Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Oké spannend! Zal duimen voor woensdag!!
    Ik heb de 18e weer controle en denk ook groei echo. Ben benieuwd hoe ons mannetje nu ten opzichte van de curve zit! Afgelopen keer nog goed!

2. Loes1

Loes1 Lid

8 feb 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk, leuk, om al jullie berichtjes te lezen:)
    Me vriend ten huwelijk vragen, kan natuurlijk ook altijd nog;) Nog
    niet aan gedacht, maar zou toch wel graag ten huwelijk gevraagd worden... Lastig he!

Vervelend dat je duizelig ben afgelopen tijd. Wanneer ga je met verlof?

3. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Hilse ga je nog naar negenmaandenbeurs? Ik mag helaas niet zit nu aan de weeën remmers tot 34 weken en dan gaan ze ons kind je halen!! Nu verplicht op me bed leggen en niks doen!! Mos mijn twee spruitjes heel erg omdat ik die zorg uithanden heb moeten geven!! Gelukkig zijn ze wel veel om me heen!!
    Deze zwangerschap mag voor mij snel voor bij zijn'n

4. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Meiden hier gaat het niet zo goed!! vannacht naar ziekenhuis gebracht door een ambulance!! Heftig pijnen in me rug en onderbuik!! Ik dacht nou dit is niet echt de bedoeling met weeën remmers!! Ik naar de wc en ja hoor mega bloedverlies!! Allemaal proppen en troep!! Ik voel me niet goed!! Val flauw tegen de badkamer deur mijn man in rep en roer hij 112 bellen en daar ging ik naar het ziekenhuis!! aangekomen schrikt mijn arts over hoe ik er uit zie!! allemaal testen en alles De baby gaat ineens achteruit!! Ik blijk ook een bacterie bij te dragen en ze zijn bang dat de baby dat nu ook heeft!! Omdat hij ineens achteruit gaat!! Voel hem bijna niet meer bewegen en op CTG is ook niet echt goed nieuws!! Artsen lopen zowat met handen in het haar omdat ze eigenlijk geen raad weten!! Ik wordt zometeen naar Sofia kinderziekenhuis is Rotterdam over geplaatst en daar gaan ze beslissen over wat ze moeten doen!! Maar ja artsen hier zeggen dat ze het kindje met ks gaan halen vandaag nog!! Ben mega bang en voel me zo ellendig!! Zoveel controles in ziekenhuis en dan dit!! Ik wil helemaal niet dat me baby geboren word ik wil dat me klein man nog even bij mij blijft zitten!! Pffff ben er zo moedeloos van!!

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

@dunchan, oh nee jeetje zeg!' Wat enorm schrikken!!!!
    Ik denk aan je meis, hoop dat het allemaal goed mag gaan!!
    De kansen met week 25 zijn aanzienlijk verbeterd door de jaren heen gelukkig! :)

Ben gister naar de negenmaandenbeurs geweest. Super druk gehad en nu echt bijkomen maar was erg leuk leuke dingen gekocht.
    Draagdoek van bykay, speelkleed woezel en pip, zachte blokken woezel en pip, hoes voor stokke newborn zitje blauw met sterren, tasje van Nijntje met verzorgings spulletjes erin, tshirtje slabbetje, wasknijpertjes van Nijntje. Zoiets haha!

6. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dunchan , jeetje meid wat erg allemaal ! Hoop zo dat je mannetje nog even kan blijven zitten . Schrik hier echt van ! Ik hou het hier in de gaten en blijf hopen op goed bericht !!!
    Heel veel sterkte

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Dunchan, hoe is het nu meis???

8. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Hooi meiden, sorry gisteren hectisch en nu nog steeds!! Ons zoontje is gisteren geboren doormidden van een ks om 07.20 uur. Hij heet Xavi Jaylano. Hij is heel klein geschat op 35 cm en 810 gram. Hij doet het voor zijn doen erg goed!! Ligt aan de beademing enzo nu elke dag aankijken hoe het gaat!! Vind allemaal erg spannend nu zelf ook herstellen... Vandaag komen de twee andere koters kijken naar hun broertje!! En de ouders van ons beide!! Verder is het ook wel slopend om je kindje niet bij je te hebben!! Voel me leeg en klopt niet!! Ik ga jullie op de hoogte houden hoor!! Hoe het verloopt met ons kleine manneke!!

9. Daisyfox

Daisyfox Actief lid

13 jul 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant
    Hoi meiden..

ik vroeg me af of ik met jullie mag meekletsen.

Ik ben 22jaar en zwanger van ons eerste kindje. ben nu 19 weken en 2dagen

liefss

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Dunchan, jeetje meis wat heftig!! Toch gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Mooie naam schat! Ik hoop diep vanuit mn hart dat alles goed mag gaan met jullie kleine mannetje!!

@Daisyfox, hoihoi! Ja hoor kom er gezellig bij! Het is hier wat rustiger geweest afgelopen tijd dus nieuw leven is altijd goed hihi. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Een jongetje zie ik? Leuk! :)

11. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Dank je Hilse ik hou je op de hoogte hoor!!

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Dunchan, is goed! Ben heel benieuwd! Veel sterkte op de moeilijke momenten en beterschap voor jezelf! Proberen jullie ook te genieten? Mooie foto's maken.. Mogen jullie al snel buidelen?

13. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dunchan , gefeliciteerd met je mannetje !
    Wat een mooie naam .

