Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Inderdaad! Moet alleen wel ff het topic zoeken...

2. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    ik of jij ? :p

3. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Ja die van sensitest had ik gezien snapte er al geen ruk van.. Moet je dan de bovenste alleen hebben??

4. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Hahahahah ik sowieso! Ik weet niet of jij hem al hebt gevonden? Haha

5. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Ik heb het ook met ovu testen gedaan en ik heb ze op deze site besteld: Ovulatietesten en zwangerschapstesten - 123ovulatietest
    Je mag het idd niet met ochtend urine doen en inprincipe 2 uur van te voren niet drinken :p

Ik had toen 100 ovu testen en 10 zwangerschapstesten voor 60 euro. Heb er nu nog heel veel over want had ze net besteld en maand later testte ik positief met zwangerschapstest :)

6. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jeetje dat zijn er wel een hele boel haha! Maar wel mooi snel, dan maar blijven zitten met die ovutesten toch ;)

7. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Rilland
    Ja misschien voor de 2e gebruiken he :)

Ik heb heel veel ovu testen gebruikt want wij zijn 1 jaar bezig geweest dus dat zijn er aardig wat vandaar dat ik weer zo'n pakket besteld had :)

8. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Ik vind het moeilijk.. Ik wil eigenlijk alles doen wat ik in m'n macht heb om zo snel mogelijk zwanger te kunnen zijn.. Maar soms dan denk ik ook wel.. Ga ik niet te ver, snappen jullie...

9. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ik was ook een maand later zwanger haha .
    Die van testpoint zijn duurder maar je mag gewoon drinken . Ik vond ze goed !

Nog 1x dan hou ik er over op :
    Als ik het goed heb zit het dus zo : Isabel Olivia gaat hier weg om een ander topic te openen en verder te kletsen met de meiden . Had ze net zo goed kunnen blijven maar dat doet ze niet want ze opent het andere topic omdat ze er maar een paar meiden niet bij wil hebben anders had ze hier wel kunnen blijven . Dus als ik het goed bekijk wil ze deze groep alleen zonder Bops , Dunchan(misschien) en mij . Dus zei maakt dezelfde groep als hier alleen zonder de paar mensen die ze niet mag , leuk :s .

10. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Ja dan snap ik het.. :)

11. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Wonderwensje , van teveel doen wordt je niet minder zwanger hoor . Ik dacht dat ik niet zwanger zou worden omdat ik er zoveel mee bezig was dat het een obsessie was .. Haha zie het resultaat

12. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Ik heb echt geen idee.. Heb ook nog niet op het topic gekeken, moet hem eerst zoeken. Elke keer als ik hier gereageerd heb heeft er iemand anders weer gereageerd dus ik krijg niet eens de kans om te kijken!! :p

13. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Rilland
    Ja dat klopt, want ik had ook een PB gekregen van haar om mee te komen naar dat andere topic maar ik heb er nog niet op gereageerd en heb dat andere topic ook nog niet bekeken :)

Ik vind het hier nu wel gezellig, een menings verschil kan altijd, gelukkig maar want als we allemaal hetzelfde dachten en deden was de wereld ook niks aan :p

14. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry maar wat ontzettend kinderachtig:)

15. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Ja is ook zo maar ik bedoel meer.. Kijk ik drink graag multivitamine daar zit vit À in en dat is niet goed dus dat drink ik niet koop ik een ander sappie, ik gebruik foliumzuur en extra vit c, ik ga om de dagen klussen want dan is de sperma optimaal dus probeer al zoveel mogelijk te doen.. Maar uiteindelijk kan je een zwangerschap niet kopen en heb je het geluk om zwanger te worden, je kan niet kiezen wanneer je het wordt je mag soms blij zijn dat je het wordt.. Dus ik bedoel meer naar mezelf.. Ik kan ook eerst gewoon ervoor gaan zoals ik nu doe en over 2 à 3 maanden denken van ik ga toch die ovutesten halen snappen jullie... Of ben ik nou heel raar aan het kakelen want dan moet je me ff tot de orde roepen ;)

16. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Haha , nou Samantha je staat in iedergeval al bij dat forum op de lijst . Maar leuk dat je hier blijft kletsen hoor .
    Jij ook wonderwensje .

Alles was gister goed en uitgepraat en gezellig snap het niet Maarja .

Samantha, morgen je echo ! Super zeg ! Ben je zenuwachtig ? Mooi buikje trouwens . Dacht dat ik de enige was met al zo een giga buik haha , niet dus.

17. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Nu je het zegt, toen ik die foto zag toen dacht ik wooooow! Zo mooi! Samantha, wil je nog iets van foto's laten maken van de zwangerschap of zo'n papier marche ding...

18. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Wonderwensje , je heb ook kruidvat zwanger worden . Heb je alles in 1 meid . Ik snap het inderdaad maar ik kon het niet loslaten en met die testen iets beter dan wist ik dat ik niet perongeluk niet kluste op de goede dagen . Als ik 2 dagen geen seks had was ik anders in paniek dat er geen zaad voor me eitje was . Heb met de testen 4 dagen achter elkaar geklust .. En zwangerr !!!

Deed die testen ook om te zien of ik wel een eisprong had , dacht dat ik straks in van de duizende zou zijn zonder . Haha je haalt echt van alles in je hoofd :p

19. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Wonderwensje ja ik had het al gevonden. :)
    ook al gekletst daar, ik kies geen partij en blijf in allebei kletsen

Oooh ik slik die etos zwanger worden multi maar ik drink ook gewoon multivitamine, omdat ik het lekker vind dus dat is slecht dan??? :$

Ben trouwens gestopt met roken vandaag..!

20. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Kiwi , dankje :) vind ik ook haha .
    Is dit de eerste ronde met ovu testen ?

Deel Deze Pagina