Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Mooi hoor dunchan, dondersag echo he?

Meiden, wij waren even bezig zeg maar :p

Wij kijken nu rtl 8, heerlijk smerig hahaha.

2. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Dank jewelste meid..

Haha ja moet ook gebeuren hè:p

Wij gaan nu echt naar bed truste

3. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    zoo meiden, er is weer leker gekletst..

dunchan, wat k*t voor jullie... hoop dat het allemaal goed zit, heel veel sterkte.. en blijf hier lekker klachen meid.. en je gedichtje was heeel mooi! :) knuff

voor de meiden die gestopt zijn met roken... hou vol!!! jullie kunnen het!:)

samantha, hele mooi foto's:)

ik wil toch even kwijt dat ik het allemaal erg kinderachtig vind, wat er onderling is gebeurd.. hoop dat de meiden die nu allemaal meekletsen, eerlijk tegen elkaar zijn.. zodat we het gezellig kunnen hebben met elkaar!:)

iemand vroeg ook over een hotel of b&b in de buurt van goes... kan je helaas niet helpen, wonen in brabant...

ben ik vanmiddag hier nog aan het verkondigen dat hier heerlijk het zonnetje schijnt.. dus ik denk even heerlijk op het terras zitten bij mijn schoonouders bij hun 2e zaak.. (waar ik voorheen ook werkte)..
    nou dat heeft een half uurtje geduurd, werd toen zo druk dat ik toch maar even ben gaan helpen, ach ja weer extra centjes... en vervolgens barst er hier een onweer, regen, hagelstenen, wind etc op waar je u tegen zegt...

nu heerlijk op de bank en zo maar eens aan de klus....:):p

als ik iets of iemand ben vergeten sorry...

4. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Nou meiden slecht geslapen net hevige buik kramp en bloedverlies is erger geworden ik ga zo het ziekenhuis bellen en dan zal ik wel een echo krijgen mijn gevoel heeft vandaag gezegt dat we afscheid gaan nemen van ons kindje.. Dit word voor ons de derde miskraam. En ik weet niet of ik nog wel zwanger wil worden...... Ik kangewoon niet meer ben op van verdriet meiden waarschijnlijk zal vandaag niet veel reageren sorry

5. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Dunchan, ik kan eigenlijk niet verwoorden hoe erg ik dit voor je vindt. Ik snap het als je even de tijd voor je zelf nodig hebt.. Alles wat je hebt meegemaakt is niets niks! Ik wil alleen maar even zeggen dat ik aan je denk en dat ik je veel sterkte wens vandaag en de komende tijd.

Liefs en een knuff!

6. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dunchan, wat erg meis! Vind het zo ongelofelijk klote voor jullie. Ik begrijp heel goed dat je met.die gevoelens zit en dat je er doorheen zit.
    Het is jullie zo gegunt na alles en nu weer hetzelfde liedje...
    Meis, ik wens je heel veel sterkte en ik denk aan je!!! Hele dikke niff
    Liefs

7. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Flavour dank je wel meis

Wij moeten vandaag om half 11 in het ziekenhuis dus zal daarna nog even kort berichtje sturen.

8. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Wonderwensje jij ook bedankt ik had je over het hoofd gezien sorry

9. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Dunchan, heel veel sterkte vandaag!
    Vind het zo vreselijk voor je,:(:(:(

10. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dunchan , heel veel sterkte ! Denk aan je meid echt waar . Ik blijf zo hopen !! Ik blijf hopen , dat het oude lege vruchtzakje nu is afgestoten . Als het klopt dat jij vorige maand een mk heb gehad kan je nu dus bloede omdat je kindje de restjes van de oude zwangerschap af gaat stoten . Hoop het zo ! Ik gun het je echt van harte !

11. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Snap dat je er doorheen zit ! Sorry dat ik allemaal dingen bedenk waar door het goed kan zijn wil je niet van slag brengen maar gun het je zo !!

12. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Samantha , leuk dat je een gipsmal heb besteld voor je buik . Waar heb je die besteld ? Jij heb je echo vandaag he. Ook een beetje laat kwa tijd dat je zwanger bent . Meestal gaat de baby dan ze eigen gang kwa groeien dus kan dat je vooruit wordt gezet . Ben benieuwd .

De angelsound schijnt toch wel ook slim te zijn voor als je even overtijd loopt zodat je zelf in de gaten kan houden of je kindje gehaald moet worden .
    Gister zei me moeder dat ze een kado had besteld .. een angelsound . Hij is volgende week binnen .
    Ben wel benieuwd !

Heb jij verder nog kwaaltjes ?

13. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames :D

14. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Goeiemiddag! :D :p

15. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Oh Dunchan, meid, het was je zo gegunt. Veel sterkte met wat er te zien zal zijn straks.:(
    (misschien dat je om een chromosoom onderzoek kunt vragen, hebben wij ook gehad omdat we toen al 2 mk hadden gehad. Het kan dan medisch noodzakelijk zijn voor een eventuele volgende zwangerschap in de toekomst)

Samantha, wat leuk een gips buik, wij doen dat niet, ik zal het maken leuk vinden en misschien nog een jaartje en dan gaat het bij mij de deur uit:$. Dus ik weet helaas hoe ik ben, en doen wij het maar niet, zou zonde zijn.
    Ik vind het wel altijd zo bijzonder om te zien van anderen, dus wel een foto plaatsen als je hem eenmaal gemaakt hebt hè;):D.

16. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Cheetara , hoe is het met jou ?
    Ga je nog opnieuw een geslachtsbepaling laten doen ? Kijken hoe eigenwijs je schatje dan is Hahaha .
    Heb je een voorgevoel of het een jongen of meisje is ?

17. CVG

CVG Actief lid

1 mrt 2012
    102
    12
    18
    NULL
    NULL
    ZOOOOOO wat is er weer veel gekletst van 't weekend. Het is teveel om even bij te lezen in de baas z'n tijd :p

Dunchan: wat vervelend allemaal! Ik ben heel benieuwd hoe het vandaag is gegaan in het ziekenhuis.

Ik heb van 't weekend m'n vriend overgehaald om een Quinny moodd te kopen :) uiteraard wacht ik daar nog even aangezien het nog een beetje pril is allemaal.

Gister echt de ene na de andere jank bui gehad. Terwijl er erg weinig aan de hand was.

18. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Cvg , haha leuk dat je je vriend over kon halen . Ik heb na de 1e echo (7 weken) gelijk de wagen gekocht hihi . Was toen een korting bij prenental. Weetje al welke kleur je wilt ?
    Wanneer heb jij je echo ?

19. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Jankbuien had ik ook heel erg . Wordt nu wel iets minder maar nog steeds wel hoor

20. CVG

CVG Actief lid

1 mrt 2012
    102
    12
    18
    NULL
    NULL
    Ik wil graag de natural delight (wit/zandkleur) alleen die kan je niet in een combi krijgen volgens mij. Wat voor korting was er bij Prenatal?

Ik heb a.s. woensdag m'n eerste gesprek bij de verloskundige en dan als het goed is volgende week de 1e echo, maar dat spreken we woensdag af.

Deel Deze Pagina