Dames voel me even klote! Kom er net achter dat de vrouw van de man waar mijn vriend mee samen werkt 10 weken zwanger is. Op zich prima, maar 2 maanden geleden had hij haar nog een maand gegeven om te veranderen anders wilde hij scheiden. Die 2 hebben echt altijd ruzie! Zelfs met slaande ruzie soms... Terwijl vriend en ik super graag een kindje willen, alles goed gaat tussen ons en we er echt klaar voor zijn. En natuurlijk begrijpt vriendlief mijn frustratie niet. Ik moet het loslaten dan komt het wel goed. Jaja, dat zal wel. Als ik onvruchtbaar ben wordt ik er echt niet ineens zwanger van hoor:s. Zit hier echt bijna met tranen in mijn ogen in de auto. Voel me echt ff rot
Heey meis, ik weet wat je voelt. Maar ook hier zul doorheen moeten bijten hoor. Ook al is het moeilijk. Soms vraag je ook idd af wat je niet goed om dat mensen die in zo'n situatie zitte dan wel een kindje krijgen. Ik heb dat gevoel ook ik zie mensen ook om me heen zwanger worden die dan uit elkaar gaan of er nog niet klaar voor zijn. En wij wel en bij ons loopt het uit op een miskraam... Meis ik kan net als iedereen zeggen jouw tijd komt. Maar ik weet ook als iets graag wil wil dat nu en niet over maand. Hou taai meis en raas hier lekker uit daar zijn we voor. Dikke knuf
Zo de rommel van de vakantie weer op geruimt pffff wat een zooi hahah. Man lief komt zo thuis. Ik vanavond weer paardrijden. Over 3,5 week gaan we een week of 7 op vakantie. Heerlijk kijk er naar uit. Gaan we een beetje van hot naar her geniet van het weer en de zon hopelijk. En wat hebben jullie meiden vandaag gedaan?!
lekker hoor op vakantie! Ik heb helemaal niks gedaan vandaag, ja van het weer genoten en met onze hond gestoeit
Oja was het bijna vergeten: Pff dat is wel vervelend hoor, kan me je frustratie goed voorstellen. Ik ken ook zo´n stel, rookte zich allebei te pletter, hadden altijd ruzie maar ze raakte wel zwanger.. vlak na de geboorte zijn ze uitelkaar gegaan. Mijn man en ik kunnen nu pas echt gaan proberen maar ik weet dat er een grote kans is dat het niet lukt en als je dan van die mensen kent die geen goede relatie hebben, die geen dingen willen laten omdat ze zwanger zijn ( door blijven roken bijv.) enzo en bij hun lukt het wel vind ik dat zoooooo oneerlijk! Dus snap je frustratie helemaal!! Maar laat je je niet gek maken door zulk soort dingen, raas hier lekker uit. Ik zal niet tegen je zeggen het komt allemaal goed ( daar zit je niet op te wachten denk ik ) maar ik hoop heel erg voor je dat jij ook heel snel zwanger zult zijn!
Bedankt voor jullie lieve woorden. Heb een geweldige dag gehad, ben goed verwend en heb ook leuke cadeautjes gehad! Zit nu lekker aangeschoten op de bank, dat is dan wel weer een voordeel van niet zwanger zijn. Cayth, wat een knap kindje heb je! Cheetara, altijd leuk om jouw verhalen te lezen. Hoe is het nu met je diabetes eigenlijk? Dunchan, uhm hoe lang ga jij op vakantie. Wooooow!! Dat moet lekker zijn!!
