Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Hilse ik heb gestemd hoor!!

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Dunchan, wat fijn dat het eigenlijk zo gaat gaat met hem zeg! Dat zal wel een hele opluchting zijn! Ondanks dat het natuurlijk voorzichtig blijven zijn zal!
    Snap dat het druk is voor jullie zeg! En dat de jongste het nog niet snapt hihi
    Heel veel sterkte en genietse!

Hier hele ochtend wat last van voorweeen in buik en rug pff..

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Thanks dunchan voor het stemmen!

4. Loes1

Loes1 Lid

8 feb 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook op je gestemd Hilse! Nu hopen dat je wint:)
    Heftig hoor Duchan, hopelijk gaat het met de kleine steeds beter en mag hij snel mee naar huis! Ik duim voor jullie!!

Hier alles goed:) Denk dat mijn vriend me binnenkort ten huwelijk gaat vragen... Spannend:D Ondertussen ben ik wel gestopt met de nuvaring, 2 maandjes. Nu aan het ontdekken wat me eigen cyclus is, valt nog niet mee! Me hele lichaam reageert anders, en me ongesteldheid is de eerste 2 dagen erg heftig. Hopelijk word het minder en snel regelmatig... Hoe snel hadden jullie een regelmatige cyclus?

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Loes, thanks!! :)

Regelmatige cyclus heb ik nooit gehad hihi.. Mijne was super onregelmatig (80 dagen en meer) waardoor ik toen doorgestuurd ben naar het ziekenhuis. Toen bleek dat ik net zwanger was!
    Dus ook met een onregelmatige cyclus kan het :)
    En spannend zeg dat er een aanzoek aan zit te komen!:D
    Ik wil ook hihihi

6. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Hooi meiden, ten eerste bedankt voor de reacties nog steeds!! En ook voor de pb die heb gekregen. Ik heb helaas weinig tijd omdat ik van hot naar het aan het rijden ben ben blij als ik heel even tijd voor mezelf heb zeg maar.

Update over Xavi het gaat echt heel goed met hem buiten de infectie die hij had opgelopen!! Hij is inmiddels van de afdeling neonatologie af en ligt nu op het medium care!! Daar gaat het goed met hem hij is flink aan het groeien hij weegt inmiddels 1190 gram erg trots op hem en artsen zijn echt heel tevreden over hem. Ik doe de verzorging van Xavi vrijwel zelf! Eind van deze week gaan mag ik beginnen met bv voeding wat ik heb afgekloft gaan geven als hij daar goed op reageerd mag ik hem proberen aan te leggen en kijken of hij daar al sterk genoeg voor is anders stellen we dat nog even uit want we willen hem natuurlijk niet uitputten. De kans dat hij nu snel zal aankomen is wel groot de verpleging zegt dat hij door bv een flink groeispeurt kan gaan maken en dat hopen we dan maar!!! Ik vind het wel heel erg spannend met de voeding..... Ik ben nu wel redelijk hersteld van de ks maar ti's nog wel erg gevoelig!! Ook zit ik vol emoties die niemand blijkt te begrijpen om me heen!! En ze bedoelen het waarschijnlijk allemaal erg goed maar komt allemaal rauw op me dak!! Nu is maandag nacht ook mijn oma overleden en daar had ik een hele goede band mee!! Ze heeft onze jongen helaas alleen van de foto gezien... Dus ook dit komt daar dan nog is boven op!! Ze wilde graag dat ik haar begravenis zou regelen omdat wij heel close waren en met de hulp van opa lukt het ook wel maar ja het is wel erg zwaar opdeze manier!! Mijn huis staat op zijn kop!! Met mensen die ik niet ken me opa is inmiddels ook hier in huis in getrokken want die is zo kapot van het plots overlijden van oma dat hij hier zijn afleiding kan vinden met de achterklein kinderen!! Dus ja veel aanloop voor hem en dan de begravenisondernemer en dan die en bloemen regelen en alles heel zwaar!! Nou heb ik weer even mijn ei kwijt hier!! Dus als ik niet veel reageer weten waarom!! Vind nog steed tof om reacties en pb te krijgen!! Weet dat ik alles lees maar soms vergeel te reageren

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

Nou ik lig in het ziekenhuis. Wordt sowieso nachtje opgenomen ivm hoge bloeddruk. Kijken hoe het morgenvroeg is. Is ie dan ng te hoog dan wordt ik ingeleid!!!
    Heb wel onregelmatige lichte weeën dus ook nog rugpijn!!
    Vl is nu m'n tas aan het halen dus die komt zo weer gelukkig. Ik mis thuis nu al!!! Vind het ook doodeng hoor!! Wat moet ik verwachten? Pfff voel me heel klein nu!

8. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hè dames,

Heel druk hier dus niet heel veel tijd om te reageren.

Dunchan ..Het is heel wat, wat je nu doormaakt. Mijn baby was een beetje te vroeg en had al problemen en lag toen 2 weken in het ziekenhuis.. Ik vond dat toen al heel moeilijk, dus ik kan me een beetje voorstellen hoe het is om alleen knuffeluurtjes te hebben om op neon afdeling.. "Ik noemde het knuffeluurtjes" ... En daarna alleen naar huis te moeten ...
    Maar gelukkig gaat het goed, hopen dat de lijn stijgend blijft en hij over een paar weken naar huis mag !

Hilse,
    Heel spannend zeg ! Bevallen is heel erg zwaar , ik Heb zelf een hele moeilijke bevalling gehad, maar uiteindelijk is het het allemaal waard !
    En je kan het!!! Hij komt er sowieso uit !!
    Komt goed meis, succes !!!

