Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Gefeliciteerd Isabel!

2. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Maakt mij eerlijk gezegd niet zoveel uit of er hier of in het oude topic gekletst wordt. Nu is er een nieuw topic waar als het goed is meiden kletsen die hier op de lijst staan (en uiteraard dames die zich nog aan willen sluiten) :)

Dankjewel trouwens!

3. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Vind het nogal raar, maar dat zal aan mij liggen.
    1 iemand roept goed idee en het wordt meteen gedaan?

Sorry, zal wel aan mij liggen.

4. Isabel Olivia

Wat is het probleem dan? Er wordt nu hier gepraat in plaats van daar? Was het belangrijk om daar te blijven? Begrijp het eerlijk gezegd niet zo..

5. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Dat het niet overlegd wordt.
    1 iemand roept het, 1 iemand roept ja goed idee en het is meteen gedaan.
    Had leuker geweest als de dames die hier het langst zitten het topic hadden geopend?
    Jullie komen allemaal gezellig kletsen, heel
    Leuk en heel gezellig hoor maar ik merk gewoon de opperdames wegvagen op de achtergrond.

6. Isabel Olivia

Ik zou het wel kunnen begrijpen als er daadwerkelijk iets veranderd wordt, maar door een nieuw topic te openen blijft het toch gewoon hetzelfde? Iedereen kan gezellig meepraten, net als in het oude topic.

En waarom is het leuker als dames die hier het langst zaten het topic hadden geopend? Ik dacht dat iedereen hier gewoon 'gelijk' was?

Betreft het wegvagen ben ik het helaas ook niet met je eens. Iedereen kan toch leuk mee kletsen? En natuurlijk juist ook dames die hier langer zitten. Als iemand er voor kiest minder vaak aanwezig zijn is het toch logisch dat meiden die meer tijd hebben meer berichtjes schrijven?

Maar blijkbaar denken wij hier anders over.. wel jammer, want een discussie als deze was totaal niet de bedoeling.

7. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    @Isabel GEFELICITEERD wat leuk..
    Mijn naam staat niet goed op de lijst bij afspraken er staat 98 ipv 89 :p

@Nieuw topic wat boeit dat nou? het blijft toch hetzelfde waar je kletst en we zitten nu allemaal hier,, en ik blijf ook lekker hier mee kletsen hoor ;)

Ik ga nu slapen,, dan is t alweer zaterdag en dan alweer bijna de echo :D

8. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Het heeft niks met gelijk zijn te maken, het is gewoon een soort traditie dat de oudste dames een nieuw topic maken.
    Daarbij lijkt het me niet meer dan logisch dat het eerst in overleg plaats vind en dat is duidelijk niet gebeurd.

De dames die het niet meer bijhouden omdat er zoveel gepraat wordt, ja dat vind ik erg jammer.
    Vooral omdat "wij" juist het oude groepje waren.
    Kan je me toch niet kwalijk nemen dat ik dat mis.

9. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    P.s
    Dit is overigens niet boos of aanvallend bedoeld.

10. Isabel Olivia

Traditie? Nooit van gehoord eerlijk gezegd. En het lijkt mij dat als je met een groepje in een topic kletst, het er totaal niet toe doet wie er een topic opent. Of het nou Miep is die al 2 jaar mee kletst of Sjaan die er net 2 maanden zit.. zolang het onderling maar leuk en gezellig is lijkt mij. Maar goed, dat is zoals ik al zei een verschil van mening.

Nogmaals, ik begrijp niet waarom het zo erg is dat we nu, overzichtelijk, in een nieuw topic praten? Feitelijk is er niks veranderd. Maar goed, voor een volgende keer weten we dus dat het beter in overleg kan gaan.

Ik neem je niks kwalijk, maar dat sommige de tijd niet vinden of hebben om hier regelmatig te reageren ligt niet aan nieuwe dames lijkt me.

11. Isabel Olivia

Ik ga slapen trouwens! :) In ieder geval, proberen.. Slaap lekker voor strakjes.

12. Isabel Olivia

Ik zag dit berichtje helemaal over het hoofd :D SORRY! Super lief van je, dankjewel meid! Ik ga je naam trouwens aanpassen :) haha

Ja! Je komt steeds dichterbij je echo! Leukkkk :D Misschien (als je dat wil en leuk vind natuurlijk!) leuk om als je geweest bent een foto'tje te laten zien van je lieve kleintje?