Wel heel vroeg natuurlijk jeetje dat is wel heel erg schrikken !
    Probeer ondanks alles te genieten van hem , je zal ondanks alles vast super trots op je mannetje zijn.

Wat erg zeg zonder je mannetje naar huis , verschrikkelijk !
    Ligt hij in het Sofia ziekenhuis ?

Hij weegt veel zeg voor een baby van 25 weken !!

Heel veel sterkte !!!!

14. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hè Hilse , hoe is het ?

Hier heel druk , mannetje had koemelk allergie , later bleek ook reflux . Zo zielig :( . En nu is hij weer niet lekker weet echt nooit wat ik daar mee aan moet . Ik wordt zo enorm zenuwachtig van het zoveel houden van een persoontje . Nu spuugt hij snachts al 2 nachten ik wordt zo snel panische de laatste tijd .

Verder is hij het mooiste in me leven , aan het begin was het zo wennen ik dacht gelijk "ik dacht dat ik van me vriend hield maar nu ik hem heb blijkt dat ik nu pas weet wat ware liefde is" vond me vriend de eerste weken niet meer belangrijk .
    Ben benieuwd hoe jij het gaat vinden !

Het is mooier dan je je ooit voor kan stellen
    En zwaarder dan je je ooit voor kan stellen .

Je bent nu vast mega dik ?
    Heb je veel last van bepaalde dingen ?

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

@lisanne, ach jeetje wat sneu voor hem zeg! En voor jou ook natuurlijk ongerust!
    Krijgt hij nu andere voeding?

Hihi wat gek he wat zo'n baby, jouw eigen baby, met je doet! Prachtig gewoon..
    Ben ook heel benieuwd hoe het gaat!
    Vannacht gedroomd dat ie er al was...
    Voor m'n gevoel duurt het niet heel lang meer, maar we zullen zien!

Hier idd lekker dikke buik nu!
    Slaapt minder fijn nu. Slaap heel licht en veel wakker wel en moeten plassen..
    Ook last van m'n rug en bekken..
    Plus ng lage bloeddruk waardoor ik me vaak slapjes voel en duizelig. Al aantal keer gecontroleerd op zwangerschapsvergiftiging maar gelukkig is dat goed!

16. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Hooi vandaag erg goed gegaan met Xavi!! Als hij vannacht zonder problemen door brengt mag ik hem morgen vast houden!! Kijk ik erg naar uit!! Ik ga dinsdag naar huis en dan zal het helemaal zwaar worden om zonder hem te zijn!! Gelukkig woon ik 10 min van het Sophia vandaan dus ben er zo als er iets is!! Ik heb wel veel last van de keizersnee!!

Lisanne hij is zeker een flinkerd maar met de echo voor hij geboren werd hadden ze hem al week voor uit gezet!! Dat heeft voor nu alleen maar voordelen.

Baluh van jouw kleine manneke Keano heeft ook reflux gehad met medicijn was snel beter!!

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

@dunchan, wat goed om te horen dat hij het goed doet! En mooi dat hij al een week vooruit was gezet! Ik duim voor jullie!

18. Loes1

Loes1 Lid

8 feb 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dunchan gefeliciteerd met de kleine man! Wat een heftig verhaal, je zit echt in een achtbaan momenteel! Hoe gaat het nu je weer thuis bent? Merendeel van de dag in het Sophia? Ik wens je echt heel veel sterkte de komende dagen/weken!

Hilse, de uitgerekende datum komt steeds dichterbij, spannend hoor. Geniet maar van je laatste zwangeren weken;) Voor je het weet is het voorbij en is jullie kleine mannetje er gewoon!! Leuk, leuk:D

Lisanne moest wel lachen om je verhaal van de ware liefde:) Hopelijk had je vriend ook alleen maar oog voor jullie mannetje, dan heeft die er geen last van gehad, grapje! Hopelijk nu je weet wat hij heeft, gaat het snel beter. Hoe oud is hij eigenlijk?

Succes weer allemaal!

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Dunchan, hoe is het meis???

@Loes, jaa gaat snel hoor! Nog 29 dagen!! Haha :D ben zo benieuwd naar m!!

Hoe gaat het met jou?

Willen jullie op mij stemmen bij buik van de maand?:)

20. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Het is hier zo hectisch met twee kleintjes thuis en een in het ziekenhuis!! Met mij gaat het wel wat beter!! Maar het valt wel erg tegen!! Xavi doet het nog steeds redelijk goed al had hij een infectie opgelopen en koorts erbij nu antibiotica kuur afmaken en na twe dagen zagen we hem al weer op knappen!! We Mogen nu van plaats een half uur een uurtje met hem buidelen!! Hij komt langzaam aan en alles werkt prima gelukkig!! Artsen zijn erg te vrede!! Al blijft het wel ons zorge baby'tje! Het is zo'n kleine frummel!! Mijn ouders zitten nog steeds bij ins in huis!! En mijn man moet gewoon weer werken dus ik ga nu vaak alleen naar het ziekenhuis!! En me man komt dan dan s'avonds!! Onze kids komen zo'n twee a drie keer mee in een week!! De jongste snapt nog niet en vind het apparatuur interessanter! En de oudste vraagt steeds wanneer hij eindelijk mee naar huis mag!! Maar daar moet we zeker nog wel evene geduld voor hebben!! Zal snel weer up date maar het is nogal druk zo!!

Deel Deze Pagina