GwoonAnn , het is wel erg raar ja . Maar klinkt misschien een beetje raar maar je moet mannen soms ook met een korreltje zout nemen . Hoe erg de dingen ook zijn wat ze zeggen . Heb je er nog met hem over gepraat ? Mijn man is soms ook echt .. Gggggrrrh . Hij zei vanmiddag dat ik maar bij me moeder moest gaan wonen haha dat is echt standaard als we ruzie hebben "rot maar weer lekker op naar je moer " . soms lijkt het net of mannen 2 persoonlijkheden hebben ofzo :s . Bops , hihi jij ook al dat kenmerk want bij mij precies ook zo was. Dat slijm , wel irritant maar goed voor teken . Is je man nog sago thuis gekomen of viel het mee ? Beetje raar verhaal Maarja kunnen jullie vast wel hebben de meeste meiden hier zijn bezig met zwanger worden en we weten dat dat niet gebeurd door naar elkaar te kijken haha . We waren vanmiddag aan het vrijen , en toen ging ik boven op hem zal maar zeggen. Na een halve minuut , begon me man ineens helemaal te trippen , kiiiijjjjk uit je buik gaat op en neer , de baby . Dat is zielig voor de baby , zachter bewegen ik krijg kippenvel vind het zo eng haha zei hij . Best lief toch . Daarna rustig afgemaakt hoor haha . Maar moest wel lachen
Gewoonan, ik ken je vent natuurlijk niet en weet niet hoe hij dit bedoelt en wat hij ervan meent. Maar het is en blijft een kut opmerking, en als hij het meende dan zou ik hem ook echt even duidelijk maken hoe je je voelt en er over denkt. Want dat is niet normaal. Bops, dat slijm heb ik altijd een paar dagen na vermoedelijke eisprong. Soms zelfs zo erg dat ik halverwege de dag schoon ondergoed ga aandoen. Helaas hier nog geen goed teken. Lisanne, wat een leuk verhaal. Daar kan ik wel tegen hoor. Vond jij het eng om te seksen toen je wist dat je zwanger was. Ik merk namelijk aan mezelf dat ik tegen het einde van de cylcus niet wil seksen met de gedachten dat ik misschien wel zwanger ben...
Kiwi , haha lief he . Ik voelde wat krampen die leken op ongi krampjes volgends mij en een heette buik. Jammer dat het oude topic weg is anders had ik het je zo kunnen laten lezen hihi . Voel jij iets ? Ik heb iets erg geks gedaan tijdens mijn vermoedelijke innesteling , met een sjaawl om me buik gelopen had ergens gelezen dat dat goed was Hahaha . Daantje , Haha grappig he gelukkig kan je er tegen anders sta ik zo voorlul . Jaaa dat komt me heel bekend voor ! Pff werd er moedeloos van , zelfs tijdens de vermoedelijke innesteling vond ik seks eng . Vond het enger met innestelen en vooral aan het eind van me cyclus, wou ook niet meer op me buik liggen enzo heb jij dat ook ? ! Dat had ik heel erg ! Heb het tot de 6e / 7e week wel gehad . Haha daarna begon me libido op te lopen en dat is niet meer gestopt , tot vermoeiend aan toe soms zelfs dromen erover . Ja sorry hoor , schaam me dood haha . Ik weet wel dat ik zooooo spastische bezig was met zwanger worden dat het een obsessie was . Echt het was zo vermoeiend . Haha ik ben gewoon zwanger geworden ondanks die obsessie dus dat is dus niet zo erg .
Nee niks ernstig ruzie met man lief. Die denken dat ze altijd maar dingen kunnen zeggen omdat hun man zijn zeg maar.... We gaan dit weekend weg maar. Hij had nog steeds niet geboekt. Nu ineens wilde hij weer niet gaan bla bla.... Dus ik heb net gewoon geboekt en ik heb gezegd dat hij mee kan gaan en anders ga ik alleen met Keano....... Nu is hij gepikeerd ...... Maar daar heb ik beetje Maling aan. Daarnaast voel ik mega beroerd na de drukke dag om met me moeder me opa en oma op te halen. En dat begrijpt hij niet en ben ik ineens een aansteller en noem maar op.... Ben GVD net een kind je verloren.... Logies dat ik me echt alte best voel... Dus ik in tranen en hij gaat dood leuk naar zijn bed want ja hij moet morgen werken... En dan de opmerking "een moet dan maar het geld binnen halen." ( zo'n kut opmerking vind ik dat) vooral omdat hij weet dat hij mij er heel erg mee kwetst als ik me werk afbel heb ik ook geen inkomen omdat ik me eigen baas ben..... Dat is een beetje K.U.T zeg maar. Maar goed heb nu hier een beetje uit geraast en ga ik ook zo me bed maar in. Morgen sta ik weer vrolijk op en pak ik alle spulletjes in enzo en dan zal het allemaal wel weer loslopen denk ik.
