Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Gefeliciteerd Isabel !

Bops ik snap het hoor . Ik vind het eigenlijk ook niet echt leuk . Zowizo reageer ik minder omdat ik het totaal niet meer bij kan houden . Het is niet jullie schuld hoor nieuwe meiden . Maar ik was helemaal bij wist wat over iedereen's leven en iedereen's verleden . En kon zo gericht praten . Werd ook een soort vriendinnenclub . Nu soms een beetje onpersoonlijk . Haha niet jullie schuld maar teveel nieuwe tegelijk normaal kan je even een praatje maken met ern nieuwe en haar verhaal onthouden enzo maar nu gaat dat niet .

Vind het ook niet leuk dat er nu ineens een nieuwe topic is hoor . We hebben er zoveel geschreven vind het zonde

2. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dunchan , wat erg meid !! Ik denk aan je echt waar . Ik hoop zo dat je het snel een beetje rust kan geven meid , dat je straks na of tijdens een vakantie toch kan genieten ! Dit is echt heel erg . Heel veel sterkte . Knuffel !

Cheetara , moet echt lachen Hahaha leuk zo een eigenwijsje . Helemaal geweldig ! Haha hopen dat je het volgende keer ziet :p . En anders wanneer de baby er klaar voor is .

3. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ik kan nu helemaal geen reacties meer zien op me berichten :( ik ben echt niet meer bij nu .

Bops voel jij je al wat beter ? Heb je nog andere huisjes gevonden ? Ik kan niks meer lezen dus als je het al geplaatst heb sorry . Hoop dat je wat beter in je vel zit .

4. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daarom zei ik al misschien is het beter om 2 topics te hebben!!

5. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Dit is blijkbaar echt een verschil van mening.. Ik snap tot op een zekere hoogte dat het fijn is met kleiner groepje meiden te kletsen om de redenen die jij noemt Lisanne, maar ik kan me er totaal niks bij voorstellen dat het zonde is dat er een nieuw topic is? Wat doen de reacties op pagina 100-zoveel er nou toe? Alsof je die geregeld terug gaat lezen..

Maar goed, als jullie (Bops en jij) het niet leuk vinden dat het zo druk is, dan is het misschien een beter idee te splitsen ja.

6. Isabel Olivia

DUIDELIJK :D Jij bent echt zwanger! Geniet ervan lieverd! Hoe reageerde je vriend?

En wanneer wil je de VK gaan bellen?

Dankjewel Dunchan!

Ik vind het zo enorm rot voor je :( En dat is nog zwak uitgedrukt.. Zou echt willen dat ik je zou kunnen helpen.

Hele dikke knuffel, en hou je ons op de hoogte? (als je dat fijn vind)

Je kan het :D Haha! Weet zeker dat je vol kan houden. Super goed!

Hoe is het verder meis? Veel last van kwaaltjes?

7. Isabel Olivia

Hier niks bijzonders eigenlijk! Geloof nog niet echt dat het écht raak is :p dus zal wel fijn zijn als ik ergens volgende week een Clear Blue test kan gaan doen..

Voel me wel anders dan bij mijn vorige zwangerschap, maar wat nog niet is kan nog komen. Ik denk alleen wel dat ik nog even een poosje wacht voordat ik de VK bel (bij 6 weken wordt aangeraden), denk zo rond de 8/9 weken pas. Omdat ik gewoon nu al weer bang ben :) Dat echo beeld waarop niks te zien is, zit nog vers in mijn geheugen.

8. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hihi vind nieuwe meiden erbij super gezellig . Maar zoveel tegelijk is persoonlijk moeilijk leren kennen snap je wat ik bedoel ?
    Terwijl dat juist leuk is om je een beetje in de nieuwe te kunnen verdiepen .

Het is toch een soort opgespaard dat oude topic ik kon bijvoorbeeld even terug kijken hoe dat bij andere was de kwaaltjes toen ze net zwanger waren enzo . En hoe ik het zelf ervaarde .

9. Isabel Olivia

Ja! Dat kan ik begrijpen! Alleen ik zou niet echt goed weten wat je daar tegen kan doen.. ik vind het zelf wel bij te houden, maar moet zeggen dat als ik op mijn telefoon zou zitten ik het ook niet zou kunnen, dus vind het nog knap van je hoor! :p

Maar als jullie alleen met het 'oude groepje' willen kletsen dan is dat natuurlijk ook een optie.

10. Isabel Olivia

Ik vertrek nu richting een heerlijk kuuroord waar ik lekker ga relaxen :) Spreek jullie vanavond! Fijne dag meiden! x

11. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Een nieuwe topic maken ? Ons hele topic is verwijderd .

Maar dreamgirll , gefeliciteerd !! Hoe reageerde je vriend ?

12. Isabel Olivia

Het topic is niet verwijderd hoor. Je zou eventueel de moderators een berichtje kunnen sturen zodat het topic heropend wordt en dan kan ik vragen of de titel van dit topic aangepast kan worden.

13. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Nee joh zo erg zit ik er nou ook weer niet mee .
    Maar er zijn ook meiden die even pauze hebben SDenise bijvoorbeeld .

Maar hoe reageerde jou vriend ?

14. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriend reageerde heel leuk!
    Ik had kinderchampagne gehaald, en eerste heeft die de test bekeken en toen zei die oow hij is wel licht, en toen wed die ineens heel blij!!!

Nou omdat het ons eeste kindje is, hebben we op de 30ste een afspraak met de dokter en die gaat ons hopelijk wat dingen uitleggen, hahaha heb geen idee hoe het allemaal werkt!!

15. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Haha . Leuk dat hij zo reageerde . Je kan het best de verloskundige bellen , eentje bij je in de buurt . Die maakt een afspraak met je . En dan zegt ze alles , wanneer je kraamzorg aan moet vragen . Wanneer je het hartje voor het eerst hoort . Wanneer je een echo krijgt.
    Hier weten ook een hoop mensen het wel .

De verloskundige zal bloedprikken de eerste afspraak . En een intake .
    Wil je meer weten ?

Bops , waar ben je :(

16. Isabel Olivia

Dan is zij ook meer dan welkom weer te komen kletsen in dit topic..

Mijn vriend gelooft het volgens mij nog niet echt :D Haha, wil zoals ik al zei graag een Clear Blue test doen binnenkort. Is voor een man toch wat duidelijker hihi

Ah wat leuk zeg :D Echt super fijn!

Ik ga het zo even op de lijst verwerken. Ben aan het wachten op m'n zusje.. :) Wil wegggg!

17. Isabel Olivia

Bekijk bijlage 246308

♥ NOD ♥

- Jackystory (23 jaar) NOD: 20 mei, 7e ronde, 1e kindje
    - blueberry (23 jaar) NOD: 25 mei, 2e ronde, 1e kindje
    - Daantje3 (23 jaar) NOD: 31 mei, 7e ronde, 1e kindje
    - flavour2 (24 jaar) NOD: 3 juni, 3e ronde, 1e kindje
    - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje
    - Bops (24 jaar) NOD: 7 juni, 2e ronde, 1e kindje
    - Zasnoes (21 jaar) NOD: 18 juni, 3e ronde, 1e kindje
    - GwoonAn (22 jaar) NOD: Onbekend na stoppen pil, 1e ronde, 1e kindje
    - Wonderwensje (21 jaar) NOD: Onbekend na stoppen pil, 1e ronde, 1e kindje

♥ Zwanger ♥

- Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing
    - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing
    - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 26 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing
    - CVG (21 jaar) Uitgerekende datum: 28 december 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing
    - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing
    - Dreaminggirl (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing
    - Isabel Olivia (22 jaar) Uitgerekende datum: 28 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing

♥ Afspraken - Controle & Echo ♥

- Cheetara: 21 mei - Geslachtsbepaling
    - Samantha89: 21 mei - 2e echo
    - CVG: 23 mei - Eerste afspraak verloskundige
    - Dreaminggirl: 30 mei - Afspraak huisarts

♥ Bevallen ♥

-
    -
    -

♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥

- Dunchan (23 jaar)
    - Maxellera (20 jaar)

------------------------------------------------------------------

Lijst bijgewerkt :)

18. Isabel Olivia

Je kan inderdaad zoals Lisanne zegt gewoon zelf een afspraak maken met een verloskundigen praktijk :)

19. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Dunchan heel veel sterkte vandaag meis!

@Topic gebeuren,
    Tja.. beetje jammer snap er geen drol van het is een openlijk forum waar altijd nieuwe mensen bij komen....
    En als je mensen echt beter wilt leren kennen kan je altijd een pb sturen, neem aan dat je niet alles over je leven zo op internet zet waar iedereen het ook kan lezen.mja thats me...
    Andere topics zijn nog drukker en daar kletsen ze gewoon door zonder zo'n discussie?.

Jammer dit maakt het echt weer minder leuk!
    Voel me niet langer welkom om hier te kletsen omdat ik niet bij het oude groepje hoor..:(

20. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    GwoonAnn dit slaat ook nergens op . Ik zeg alleen ik was net bij dat ik een persoonlijk verhaal achter iedereen kende . Ik vind nieuwe juist leuk nogmaals . Alleen veel tegelijk kan je je niet even kennismaken niet alleen voor de "oude" leuk maar ook voor de nieuwe zelf . Is totaal geen belediging .

Isabel , clearblue testen zijn ook duidelijker voor mannen haha . Dat is van de reclame dat moet toch wel echt zijn , je kent het bij mannen .
    Hoe voel je je ?

Weetje van die nod lijst . Toen ik nog niet zwanger was vond ik het erg interessant om te lezen hoeveel rondes andere er over deden . Misschien een idee om erbij te zetten . Ik ging altijd echt zoeken naar hoelang andere er over deden .. Erg he .

Deel Deze Pagina