Kiwi , haha wat lief ! Leuk om te horen ! Hier ook nog een luie lig op de bank haha te snaaien . Gebruik jij ovu testen of tempen ? Haha wonderwensje , vind ik ook ! Haha ik heb ook dubbel gelegen . Hoop alleen niet dat andere dit nu als een ruzietopic zien en weg gaan . Haha is toch gezellig hier
Vanmorgen om 6 uur al de wekker om te werken, dus nu mag ik wel lui zijn toch? Haha. Ik ga me straks lekker omkleden in m'n huispak en genieten van de rest van de zondag!
Lisanne ik gebruik ovutesten, sinds vorige maand aangezien ik vrijwel nooit een eisprong voel op eergister na dan.
Ja dan mag je zeker lui zijn, 6 uur is veeeel te vroeg voor een zondag ik zit ook lekker in mijn joggingbroek
Tempen.. Wil je me dat uitleggen? Hoe gebruik je dat dan enz. Ik ben nog een groentje en ben in opleiding op het topic meiden begin 20 die zwanger willen worden a.k.a piemeltopic.
Mooi gezegt wonderwensje , je heb inderdaad gelijk ! En zodra er hier iemand komt met naar bericht ktijgt diegene steun uit alle hoeken !! Dat is zeker waar .
Ik denk dat mensen als ze nieuw zijn toch wel doorlezen tot de laatste pagina's en zien dat het super gezellig is. Wat dat betreft houden mensen wel van juicy wanneer ze het niet kennen en de mensen die hier nu al zijn.. Je wilt dit toch niet missen!?
Ook lekker, nadat ik vorige maand echt veel te veel bezig was met het zwanger "willen" zijn heb ik besloten me er deze ronde niet al te druk om te maken en maar zien wat er gebeurd, heeft mijn vriend ineens besloten om 10x per dag te vertellen dat hij zo sterk het gevoel heeft dat het raak is, nou lekker...
Dat heb ik dus ook! Misschien dat ik hem wel voel maar heb me er nooit zo bewust mee bezig gehouden dus kan ik ook niet bedenken dat ik dat heb gevoeld omdat je er niet bewust mee bezig bent.. Maar jij doet niet tempen maar ovutesten? Hoe en waar en wanneer dan.. Als k mag vragen tenminste
Als je terugleest zie je een aantal pagina's en dat gaat alleen maar over piemels haha! Stoute meiden hier...
Mij mag je alles vragen ik gebruik die van zwanger en kids. Ik test eigenlijk gewoon in de week dat mijn eisprong zou moeten zijn, nu was dat denk ik donderdag en was ik maandag begonnen met testen, maar omdat mijn menstruatie 2x was heb ik niet elke dag getest en het maar even achterwege gelaten. Maar normaal gesproken vanaf 5 dagen ervoor en dan 1x per dag op een zelfde tijdstip, meestal deed ik het rond 6/7 uur in de avond, ochtend urine mag niet namelijk.
Bedankt! en die geeft dan aan wanneer je het meest vruchtbaar bent ofzo..? Wat zou voor mij handiger zijn denk je.. Tempen of die testen? Je bent dan misschien net nieuw maar heb nou al weer een wijze les van je gehad
Wonderwensje , ik deed het zo : Ik tempen als ik wakker werd en nog niet opgestaan was dus voor het plassen . (tussen 6 uur en 10 uur ) ze zeggen zelfde tijd maar ik deed het gewoon als ik wakker werd en werkte prima . Je kan een account aanmaken op fertilityfriend en je temp invoeren iedere dag . Dan laat fertility friend zien wanneer je eisprong was . Als je temp. stijgt en 3 dagen hoog blijft is je ei geweest . Na je eisprong ligt je temp. ongeveer 0,2 graden hoger . Dan zie je zo wanneer je ei is geweest . Snap je het een beetje ? Ik heb ook 1 maand ovu testen gegaan en tempen (dan wist ik zeker dat de testen klopte ) Kiwi , en hoe vond jij het met de testen ? Temp jij ook ?
Ja, als de teststreep net zo donker is als de controlestreep of donkerder dan zit je eisprong eraan te komen, hij springt dan 24-36?? Uur erna dacht ik (weet ik niet zeker, verschilt persoon). Ovutesten zijn in verhouding wel duurder dan tempen natuurlijk, maar ik heb nog nooit getempt dus heb geen flauw idee hoe makkelijk dat is, ik vind t wel handig die testen, lekker duidelijk em dan heb ik tenminste nog eens testen met 2 streepjes
Maar als ik dan ga tempen en zie dat m'n temp omhoog gaat ben ik te laat.. Dus dan is het de eerste maand vooral je zelf leren kennen?
Hahahaha dan kan je alvast wennen aan 2 streepjes! Maar hoe duur is dat dan en kan je het online bestellen? Is zwanger en Co. Het enige merk of zijn dr ook andere..
Haha wij zijn allemaal heel stout! Maare ik blijf ook gewoon kletsen hier hoor ! ik ga nergens heen haha. En ik blijf ook nog met isabel kletsen, want ik klets ook gewoon leuk met haar.
Nee hoor je hebt er heel veel, ook gewoon in de winkel! Zwanger & kids kan je hier bestellen:Ovulatietesten dipstick - Zwanger & Kids 4,39 per 6 stuks maar je hebt ook voordeelpaketten bijvoorbeeld 20 ovultietesten + 4 zwangerschapstesten voor 14,50. Sensitest heeft ze ook: Ovulatietest | Sensitest