Meiden, ik lees wel met.jullie mee, maar heb niet altijd tijd om te reageren... Momenteel erg druk op het werk... Dus savonds nog wat huishoudelijke dingen en dan uitgeput op de bank.. Gaat allemaal zijn gangetje druk aan de klus... En sinds 2 dgn wel licht buikpijn... Geen idee.wat.het is... Zal morgen even reageren op de rest... Vrienlief stapt nml net binnen van zn werk... Slaap lekker allemaal.. Liefs
Goeiemorgen meiden, Hier is de dag al weer vroeg begonnen. Zit al vanaf 6 uur beneden. Keano gaat waar schijn over een uurtje nog slapen en ga ik alles even in pakken enzo. Vanmiddag Keano paspoort op halen bij de gemeente. En kunnen we morgen lekker weg. Heb al helemaal zin in even lekker niksen.... Man lief is hopelijk na zijn werk ook afgekoeld anders kan het wat minder gezellige gaan worden... Gaan jullie iets leuks doen?
♥ NOD ♥ - Daantje3 (23 jaar) NOD: 31 mei, 7e ronde, 1e kindje - flavour2 (24 jaar) NOD: 3 juni, 3e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Bops (24 jaar) NOD: 7 juni, 2e ronde, 1e kindje - Wonderwensje (21 jaar) NOD: 14 juni, 1e ronde, 1e kindje - kiwii (19 jaar) NOD: 1 juni, 2e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Jongen - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - CVG (21 jaar) Uitgerekende datum: 28 december 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Dreaminggirl (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - CVG: 23 mei - Eerste afspraak vk - Samantha: 18 juni vk / 4 juli 20w echo - Cheetara: 20 juni pretecho / 25 juni 25w controlle ♥ Bevallen ♥ - - - ♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥ - Dunchan (23 jaar) pauze 14 juni ziekenhuis chromosomenonderzoek - Maxellera (20 jaar) - GwoonAn (22 jaar)
Dunchan , daar wordt je zo gestoord van ! Ze denken echt dat ze alles kunnen maken . En nee je wordt ook niet even getroost hoor ze hebben er niet eens moeite mee om je in tranen achter te laten . Maar andersom breekt me hart als hij huilt. Maarja dat zal hun wel ontbreken ofzo. Je heb net je kindje verloren moet je dan maar gelijk mooi weer gaan spelen . Hij snapt toch wel dat je de komende tijd soms wel vrolijk probeert te doen maar dat dat gepaard zal gaan met huilbuien en depri momenten . Is dat dan niet logische voor een man ? Goed dat je toch geboekt heb meid , zijn jullie er al uit of het met ze 2e of 3e wordt ? Waar gaan jullie eigenlijk heen ? Lullig is dat he dan verheug je je er helemaal op en dan denk je dat hun dat ook doen maar ze blazen het net zo makkelijk af . Mijn man ook weer heel leuk , lag de hele avond en nacht met buikpijn . Ik vroeg of ze tel vol was zodat ik hem kon bereiken op werk ( gister avond ) "jaaa die blijft nog wel 3 dagen vol" hij had gewoon geen zin om de tel op te laden . Dus nu hij op werk met lege tel ( vanochtend 3 min in de oplader gestopt) en ik thuis met veel buikpijn . Ik twijfel of ik de verloskundige zal bellen ? Sorry van me negatieve dingen over mannen . Flavour2 , ben benieuwd wat het is ! Misschien wel innesteling .
Dunchan , leuk meid ! Waar gaan jullie heen ? Heeft je kleine man er al zin in ? Hoop ook dat je vent is bijgetrokken pff ..
Hahaha mannelijk soms rare wezens hahaha. We kunnen ook weer niet zonder ze toch? Hij gaat gewoon mee daar zorg ik gewoon voor.... Hij zal wel moeten wat ik mag niet zwemmen en hij moet met de kleine man gaan zwemmen hahahaah. We gaan naar Lommel in België. Een vakantie park van Ooststappengroep. Ziet er erg leuk uit. Als je trouwens twijfelt over je buikpijn zou ik gewoon idd even bellen hoor naar de VK je kan maar beter te veel gezien woerden dan een keer te weinig..... Hou me ff op hoogte over watje doet.... Hopelijk valt mee en is het banden pijn ofzo Maar de manne zijn wel lekker bezig... Meschien hangt er iets in de lucht dat ze zo zijn...
Dunchan , Haha inderdaad we kunnen ook niet zonder ze . Klinkt leuk , ga zo even googele . Hij zal inderdaad wel moeten ook voor je kleine man . Er hangt inderdaad iets in de lucht haha , of onze mannen hebben stiekem een forum opgericht haha en zijn mekaar lekker aan het opfokken whaha zie het al voor me een heel complot tegen ons . De verloskundige is 8 uur open dus denk dat ik zo maar even ga bellen . Ben zo bang dat ze me een aansteller vinden , heb wel vaker gebeld. Dat ze denken " de is die zeikerd weer " .