Ja erg hè Daantje. Ik wil het nog wel een keer zeggen om precies te zijn een week of 7 hahah en mijn magen gaat maar 4 weken mee langer kan hij niet.... Dus das wel jammer ik ga die andere 3 weken met mijn vriendin en onze mannen komen dan de weekende en doodde weeks zitten die mannen samen in ons huis. Dus zijn ze niet helemaal alleen thuis maar samen hahaha. Ik bleek een klein ervenisje te krijgen en van een overlede opa van mijn biologische vader die ik eigenlijk al in geen jaren heb gezien en om zo te zegenden niet eens ken.... Blijk vroeg vaak bij hem zijn geweest en zijn lievelings klein dochter te zijn.... Dus jaaaaa...... En toen dacht ivm nu naar het buitenland te gaan voor veel geld zie ik nu niet zitten met de kleine dus gaan we zo hier en daar op vakantieparken zitten overal een beetje kijken 2 weekjes daar en dan 2 weekjes daar en dan 3 weken naar daar..... Vind k voor mijn kleine man veel leuker en je kan dan ook visite vragen en zo vind ik ook altijd leuk.... Nou genoeg er over wil jullie niet jaloers maken. Gaat het weer een beetje met Daan fijn dat je lekker ben verwend dat hoort er bij hoor. Je bent jarig toch vandaag nog Gefeliciteerd
@Dunchan gelukkig heb je t leuk gehad en een mooi huisje @Hier, wij zijn vant weekend bij me ouders geweest (wonen op een woonboot) lekker gevist en natuurlijk verbrand We hadden de angelsound mee genomen en daar boxjes opaangesloten zodat me ouders en broer het hartje ook konden horen en ze vonden het geweldig Verder gaat alles hier goed, voel me steeds iets energieke en minder misselijk enzo @Nieuwe meiden,, Welkom
Dunchan, phoe wat een luxe. Lekker genieten dan! En dankjewel, geef niets om verjaardagen maar vond het heerlijk de hele dag met vriendlief te zijn en savonds met familie! Dat is eigenlijk voor mij meer waard dan alle cadeaus bij elkaar! Als onze leeftijden op de lijst staan moet je mijne even aanpassen Samantha, wat leuk om te horen dat het zo goed gaat. Dan kun je er ook wat makkelijker van genieten.
♥ NOD ♥ - Daantje3 (24 jaar) NOD: 31 mei, 7e ronde, 1e kindje - flavour2 (24 jaar) NOD: 3 juni, 3e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Bops (24 jaar) NOD: 7 juni, 2e ronde, 1e kindje - Wonderwensje (21 jaar) NOD: 14 juni, 1e ronde, 1e kindje - kiwii (19 jaar) NOD: 1 juni, 2e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Jongen - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - CVG (21 jaar) Uitgerekende datum: 28 december 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Dreaminggirl (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - CVG: 4 juni eerste echo. - Samantha: 18 juni vk / 4 juli 20w echo - Cheetara: 25 juni 25w controlle / met 27w pretecho. ♥ Bevallen ♥ - - - ♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥ - Dunchan (23 jaar) pauze - Maxellera (20 jaar) - GwoonAn (22 jaar) Voor aanpassingen hoor ik het wel weer....
Hey wil er best op weet alleen nog niet hoe me cyclus gaat zijn, als ik weer een cyclus zoals voor de prikpil gelijk krijg dan zou ik een cyclus van ong. 35 dagen hebben. Dat maakt 28 juni me nod. en dit is de 1e rond voor ons 1e kind.
@dunchan, wow wat lijkt me dat heerlijk zeg! 7weken lang lekker overal en nergens!! @daantje, snap dat heel goed hoor, m'n schoonzusje bijvoorbeeld rookt gewoon lekker door tijdens de zwangerschap en doet er over het algemeen heel nonchalant over. Nou ben ik ook echt zo van het perfect voor elkaar willen hebben maar zij doet er zoo enorm rustig over.. En dus gewoon roken hè, en duurde ook helemaal niet lang voor ze zwanger was. Vrijwel gelijk! Arghh.. @samantha, wat leuk zeg die angelsound! En super dat anderen het dan ook kunnen horen!!
