Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Haha, ja he.

Wel ontzettend flauw, dat je eigenlijk nog 14 dagen moet wachten voordat je weet of het raak was :p

2. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Bops inderdaad, stomme wachten

3. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig deze week werken en lekker afleiding :D

4. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Nou idd altijd dat eeuwige wachten.. :p

5. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Nou meiden hier een berichtje van mij....

Wij moesten om half 11 in ziekenhuis zijn net voor dat we weg gingen van huis ben ik ons kleintje al verloren. We hebben het op gevangen. En meegenomen. Het was idd een miskraam mijn baarmoeder is leeg en mijn baarmoedermond stond nog open dus was een duidelijk antwoord. Ik heb last van een soort weeën en dit zo een dag duren en bloeden moet met 2 dagen minder worden anders nog een laatste echo onderzoek. We hebben aan gegeven een chromosomen onderzoek te willen en die hebben wij op 14 juni.

Voor nu hebben we sloten dat we ongeveer eind van het jaar weer is er over na zullen denken om aan kinderen te beginnen. Of er moet natuurlijk iets uit het bloed onderzoek komen.

We gaan vanavond even een huisje boeken voor dit weekend even met zijn drieën er tussen uit.

Maar meiden voel me heel beroerd dus ga weer ff liggen heb heftige buikpijn en bloed zo wat leeg....
    Spreek jullie later
    En bedankt voor e berichtjes
    Liefs

6. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Aaahh neeee :(:( . Meid wat erg ! Vind het zo erg voor jullie ! Gaat het een beetje ? Hoe voel jij je er onder ? Suuuuuper verdrietig vast en zeker , maar dat je de curettage niet meer moet ondergaan vind je dat geruststellend ? Ookal is het natuurlijk super erg :(:(:( . Gun het je zo erg , echt waar !! Heel goed dat je een onderzoek heb aangevraagd ! En me inbox staat voor je open en als je er doorheen zit hier op het forum is iedereen er voor je . Weet even niet echt hoe ik moet reageren , zo erg vind ik het .

Heel veel sterkte ! En super goed van jullie dat jullie er even tussen uit gaan . Hoop dat het jullie alsnog een beetje goed doet

7. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Lisanne ja opzich gaat het wel. Het meeste verdriet is er woensdag tot zaterdag geweest eigenlijk. Mijn gevoel zat al die gewoon goed. En ben wel blij dat het van zelf is gekomen en dat ik geen curettage hoefde. We hebben ons beebje weer mee naar huis genomen en gaan het begraven in de tuin van mijn oma. Een klein plekje voor ons spruitje.....

Voor nu even rust geen gestres over baby gedoe enzo. Dat kan ik even niet aan. En wachten uiteraard het onderzoek ook af enzo.

En ja we hebben het wel even nodig een weekendje weg....

8. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dunchan wat een spijtig nieuws:( heel veel sterkte, en inderdaad een goed plan om er even tussenuit te gaan om alles te kunnen laten bezinken. knuffel!!

9. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dunchan , snap ik inderdaad dat je even geen babygedoe aan kan !
    Wel een erg mooi idee dat jullie het gaan begraven meid . Lijkt me een heel emotioneel moment maar je geeft je kindje een mooi plekje en dan kan je zelf wat meer rust vinden .

Snap ook dat je ook wel blij bent dat je geen curettage hoeft . Blij is natuurlijk een heel verkeerd woord . Maar ik bedoel meer dat als je je kindje weg moet laten halen je daar echt heel erg van streek van kan raken en echt trauma's aan over kan houden denk ik .

Hoop echt dat jullie dit weekend toch gaan genieten meid .
    Dit zal echt heel zwaar voor je zijn :( .

Snap dat dit eigenlijk nu niet het moment is maar heeft de arts je verteld dat je deze dagen geen tampons mag dragen alleen maandverband ? En dat je niet in bad mag ?
    Leef echt met je mee !!

10. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Dunchan !
    Heel veel sterkte lieverd voor jou en je mannetje!
    Mooi dat je het een eigen plekje gaat geven in je oma's tuin.
    Doe lekker rustig aan en geniet samen van het weekendje weg. :)

11. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Mijn gipsset komt bij de babydump vandaan,,daar is die t goedkoopste :)
    Mijn Echo van vandaag was weer goed :)
    Ben 1 dag vooruit gezet dus nu 13 weken en 1 dag, dus uitgerekend op 25 November :D
    Het was nu 7.1 cm groot en het hartje klopt mooi :)

Bekijk bijlage 246877

Bekijk bijlage 246878

12. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Lisanne dank je wel meid. Ik wist dat idd allemaal gelukkig heb ok geen bad anders was ik er meteen in gaan liggen want dat is heerlijk tegen de buikpijn.

Samantha super dat alles goed is en wat een mooi echo's van je kleine wonder.

13. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Samantha ,

Wat een mooie foto's ! Super ! En een dagje voor uit gezet .
    lag de baby lekker te bewegen ?
    Ons baby'tje lag op zijn/haar buikje hihi .
    Ik was 12.2 en de baby was 5.9 cm (bijna 6 dus) en bij 13.1 dus alweer 7.1 cm . Jeetje ze groeien echt hard !!

Babydump is lekker dichtbij voor mij dus ga daar het weekend even kijken voor de mal . Wanneer wil jij um gaan gebruiken ?

Stond er op je briefje waar jou baarmoeder lag ? Bij mij achterzijde en in de fundus (dat is de bovenkant baarmoeder) .
    Grote kans dat dat bij jou ook zo is omdat jij ook al zo een toeter heb haha .
    Ik heb morgen een echo ben ook benieuwd .
    Laat jij geslachts bepaling doen ?

14. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dunchan , gelukkig dat je dat weet dat voorkomt ontstekingen !
    Weetje wat ook kan helpen alive feminax is eigenlijk voor menstruatie maar helpt tegen alle baarmoederpijn . Heb je wat tegen de pijn gekregen ? Mag je een warme kruip op je buik?

Meid voel me ook rot om hier berichten te typen over zwangerschap . Lees er maar even overheen en reageer er echt maar even niet op , is niet goed voor je ! Dat moet je even laten rusten nu !

15. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Merk wel dat nu je elkaar hier beter kent enzo en er gebeurd zoiets dat je er echt mee zit ... van k*tzooi waarom moet haar dat nou overkomen :( . Vind het gewoon ook zo zielig en erg dat ik er best door van slag ben . Gun het jou zo meid !!

16. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Dunchan, verdrietig gebeuren! Ik hoop dat het weekend weg jullie goed zal doen en jullie de steun kunnen vinden in elkaar om het een plekje te geven.. Mooi gebaar dat je het kan begraven in je oma's tuin als ik het goed heb gelezen.. Zoals ik vanmorgen eerder al zei heb ik er niet echt woorden voor hoe zeer het doet.. Zoals lisanne ook zegt.. Je merkt toch dat je elkaar leert kennen en dan doet het pijn als iemand anders dit overkomt! Ik hoop dat jij en je vriend het een plekje kunnen geven en rust.. Wij zullen er in ieder geval voor je zijn wanneer je er behoefte aan hebt!

Veel liefs en een knuffel

17. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ja inderdaad wonderwensje , je gaat ook echt hopen voor elkaar enzo . Hoe is het met jou ?

18. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Met mij goed. Heb vandaag eind proeve behaald voor m'n studie dus m'n diploma heb ik eigenlijk zo goed als zeker dus dat is een hele geruststelling.. Verder was gisteren m'n laatste dag van m'n stopweek en ben ik vanaf vandaag echt van de pil af.. Vind het wel spannend! Hoe lang zou het duren.. Ga ik wat merken aan m'n lichaam dat ik de pil niet meer slik.. Ik nam hem namelijk al toen ik bijna 14 werd.. Ben nu 21, augustus 22.. Dus is best een poos! Heb wel altijd netjes m'n stopweek elke maand gehouden maar ja.. Hormonen zijn hormonen! Hoe gaat ie verder met jouw?

19. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Ja ik wil wel geslachtsbepaling doen :D
    Mijn placenta zit gelukkig aan de achterzijde dus ik ga met de tijd alle schopjes en stompjes voelen :D
    Waar woon jij dan omdat Babydump zo dichtbij is??:)
    Veel succes alvast morgen bij de echo :)

@Dunchan heeeeel veeel sterkte meis :(

20. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Dank je wel lieve meiden. Ik weet ook dat jullie het menen.

Maar a.u.b chroom niet om dingen hier neer te zetten over jullie zwangerschap. Want ik hoor het juist graag en tegen over jullie heb k geen wraak gevoelens of hoe je het moet noemen ( jaloezie).
    Ik gun het jullie net zo hard....
    En vind fijn om te lezen dat jullie kleine beebjes het goed doen.

Wij gaan het dit weekend voor afsluiten en het een plek geven. Zodat we verder kunnen. We hebben een pragtige zoon en daar gaan wij nu nog meer van geniet. En over een tijd hopen we op een broertje of zusje voor hem. Maar voor nu even pauze.

En geniet wel van de andere die zwanger zijn. Merk ook aan mezelf dat het meeste verdriet al weg is en dat ik er een sterretje bij heb gekregen die iedereen avond zal schijnen net als alle andere sterretjes.

Meiden echt hou geen leuke dingen voor me achter hoor over echo's en baby's en noem maar op.

Ik vind ons clubje echt super met lieve en warme en eerlijke meiden. En dat we over alles kunnen hebben.

Nou ga maar is even wat eten ik ben in tussen 5,7 kilo kwijt geraakt sinds woensdag van het niet eten en stress heb vandaag voor het eerst een wijntje in geschonken.

Deel Deze Pagina