Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
  2. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Bops je moet zelf weten wie bevallig wil hebben het is iets waar naar toe leeft en het is een moment die jullie samen met wie jullie daarbij willen hebben om te delen... Daarin tegen zit je schoonmoeder straks bijna 8 dagen of langer bij e in huis om te kramen!! Dat is volgens mij ook al een heel voorrecht!!

Wij hebben ervoor gekozen om met Keano samen te zijn!! De ouders zaten op de gang te wachten!! En ik vond dat zelf erg prettig want mijn bevalling was een gaos!! En bij deze keer kies ik er weer voor om dit samen te doen!!

Mijn man is vandaag weer aan de klus gegaan voor de baby kamer!! Hij heeft volgende week twee weekjes vakantie en dan gaan we de kamer Vander kids afmaken en de baby kamer!! En dan hoop ik dat het groten deels klaar is en dat ik het dan alleen nog mar hoef aan te kleden enzo

3. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Dunchan,

Ik wil gewoon iedereen tevreden houden..
    Maar ga inmiddels inzien dat ik nu maar even heel ego aan mezelf moet gaan denken, wbt de bevalling.

Och ik ben jaloers!
    Ik zou zoooooo graag de kinderkamer in orde willen maken.
    Wij krijgen pas de 15e de sleutel van ons nieuwe huisje, en tegen die tijd mag ik echt helemaal niets meer :( dus dan moet ik maar gaan deligeren waar alles moet komen, zo hatelijk.

Hoe gaat het verder met je meis?

4. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ja heel ego zijn bops, een bevalling is zo intens dat je een zoveel mogelijk fijne omgeving voor jou moet creëren...
    En je vriend snapt dat pas na de bevalling, hoe goed ze ook denken dat ze het zich voor kunnen stellen, het is niet voor te stellen ;)
    Mijn vriend was echt ondersteboven na de bevalling , zo heftig , daar had hij niet zijn moeder en vader bij kunnen hebben ;) en ik al sowieso niet..

Mijn moeder vriend en broertje waren hier, broertje zat niet in de planning maar vond het alsnog fijn dat hij er was.

Doe wat goed voelt !

5. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Denise,
    Dankjewel meid, doet me toch goed om dit soort dingen te lezen.
    Ik wil het zo graag voor iedereen goed doen, maar ik twijfel nu echt aan alles!
    Zal ook aan mijn hormonen liggen en de angst van de bevalling, ben echt zooooo bang!!

en mn vent begrijpt het niet :(
    Hij doet zn best, maar echt opbeuren doet hij niet, ookal zal dat ook wel weer aan mij liggen..

Hoe gaat het bij jou thuis meid? al een beetje gewend?

6. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Ik heb even in je fotoalbum gespiekt, maar wat een wolk van een ventje zeg!
    Knapperd!

7. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Zo meiden gisteren zware dag gehad!! Mijn beste vriendin die in juli is overleden was gisteren jarig!! Dus heftige dag bij de familie en met zijn alle bij het graf geweest! Wat heftig allemaal!! Verder staat mijn hoofd vol met dingen van mijn zusje die heel erg achter uit gaat!! Ze ziet het leven niet meer zitten dus ben van hot naar het aan het rijden om dingen te regelen met advocaat en psychiaters en noem maar op!! Erg heftig! Morgen idd geval een leuke afleiding dan hebben 16 weken echo!! Ff mijn gedachte op iets anders zetten ik hoop stiekem toch dat me vk al kan zien wat het wordt!!

Hoe is het met jullie meiden? En met de innie minnie mannetjes van jullie?

8. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Dat is idd heftig meis, ben je er een beetje doorheen gekomen?

Wie weet, bij ons was het echt absoluut niet te zien omdat de kleine niet meewerkte, bij de 20 weken echo was het bij ons echt overduidelijk ookal hadden we het niet willen zien haha.

Hier gaat alles een beetje mwa... goed ziek, echt BLUH!

9. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Ja wel maar heftig.... Ik mis haar echt we waren net als 2 handen op een buik. Alles delen en nu ik haar het hards nodig heb is ze er niet...... Dat doet zeer maar ja ik kan haar helaas terug toveren!!
    De kinderen hebben vanmorgen een hele mooie tekening geverf die we van het weekend met het hele gezin bij haar graf gaan brengen!! En ik heb een kaars laten maken!!

Ik ben vandaag weer erg misselijk Maar zal komen door dat ik gestrest en niet lekker in me vel zit!! Hopelijk morgen een betere dag!!

10. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Snap ik.. ook dat gedoe met je zus :( zal echt niet bevordelijk zijn voor je zwangere buikje.

Ik heb de eerste 4 a 5 maanden alleen maar overgegeven.. hoop dat je er sneller vanaf bent dan ik..

Super lief van de kids :) geeft je toch wel steun ondanks dat ze het hoogstwaarschijnlijk niet eens door hebben.

Dikke knuf.

11. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Nou..... Zware tegen valler ik was er zo vanuit gegaan dat ik een echo zou krijgen maar nee!! Alleen controle en hartje luisteren pffff jammer hoor..... Maar alles gaat goed met baby!! Morgen naar het ziekenhuis gesprek met behandelt arts!! Erg benieuwd bevallingsplan plannen doornemen enzo!! En morgen ook even afspraak maken voor 20 weken echo!! En me kraamzorg regelen want heb ik ook nog niet gedaan......

12. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Vandaag bij de gynaecoloog geweest als nog een echo gehad en twee dagen vooruit gezet!! Baby was goed gegroeid!! En wat we gaan krijgen is waarschijnlijk een JONGENTJE jij kon het nog niet voor de volle 100% zeggen! Dus we zeggen nog verder niks en wachten de 20 weken even af!!

13. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    He dames,

ik lees later bij, maar reageer even snel..

LEUK dunchan een broertje !!! <3 geniet ervan..!
    Hoe is het verder hier met de dames?

xxx

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

@dunchan, fijn dat je alsnog een echo hebt gehad!
    En leuk een broertje!! Ben benieuwd of het zo blijft hihi

15. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Woehoe dunchan wat leuk!

Spannend hoor.
    Bij de VK kreeg ik ook nooit een echo, moest gewoon bij de echopraktijk.

Ik wacht nog even je 20 weken echo af voor de zekerheid :p
    Daarom wou ik pas kijken bij 20 weken, daarvoor is het toch een miss, en daar doe ik het niet voor haha.

Ik heb vanaf vanmorgen steeds rugpijn wat na 1 a 2 minuten weer wegtrekt, sjeetje wat doet dat pijn :(

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

@bops, balen zeg die rugpijn! Weet je waar het van komt?
    Oefenweeen?

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hier trouwens 3/4D echo gehad gister! Foto's staan in m'n album! :D

18. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Fijne feestdagen meiden en alvast een gelukkig nieuw jaar!! Hier erg druk dus weinig tijd!! Maar nieuwe jaar klets ik weer mee en hopelijk zijn jullie er dan ook nog!!

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Thanks dunchan! Jij ook!
    Hier ook druk, valt toch tegen hoor veel dingen willen/doen en zwanger zijn!

Fijne dagen meiden!!

20. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Hilse, ik heb werkelijk geen idee. ik dacht het eerst wel.. wie weet :p

Ik heb je 3D al op fb begluurd hihi :) vet leuk!

Iedereen een heeeeeel fijn oud en nieuw!! Dikke knuffel van ons, en tot volgend jaar! :D

Deel Deze Pagina