Bops , jeeeeeeeeej ! Je bent zwanger . Ga maar alvast wennen aan het idee . Mag ik je al feliciteren ? Had al wel zoiets verwacht hoor . Leuk !! Leuk leuk !! Wat spannend zeg ! Weet je vriend het al ? Daantje , het komt goed echt waar ! Zoals ik zei heb ik eerder 2 jaar lang veel seks gehad met me vriend (dezelfde als nu hoor haha ) zonde pil te slikken . Bleek dat me lichaam zo aan die pil gewent was . En nu was het de eerste x met ovulatietesten raak , toeval ? Want we deden het toch om de dag . Maar met die testen dus 3/4 dagen achter elkaar druk in de weer geweest haha en je ziet het resultaat .
En tja, die verbouwing. Laten we hopen niet al te lang meer....We hebben in 2 kamers een dakkapel over de hele breedte gezet. Zijn nu bezig met de afwerking, daarna moeten alle leidingen opnieuw in de muren worden gefreesd en daarna worden de kamers gestuukt. En dat alles moet in de avonduurtjes gebeuren. Dus ik hoop dat we over 2 weekjes de kamer in kunnen...
Haha, wat super zeg! Lisanne, ja ik wilde vorige maand al gaan testen. Maar toen hadden we amper seks dus dan hebben die testen ook geen zin. Deze maand ga ik het gewoon afdwingen. We moeten er maar tijd voor maken! Wil me zooooo graag aansluiten bij jullie allemaal. Mijn geduld is aan het opraken.
Daantje3 ik weet hoe je je voelt , ik ben ook echt een controlefreak hoor , als ik iets niet in de hand heb raak ik in paniek . Dan klopt er iets niet is er iets niet goed .. was ik onvruchtbaar , ik bedacht de gekste senario's . Mijn mannetje was dus druk met behangen en overwerken het was echt druk 2 dagen vond hij best maar daarna had hij het dr gehad omdat het zo druk was , Maarja als we een dag oversloegen was ik in paniek . Dus het was zo van (hoe zeg ik dit netjes ) spuit me maar vol en klaar ( jeetje dat klinkt echt gestoord ) . Oowja ik bleef ook echt liggen he 20 minuten Pff klinkt zo gestoord . Maar je doet het allemaal voor een heel goed doel ! En zonder al die poespas wordt je ook zwanger maar je wil altijd het gevoel hebben dat je er alles aan heb gedaan .
Whaaaahaaa BOPS!!! Lol ik dacht dat het ovulatietestjes waren, stomme ik GEFELICITEERD!!! Bekijk bijlage 249069
Erg he, en tja soms is de romantiek ver te zoeken. Ook niet goed, het moet wel leuk blijven natuurlijk. En ook ik heb teveel slechte gedachtes over wat er zou kunnen zijn, ik onvruchtbaar, man onvruchtbaar, ik kom eigenlijk nooit klaar tijdens seks, en zo zijn er nog veel meer dingen die ik al bedacht heb. Maar vooralsnog is een jaar heel normaal om zwanger te worden. Dus geduld...
Hulp bij verbouwing hadden we, maar die kerel heeft ons slechts 2 uurtjes geholpen. Terwijl mijn vent hem wel heeft geholpen met alles. Dus dat is klote! Haha, ik kom wel klaar, maar niet door penetratie. En ik heb altijd het idee dat dat beter is. En ik moet eerlijk zijn, als het aan mijn vriend zou liggen zouden we elke dag seksen en zou ik elke dag klaarkomen.
Ik kom ook niet door penetratie hoor, was het maar zo een feest! Vriend in het begin, heel erg geschokt, en nu zoekt hij op internet al naar babykamers. Hij vind het stiekem toch wel heel erg leuk zei die haha
Maar is het dan zo belangrijk dat je als vrouw klaarkomt? Leuk hoor bops dat manlief zou druk er nu mee bezig is!