Slaap lekker meis!

13. Isabel Olivia

Bekijk bijlage 246275

♥ NOD ♥

- Jackystory (23 jaar) NOD: 20 mei, 7e ronde, 1e kindje
    - blueberry (23 jaar) NOD: 25 mei, 2e ronde, 1e kindje
    - Daantje3 (23 jaar) NOD: 31 mei, 7e ronde, 1e kindje
    - flavour2 (24 jaar) NOD: 3 juni, 3e ronde, 1e kindje
    - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje
    - Bops (24 jaar) NOD: 7 juni, 2e ronde, 1e kindje
    - Zasnoes (21 jaar) NOD: 18 juni, 3e ronde, 1e kindje
    - GwoonAn (22 jaar) NOD: Onbekend na stoppen pil, 1e ronde, 1e kindje
    - Wonderwensje (21 jaar) NOD: Onbekend na stoppen pil, 1e ronde, 1e kindje

♥ Zwanger ♥

- Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing
    - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing
    - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 26 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing
    - CVG (21 jaar) Uitgerekende datum: 28 december 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing
    - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing
    - Dreaminggirl (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing
    - Isabel Olivia (22 jaar) Uitgerekende datum: 28 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing

♥ Afspraken - Controle & Echo ♥

- Cheetara: 21 mei - Geslachtsbepaling
    - Samantha89: 21 mei - 2e echo
    - CVG: 23 mei - Eerste afspraak verloskundige

♥ Bevallen ♥

-
    -
    -

♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥

- Dunchan (23 jaar)
    - Maxellera (20 jaar)

------------------------------------------------------------------

Heb het aangepast Samantha :p

14. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Nee dat bedoel ik helemaal niet, ik wist gewoon niet dat het startbericht niet kon worden aangepast. Ik dacht dat als in het eerste bericht de lijst staat en steeds up-to-date wordt gehouden is dat makkelijk om te zien.
    En verder ben ik gewend van FOK dat daar een topic wordt gesloten en een nieuw deel wordt gemaakt met 13 pagina's, dus ik dacht, waarom niet?
    Waarom denk je dat ik het niet goed genoeg vond? Ik bedoel er helemaal niks mee hoor :), ik wil niet de baas gaan spelen ofzo. Het is gewoon een organisatorische tik van me denk ik, maar nu voel ik me wel een beetje aangevallen.. Sorry als ik je heb beledigd of zoiets, maar ik zie niet echt wat ik fout heb gedaan, het was maar een suggestie.

15. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden!! Kom op dit gaat nergens over!
    Misschien een idee om anders om 2 topics te maken 1 voor de nieuwe en 1 voor de meiden die er al langer zitten!!

Ik heb vanochtend nog maar een test gedaan hihi kon het niet laten, en ben toch echt zwanger, hier is de test!!!
    En donkerder dan gister!,

16. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Isabel gefeliciteerd meid geniet ervan.

Wij ga zo naarhet ziekenhuis. Een beroerde nacht gehad heb alleen maal liggen huilen. Ik ben boos en verdrietig. Vandaag zal de leegte zeker gaan toe slaan.

Ik ben misselijk en nerveus heb hoofdpijn en wordt gek van mezelf.....
    Sorry meiden moest even raze voor ik weg ga van huis.

17. CVG

CVG Actief lid

1 mrt 2012
    102
    12
    18
    NULL
    NULL
    Dames, wat maakt het nou uit. Dit is gewoon een vervolg van het oude topic.

Ik had alleen gistermiddag even het gevoel dat ik MOEST roken, maar dat gevoel ging opeens weg en ik had het gevoel dat ik de hele wereld wel aan kan haha. Ik heb het boek de opluchting gelezen.

Voor de luxaflex heb je een speciaal ding die tegelijkertijd om een paar strookjes heen past en zo heel gemakkelijk het stof weg kunt halen. Beetje vage uitleg misschien, maar ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen..

Xx

18. CVG

CVG Actief lid

1 mrt 2012
    102
    12
    18
    NULL
    NULL
    Synchroniseren: heel veel sterkte vandaag!!

19. CVG

CVG Actief lid

1 mrt 2012
    102
    12
    18
    NULL
    NULL
    Leuk internet op je telefoon. Synchroniseren moet dunchan zijn

20. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dunchan heel veel sterkte vandaag in gedachte zijn wij bij je!!!

Deel Deze Pagina