inderdaad :) wat fijn dat jullie je droomhuisje hebben . Hoe is het verder ?

Queen , spannend meid laatste strip :p

12. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Niet echt heel gezellig meer he hier . Ik zelf ook niet hoor haha

13. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ik vergeet het de hele tijd ;)
    maar veel zitten nu in de laatste periode of in een periode dat ze moe zijn...straks hebben we weer genoeg energie ;) of juist niet :p

Hier verder alles prima :)
    Vl is weer weg en komt terug als ik 39.2 ben dus is afwachten of hij erbij is...
    Volgende week woensdag de groeiecho !
    en aankomende zondag ga ik 3 dagen naar duitsland..gezellig weg met een vriendin..! Want ja die kleine is er straks ineens!

@Niva
    Doe vooral rustig aan en misschien na verloop van tijd kun je andere opties bekijken... <3

@Dunchan
    gelukkig gaat het goed, ik ben heel benieuwd naar je volgende echo..is je man al wat meer gewend, gelooft hij er al in..? Ik snap dat dat voor jullie namelijk extra moeilijk is!

@queen
    altjd spannend, die eerste ronde straks ;)

@Bops
    wat fijn van je huis, hopelijk heb je heb je straks alles officieel en kunnen jullie een droomhuisje creeren !

14. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    @dunchan ja denk het ook verkeerd gerekent misschien ik ga er nu maar vanuit dat ik maandag 5weken was,als ik weer vooruit wordt gezet zou mooi zijn, met hoevel week had jij je eerste echo en wat zag je? Iemand trouwens ervaring met lichte bloedingen?

15. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @vlindertje
    geen ervaring met bloedingen maar dunchan heeft ook een bloeding gehad en haar beeb zit er nog steeds..
    Misschien nog wat oud bloed..? hoe zag het eruit?

ik heb trouwens wel een bloeding gehad, maar dat was omdat ik obstipatie had ;)

16. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hier trouwens alsnog het kamertje!

17. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Eerst bruin met slijm, maandag avond rood beetje toen was het weg, en vanmorgen weer rood ook een beetje hoest en nies wel veel en hart, zounhet daar door komen, en et ook bbest vaak naar de toilet ,, wordt beetje onzeker van

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Sdenise leuke kamer!
    hier gisteren voor een koopie kamertje gekocht.
    Konden we niet laten staan een nieuwe voor 160euro!

19. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Ik heb ook bloed verlies gehad!! Nu moet ik er wel bij zeggen dat het verscheeld bij iedereen... Ik had nu de laaste keer alleen een beetje helder bloed verloren. Dat was van een gesprongen adertje!! Bij de vorige keren begon het bij mij met eerst bruinig slijm en daarna helder rood en dat liep niet goed af!! Maar anders je vk bellen!! Niet dat ze veel kunnen doen als het fout zou gaan!! En als je het niet vertrouwd kun je ook een nieuwe test doen mocht het een miskraam worden dan zijn je hcg hormonen nu al aan het dalen!! En let op je kwaaltjes als die ineens minder worden of verdwijnen zou het ook kunnen!! Maak je er niet te druk om hoor echt iedere zwangerschap is anders!! Ik had mijn eerste echo met bijna 6 weken en toen zagen iets kleins!! 5 weken is echt te vroeg om te zien of er een beebje zit!! Ik duim voor dat alles goed mag gaan meis!!

Denise wat een onwijs leuk kamertje hebben jullie!!

Lisanne echo gisteren was goed kleine beebje bewoog al lekker en het zwaaide nog even!! Ik ben nog steeds heel ziek!! Ging een paar dagen beter maar nu zijn we weer voor af aan!! Blehh

20. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Vlinder,
    wat dunchan al zegt, anders gewoon bellen..!
    en als je moet wachten tot de volgende echo, probeer je dan niet te druk te maken... het kan van alles zijn...ook een adertje inderdaad!

@Dunchan
    Thnx :D eindelijk echt klaar, nu nog wat leuke dingetjes en beeldjes /boekjes in het plankje :)
    Maar echt mooi dat het zo goed gaat..!

@Queen
    Thnx :D hard aan gewerkt, want alle illustraties, schilderijtjes zijn door mij gemaakt :) zelfs het patroon op de muur bij het bedje is handmade ;)

Deel Deze Pagina