Lisanne GEFELICITEERD super leuk. Nou word ook wel tijd voor een meisje op de lijst hahaha. Heb jij nog afspraken in het verschiet? Niva heb je er gewoon Bij gezet en als het verandert dan kunnende het altijd veranderen. Ja lijkt mij ook heerlijk 7 weken lekker genieten. Min zoon is heel de boekenkast aan het lege en al mijn folders en tijdschriften zijn aangordt gescheurd hahaha.
Lisanne gefeliciteerd; een jochie!! M'n voorgevoel+pendel klopte yeah haha Super leuk joh! Kan je lekker gericht ook dingetjes kopen enzo Gaan jullie het aan iedereen vertellen of voor jezelf houden?
Meiden, ik heb vanmiddag na school lekker de tijd om achter de laptop te kruipen, dan ga ik op iedereen reageren Ik las iets over m'n tepels, die zijn al minder gevoelig!
Meiden , bedankt ! We zijn zo trots ! Duchan , wordt hier echt een mannetjes forum zo he , haha leuk toch ! Hoe jonger hoe meer kans op een mannetje zeggen he en hoe ouder hoe meer kans op een meisje . Dus wat dat betreft is het logische . En er heerst een hele meisjes golf ( de baby's die al geboren zijn ) en er zal nu wel een hele jongens golf aan komen denk ik hihi . Haha is hij al klaar met de boekenkast , zo schattig . Kan niet wachten tot mijn zoontje er is , alleen vind ik het ook wel heel speciaal om je kindje in je buik te hebben daar geniet ik ook van . Was dat wennen toen hij was geboren , dat hij uit je buik was ? Hilse , dankje meid . Leuk he ! En je voorspelling klopte inderdaad ! Me mannetje heeft het al aan iedereen verteld te trots om ze mond te houden haha . We hebben taart gehaald ! Hè jij zit nu in ronde 4 toen werd ik zwanger hihi . Ben benieuwd meid of het raak is deze ronde.
Lisanne het is zeker een speciaal gevoel... En als je ben bevallen is het ook even raar dat je buik leeg is idd maar het is zo fijn als je de kleine dan eindelijk in je armen heb. En dan het gevoel dat het zo onvoorstelbaar is hoe dat zo heeft kunnen groeien in je buik...
Heb gezien dat er nieuwe dames bij waren, Welkom! Altijd leuk nieuw bloed Cayth, Wat een lekker kind zeg! En echt een mooie foto. Daantje, Jeetje meid, dat is ook echt vervelend. Weet echt PRECIES hoe je je voelt, net zoals mijn stiefzusje. Inmiddels heb ik me er bij neergelegd en ben zo ontzettend blij voor ze. Dunchan, altijd leuk zo een ervenisje! wauw Daantje, Gefeliciteerd nog meid, beter laat dan nooit he? schaam schaam... Lisanne, M'n tepels gaan goed, al een stuk minder gevoellig, mijn maag gaat nu alleen opspelen en ben echt zo moe! Viel vanmorgen bijna in slaap in de klas! *oeps* EEN JONGEN WAAAH!!!! WAT LEUK!!! GEFELI MEIS! Hilse, Wie weet heb je bij mij ook gelijk
Zo ben ongeveer weer helemaal bij, Ben echt helemaal gesloopt echt moe moe moe moe moe Hoe gaan de dames hier verder?
Lisanne!! Gefeliciteerd een zoon!!! Wat leuk! Hier gaat alles wel goed hoor. ! Balkon aan het versieren met oranje slingers... haha zal straks wel even een foto plaatsen. xD
Man lief gaat zo kijken naar het voetbal.... Pffff nou ik hou er echt niet van..... Ik ben nu even op de buur kindjes aan het passen en mijn klein man ligt ook al lekker in zijn bed. GwoonAn ziet er gezellig uit hoor.
Cayth, dat hoor ik mensen vaak zeggen dat zo dicht op elkaar de kinderen ook nog wat aan elkaar hebben. Aan de ene kant lijkt me dat best wel speciaal, maar voor mij zie ik dat echt nog niet zitten. Over een jaar of 3 à 4 dan denken we aan een 2de, dan willen we op onszelf zitten en dan denk ik dat ik wel weer toe ben aan een kleintje (zou eerder vast ook wel leuk zijn maar ik denk te druk voor mij). Maar na de 2de lijkt het me leuk om niet zo lang te wachten met een derde. (ja wij zouden graag een groot gezinnetje willen als dat mogelijk zal zijn) Een stollingsziekte jeetje, is dat niet lastig om mee te leven? Moet je dan ook vaak spuiten of alleen tijdens je zwangerschap? Wij vinden condooms ook niet het leukste maar de pil of prikpil of wat dan ook van die troep daar kan ik echt niet meer tegen, ben het zo zat, alleen al het idee dat dat spul in me lijf zit. En we gaan m'n man ook niet laten helpen dus er zit dan nog maar 1 ding op... Een knap mannetje heb je zeg! Ziet er echt uit als een klein prinsje. Het is af en toe vreselijk met deze warmte, dus doe als het me te veel wordt een koud voetenbadje, kan echt helpen. Ik heb al een flink buikje, mensen die niet weten hoever ik ben denken dat ik al tegen het einde loop ofzo, ongeveer 7/8 maanden. Maar ben niet zoveel aangekomen maar iets van 5 kg nu. Voor de rest gaat het wel goed beetje last met m'n suiker nu want ben op een punt in m'n zw aangekomen waarbij ik erg ongevoelig ben geworden voor insuline, dus ik ben even zoeken hoe ik ermee om moet gaan en over een weekje dan zal ik het wel weer door hebben. En nu met dat weer verandert het ook weer dus beetje lastig. Maar komt ook wel weer goed. Daantje, het is echt rot voor je meis, ik snap het soms ook niet dat zulke mensen dan ineens zo snel zwanger zijn. Maar ik heb de neiging vaak te denken van ach ik weet niets van hun relatie dus denk ik er ook niet echt meer aan. Kan altijd anders lijken dan dat het werkelijk is door andermans ogen, weet wel dat wij vaak verkeert ingeschat zijn dor mensen, dus... Maar ik snap niet dat mensen een ongeplande zw een ongelukje kunnen noemen, wij zouden dat een verassing noemen!! Dunchan, lekker op vakantie, jeetje, lijkt me ook lekker hoor naar plekjes in nederland. Willen het wel de komende jaren ook eens doen. Gezellig, kunnen jullie natuurlijk wel gebruiken. Lisanne, gefeliciteert!! Leuk hè, om te weten wat je in je buik hebt groeien. Wij konden ook bijna niet wachten tot we het kaartje klaar hadden, en we wilden bijna iedereen gewoon bellen. Gewoonan, ziet er erg gezellig uit!
Mijn vriend gaat zo ook voetballen kijken, ook niets voor mij! Dus ik ga maar creatief schilderen haha