Reageer zo even op de rest heb het een beetje druk gehad sorry . Hè Sdenise , hoe is het ? We hebben ons inderdaad vaak afgevraagd waar je was . Maar snap heel goed dat je er even geen behoefte aan had . Grote stap maar goed dat je ervoor gekozen heb . Bij mij heb het eerder ook zo lang geduurd . Komt echt door de pil . Maar zou fijn zijn als ze het op kunnen wekken dat scheelt wachten en dan kunnen jullie er eindelijk voor gaan en hoeven jullie je wens niet meer uit te stellen .
@ Lisanne Allereerst GEFELICITEERD! Ik ben heel erg blij voor je! Nee snap ik, klinkt raar maar ik kon gewoon niet op deze pagina kijken, iets zei dat ik mijn hoofd moest omdraaien en even afstand moest nemen.. Dat is precies wat gedaan heb en na veel nadenken en praten met mijn partner gaan we er nu weer voluit voor Maar daarvoor moest ik even weg, dus alsnog sorry voor mijn afwezigheid ineens.! De dokter gelooft niet dat het door de pil komt, ik ben nu meer als een half jaar niet ongesteld geweest en ik begin het nu zat te worden IK vraag ook gelijk een doorverwijzing naar de Gyn. Eerst morgen bellen en een afspraak voor de medicijnen maken.. @ wonderwensje Bedankt Ik hoop dat de medicijnen iets doen of dat ze gewoonweg iets vinden. Want al dat wachten maakt me een beetje moe..
Hallo meiden! Hier ben ik weer . Een heerlijk weekje gehad met mijn vriend en het is toch wel weer fijn om in Nederland te zijn hoor! Al kon het weer vandaag toch wel wat beter, haha . Aangezien er echt 50 pagina's bij zijn gepost de afgelopen week denk ik niet dat ik alles terug zal gaan lezen. Dus voor alle nieuwe meiden: Welkom!! En voor de rest zal ik nu gewoon mee gaan lezen met de rest en hopelijk kom ik er zo uit . Desnoods lees ik alles toch wel weer bij . Eergisteren weer mijn vriend zijn nichtje gezien van 2 jaar oud en ik smolt bijna.. Ik kan echt niet wachten om ook een kleintje te hebben.. Maar nog even wachten dus.. Tot die tijd kan ik van al jullie verhalen meegenieten . Knuff!
Goedemorgen dames! Ik ben weer terug van een lekker weekendje weg dus ik kan ook weer gezellig mee kletsen! Wij hebben het afgelopen weekend aan mijn ouders en aan de moeder van m'n vriend verteld. Ze reageerden zo super leuk allemaal! Vandaag de eerste echo en dan kunnen we het aan iedereen vertellen! Bops wat leuk! GEFELICITEERD!! Dunchan: wat maak je veel mee de laatste tijd. De voogdij over je nichtje is jullie echt gegund!
Nou we hebben een echo gehad. Het kindje is nog maar 7 weken en 2 dagen, maar het hartje klopte heel mooi
Denise fijn om weer wat van je te horen.ik begrijp je heel goed hoor. Ik zou ook idd maar naar de HA gaan. En open dat die medicijnen in werk doen en dat je daarna lekker zwanger mag worden? Ik wens je veel sterkte.
Meiden, eerst even ego bericht. Gister aan mijn mams verteld, en die moest huilen van blijdschap, en heeft de hele tijd geroepen IK WORD OMA!!!!! Helemaal leuk dus Nu kunnen we van een vriendin van mn mams een wagen overnemen, een Teutonia, iemand ervaring?