Hey meiden even nog een berichtje.. Gisteren behoorlijke ruzie, meneer denkt dat het weer heel normaal is en het leven weer verder gaat, ja voor hem maar mijne staat toch wel heel even stil. Voor mijn is het echt wel een schok zo ineens niet meer??? En moet het toch even op me eigen manier verwerken en uiteraard ben ik niet vrolijk.. nu 2 lange weken wachten (als het niet langer is op me NOD) wachten en dan weer aan de pil .. De doorslag gaf trouwens toen hij zijn moeder sprak, en die zei dat we er nog niet zijn... kwa rijbewijs en alles pffff. lekker belangrijk!!!!!!!!!! ben boos en verdrietig. Oh en ze zei trouwens ook dat ze me begreep kwa gevoelens. hell no :x Hoe kan hij idd eerst ja zeggen en met 5 min aan de telefoon met zijn moeder en dan ineens niet?!?! snap het niet... voor de rest probeert ie lief te doen enzo, maar niet zo'n behoefte aan... teleurgesteld en me vertrouwen is beetje weg zo wispelturig dat ie is... pfff en vandaag dacht ik te moeten werken, dus sta netjes half 7 op me werk, moet ik morgen werken.... bah voel me echt in de war zo stom! Hoe is het hier??
Ann , Pff , lekkere situatie . Mannen doen altijd alsof er niks gebeurd is . En dan is alles maar weer gewoon . En dat van ze moeder .. oewhh mannen en hun moeders zijn gewoon gevaarlijk ze hoeven maar 1 ding te zeggen en ze zijn het we helemaal mee eens . Maar dat is met alles zo met hun moeder . Snap dat je er inderdaad niet op zit te wachten om te doen alsof alles koek en ei is . En geen rijbewijs is verder geen probleem hoor , heb ik ook niet . Er zijn genoeg andere opties . Wanneer zou je vriend het wel willen zegt hij ? Is dat een half jaar of 5 jaar ? Lekker meid , ben je weer niks zo vroeg opgestaan . Verloskundige gebelt , hij is dicht op donderdag ggrr iemand een idee wat ik nu zal doen ?
Lisanne zo moet je dat niet voelen hoor ik trok ook vaak aan de bel. En dacht ik dat ook maar alles is nieuw in je lijf en zijn daarvoor om je te begeleiden. En mijn vk zei gewoon ik kijk liever een keer te veel naar gezond kindje dan een keer te weinig en loopt niet goed af. Volg je gevoel meid. Lieve lieve GwoonAn, meis ik ga niet zeggen dat ik weet wat je voelt want dat weet ik niet ik kan het me alleen proberen voor te stellen. En als ik dat doe kan ik alleeën maar zeggen dat het een behoorlijke impact heeft op je leven. Vooral als vrouw zijnde heb je sterke moeder gevoelens en als je daar eenmaal aan toegeeft. Dat kun je daar niet meer onderuit. Mannen daar in tegen hebben al die hormonen en gevoelens niet enzo en denken gewoon zo anders als wij dat we het ze niet eens kwalijk kunnen nemen. Meschien zit ook helemaal niet op zo'n berichtje te wachten. Maar ik bedoel het goed. Ik baal gewoon voor jouw zeg maar. Omdat ik wel weet hoe het voelt om kindjes te willen hebben. Dat moeder gevoel kun je helaas niet bedwingen. Ik hoop wel dat je er niet door in een dip komt te zitten. En wij zijn er voor je dat mag zeker ook namens de andere meiden zeg. Houw je taai meis. Dikke knuffel. Voor de rest gaat het hier wel goed denk ik. Ik ben tegelijkertijd aan het strijken en koffer aan het pakken.
Lisanne Uhhmm ja lastig ik kon in ons ziekenhuis op een bepaalde afdeling terecht. Weet niet of jullie dat ook hebben?
Goedemorgen dames! Sorry dat ik gister niet heb gereageerd. Beetje druk geweest gisteren. De eerste afspraak was leuk! Vriendlief is mee geweest, die is zo enorm enthousiast over alles. 4 juni hebben we de eerste echo! Ben echt heel erg benieuwd of alles dan goed is. Ik was in eerste instantie geen voorstander van borstvoeding, maar misschien dat ik het nu ook gewoon ga doen. Thuis gewoon borstvoeding geven en dan eventueel als we ergens naartoe gaan gewoon kolven en de fles geven. Ik reageer vanmiddag op de rest van jullie berichtjes, moet weer even bijlezen. liefs
Dankje wel meiden voor de lieve woorden. Ik denk, als ik het allemaal zo gehoord heb dat hij er over 5 jaar nog niet klaar voor is... en idd mannen en hun moeders pff.. Ja idd die gevoelens kan ik echt niet meer uitzetten, ik wil al anderhalf jaar, en dan was het eindelijk zo ver, gestopt met de pil vitamines en foliumzuur slikken, klussen en dan nu ineens allemaal niet meer.. Nee hoor, ik kom niet in een dip ofzo ben ik wel te positief voor eigelijk, maar op het moment moet het gewoon even slijten het doet echt wel zeer, het voelt een beetje zoals een gebroken hart.. Lisanne is er geen vervangende dan?? Nja lekker een lange dag zo haha, vanaf 5 uur me bed al uit.