Hopelijk snel wat meer rust om te reageren :)

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

Lig nu te bevallen. Heb 4cm en de weeën opwekkers zijn nog wat verhoogd aan infuus. Heb een ruggeprik die werkt nu prima, super fijn! Ook tijdens het persen blijft ie aan staan. Ze zeggen hier dat ze daar nog nooit problemen mee hebben gehad dat het persen niet zou lukken dan.
    Erg spannend, en jullie horen wel als hij er is!!

10. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dunchan ,

Wat fijn dat hij het zo goed doet !
    Hij had zijn geboortegewicht ook echt mee zeg .
    Hoe gaat het met borstvoeding ?
    En je andere kids hoe gaat het met ze ?
    Slaapt keano al beter ?

Gecondeleerd , dat er ook nog is bij .
    Ze snappen toch wel dat ze niet teveel kunnen verwachten op dit moment ?

Hilse , jeetje :eek: wat een makkelijk ziekenhuis !!
    Zoals Sdenise al zegt bevallen is zwaar !
    Haha weet natuurlijk niet of dat voor jou geld , zie je in Amerikaanse bevallings programma's ook altijd . Die liggen lachend te bevallen door de ruggenprik :eek: . (stiekem een beetje jaloers:p;))

Maar Hilse ik denk dat ik je ondertussen wel mag feliciteren ?
    Is je kleine man al geboren :D
    Alles goed met hem en jou ??

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

Idd geen problemen gehad tijdens het persen. Voelde genoeg!! Ben een klein beetje uitgescheurd en heb 1 hechting. Genoeg om lekker last van te hebben dus slik elke 6uur 2paracetamol.
    Hij is geboren om 03:25 in de nacht van zaterdag op zondag, 17 maart 2013! Hij weegt 3790 gram en is 50 cm!
    Ik heb foto's in m'n album gezet!
    Hij ligt op de afdeling neonatologie want hij heeft problemen met ademhalen. Vocht in z'n longetjes en waarschijnlijk een infectie. Hij krijgt antibiotica en heeft slangetjes in z'n neus die druk uitoefenen op z'n longetjes zodat die beter open blijven staan en hij zelfstandig kan ademen daardoor.
    Het is met de dag kijken hoe het verloopt.
    Zoiets verwacht je niet als je kindje geboren wordt optijd, ben nog steeds ervan in shock en erg verdrietig dat hij niet bij me kan zijn. Vl is ook nog eens thuis s nachts want lig op een 4p kamer (het is vol).
    Word goed verzorgt hoor geen probleem maar het is niet zoals je je hebt voorgesteld!
    Maar ik moet niet zeuren want er liggen op dezelfde afdeling zoveel kleinere kindjes die het heel moeilijk hebben en nog lang niet naar hun papa en mama kunnen. Net als jij dunchan jeetje meid wat moet dat moeilijk zijn voor je!
    Dikke knuffel en liefs van hier! Ik ga proberen te slapen want om 3u word ik gewekt om te gaan kolven..

12. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    #3332 SDenise, 18 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2013
    Het is heel moeilijk Hilse .... Ik heb het ook gehad zon twee weken... Lag hij ook op de neon afdeling..
    Rust goed uit ... !

Maar gefeliciteerd met je mooie jongen !
    Geniet ervan , ook al os het moeilijk hem niet bij je te hebben !

13. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Door alle Hectiek hier was dit nieuws me even ontgaan!! Hilse van harte met jullie manneke en ti's een flinke knul!! Hopelijk gaat het snel goed met hem en mag je hem mee nemen naar huis!! Ik weet hoe het is om je kindje niet bij je te mogen hebben!!

14. Loes1

Loes1 Lid

8 feb 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hilse: van harte gefeliciteerd met de kleine man!! Vervelend dat die niet bij je kan zijn, maar alles voor zijn bestwil! Nu zelf even lekker bijkomen. Geniet ervan!

15. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Weer even een kleine update!

Nog al druk en hectisch hier... Na zwaar weekend om oma te begraven gaat het leven gewoon door. Maandag begonnen met bv. Xavi snapt er eerst niks van maar na 10 min proberen begreep hij wat de bedoeling was. Ik best veel melk productie dus hij hoeft er niet veel moeite voor te doen ik geef hem 4 a 5 keer bv en snachts krijgt hij af gekolfde melk... We merken nu met de 3 de dag dag hij steeds meert voor uit gaat ook kwa gewicht. En hij wordt steeds alerter. We zitten nu op het gewicht van bijna 1400 gram zo trots en hij is inmiddels 39 cm. We kijken er naar uit om hem mee naar huis te nemen maar dat zit er nog niet helemaal in... Maar we hebben geduld!! Ik heb foto's in mijn map geplaatst voor degenen die nieuwschierig zijn naar ons manneke!!

16. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Moeilijk hoor dunchan, jullie hebben samen met vorig jaar wel een erg hectisch jaar zo achter de rug..
    Gelukkig gaat het de goede kant op met jullie man, ik ga zo zeker naar jullie meneertje kijken, inmiddels heb ik ook weer foto;s geplaatst in mijn map:)
    Ik hoop dat jullie deze tijd samen goed doorkomen en hopelijk snel verenigd zijn thuis...!!!

Ik ga nu even naar jullie bijzondere meneer kijken..

@Hier
    Hier gaat het steeds iets beter, de bevalling, de kraamtijd/ziekenhuistijd en het alleen zorgen voor de baby vond ik er moeilijk...nu geen tijd om het hele verhaal te typen maar ik word behandeld voor een milde post natale depressie.. Het gaat nu al VEEEELL beter, vanaf vrijdag sta ik er weer alleen voor de komende twee maanden en ze zullen zwaar worden, maar samen met mijn kleine meneer red ik het wel.. het gaat steeds beter..!

Deel Deze Pagina