Hier evenveel hectisch kids zijndruk op de vroege ochtend...l Vandaag kom mijn advocaat met iemand van een een of andere instantie lang. Om de situatie bij mij this op papiertje zetten. En hoe dilana ( mijn nichtje ) hier reageert en doet. Dat is voor de rechter woensdag. Dus hoppelijk gaan ze positieve dingen opschrijven. Super stress hierzo.... Vanmorgen zegt dilana: tante ik jouw wonen hè, mama ziek is mama snel beter.... Mijn hart breekt als k naar het kleine meisje kijk. Gelukkig vermaakt ze zich wel met Keano. En mijn hele huis heeft in middels een verbouwingen. Van het weekend gaan we een kamertje in oorde maken voor haar. Ik ga morgen even vast gordijnen halen van prinsessen en we hebben een peuter bedje gekregen van mij ouders voor haar. Dus wordt een leuke roze meiden kamer met prinsessen. Nou ja als het allemaal doorgaat woensdag. Duim duim duim
Dunchan, ik ga voor je duimen meid, dat jullie de voogdij krijgen! Daantje, iedereen die het inmiddels weet, (gaat gestaag) die zegt ook dat ik er gewoon van moet genieten. Ik ga er ook vanaf nu gewoon uit dat het goed gaat.. Maar ik moet nog zoveel regelen, ook ivm mijn opleiding enzo. Ik voelde me gewoon ziek en moe Jaaa, en mn mams weet het nu ook, Echt helemaal leuk leuk leuk leuk! Hahah, eigenlijk wel! Maar voordat we dat gaan doen moeten we toch de 12 weken gepasseerd zijn, vind het toch te eng. Daantje, Wat vreselijk irritant van je ongi zeg! Hoe lang is je cyclus nu? Voor mij ook, alleen iets te laat jeetje meid, wat heftig.. ik kan niets adviseren of wat dan ook. Kan alleen maar zeggen hoeveel respect ik voor jou en je vent heb. Dikke knuf, en als je het kwijt moet, gewoon zeuren hoor! Goed hoor, een beetje erg druk geweest! DIE WIL IK OOOK!!!! Gewoonan, Uggs vind ik echt BAH Begrijp ik hoor meis, soms is het gewoon even teveel...Dikke knuf!! Hoop dat je snel door de molen heen kan en er een positief bericht uit komt CVG, Dankjewel Hier reageerder mijn moeder ook echt heel erg leuk, vanavond schoonouders vertellen... ` Hoe kan dat meis, zoveel verschil in weken? Je hebt toch posi getest? Wel fijn dat het hartje goed klopte en alles goed gaat!! Wel even je banner aanpassen Zo ben nu weer helemaal bij
Cvg, fijn dat het hartje zo mooi klopte! Bops, fijn dat je er nu van kan genieten! Wat moet je nog doen dan voor je opleiding? Dunchan, spannende dagen dus! Ik hoop dat het allemaal goed komt! Ik duim voor je meis, en dat je maar een mooie princessenkamer mag maken van de week!
Wonderwensje, Hopen dat ik betaalde zwangerschaps verlof krijg. Anders hebben we een probleem. En hopen dat ik daarna mijn opleiding af mag maken.
Oké, dat is wel spannend dus.. Ik hoop het voor je meis! Wanneer ga je dat bespreken op je werk dan? Ik duim voor je!
Morgen, heb me vandaag ziekgemeld, kon het even allemaal niet opbrengen. Heb mijn begeleider een sms gestuurd dat ik in gesprek wil met haar, dat ik anders niet weet waar ik moet beginnen.
@dunchan, ik hoop echt dat je nichtje bij jullie kan komen wonen! Is het aller beste Ik duim voor jullie!! @bops, geen ervaring met die wagen.. Je wou toch een stokke? @all, ik ben alweer vergeten wat er allemaal gezegd werd Ben heel benieuwd en zenuwachtig denk dat ik woensdag ga testen! Vind alleen vreemd dat ik m'n ei niet gevoeld heb zoals vorige keren.. Maar misschien hoeft dat niet altijd zo te zijn.....
Hilse, ja nog steeds, alleen deze kunnen we voor een mooi prijsje overnemen Oja, Hilse ik had een berekening fout gemaakt, uiteindelijk had ik 5 dagen voor NOD getest