Dunchan , meid wat leuk te horen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad . En straks 7 weekjes , heerlijk !! Hoe is het verder met je ? Daantje3 , dat is echt erg ja als jij er helemaal klaar voor bent en er echt voor bezig bent en een ander in zo een situatie wordt zwanger . Wat ik dan altijd soms helemaal niet uit kon staan was als iemand 1 pil was vergeten of "perongeluk" zwanger werd . Meid jou tijd komt ook , echt waar !! En dat denken dat je onvruchtbaar bent , dat heeft iedere vrouw wel een beetje meid . Wat ik je eerder al heb aangeraden en wat bij mij hielp , was ovulatietesten . Zodra je ziet dat je ovuleert weet je eigenlijk ook dat je gewoon zwanger kan worden en is het echt een opluchting . En nog gefeliciteerd meid ! Cheetara , haha leuk he van dat liedje lijkt me ook heerlijk als je mannetje ( ja ik mag nu ook spreken over mannetje ) er helemaal rustig van wordt . Je heb ook van die kettinkjes , die je op je buik moet hangen . Ook heel leuk , ken je die ? Leuk dat je man ook zo betrokken is . Haha herken dat hoor dat ze dan met hun hoofd bij wat anders zijn . Baby's enzo is toch meer de interesse voor vrouwen . Mannen vinden hun kind leuk , maar alle poespas er om heen haha is soms meer een vrouwen ding . Bops , hoe is het met je tepels ? Toch goed teken ben benieuwd . Samantha , leuk om je baby weer te horen ! Hoor je ook schopjes en zwemmen ? Trouwens voel jij de baby al wel is ? Nieuwe meiden , welkom ! Gister een echo gehad ! Schatje deed ze beentjes na lange tijd open hihi , een maaaaaannetje !!! Zooo blij en trots !! We zagen duidelijk een piemeltje en balletjes . Zo trots !! We krijgen een ZOON ! Het klinkt zo mooi ik wil het blijven roepen ... we krijgen een ZOON !!!!!!!!!!
Goedemorgen dames, Gisterenavond gewerkt dus nu ff alles bijgelezen. Dunchan, 7 weken vakantie. Wat een heerlijkheid zeg! Ik heb straks anderhalve week in juni en in juli 3,5 daar ga ik ook maar eens goed van genieten! Hopen dat het net zulk lekker weer dan is als afgelopen dagen! Samantha, wat leuk joh die angelsound! Dat lijkt mij ook wel gaaf om te kunnen doen als ik zwanger ben voor m'n ouders en schoonouders.. Leuk! Lisanne, gefeliciteerd! Een zoon!! Ga er maar lekker van genieten
@Lisanne ja je hoort alles wat er in je buik gebeurd Ook je darmen enzo Soms denk ik wel dat ik wat voel maar weet t niet zeker omdat ik niet weet hoe zoiets voelt natuurlijk,, en gelukkig ligt mijn placenta wel aan de achterkant dus dan ga je het ook wel snel voelen
♥ NOD ♥ - Daantje3 (24 jaar) NOD: 31 mei, 7e ronde, 1e kindje - flavour2 (24 jaar) NOD: 3 juni, 3e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Bops (24 jaar) NOD: 7 juni, 2e ronde, 1e kindje - Wonderwensje (21 jaar) NOD: 14 juni, 1e ronde, 1e kindje - kiwii (19 jaar) NOD: 1 juni, 2e ronde, 1e kindje - Niva (21 jaar) NOD: 28 juni, 1e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Jongen - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje -Jongen - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - CVG (21 jaar) Uitgerekende datum: 28 december 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Dreaminggirl (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - CVG: 4 juni eerste echo. - Samantha: 18 juni vk / 4 juli 20w echo - Cheetara: 25 juni 25w controlle / met 27w pretecho. ♥ Bevallen ♥ - - - ♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥ - Dunchan (23 jaar) pauze - Maxellera (20 jaar) - GwoonAn (22 jaar) Voor aanpassingen hoor ik het wel weer....