@bops, haha oké tja wat moet je dan hè Alleen doen als je m echt mooi vindt denk ik, anders krijg je later nog spijt maar ben je het geld wel kwijt.. Staan ook best veel stokkes op mp
Ja mams en ik gaan even kijken van de week. Stokke staan er heel veel op, valt me alleen wel op dat mensen er echt HEEL VEEL voor vragen, gewoon bijna de nieuwprijs, of de helft!
Ja dat is heel vaak zo.. Maar denk dat ze die niet eens kwijtraken s ze ze zo duur nog willen verkopen.. Misschien als je het goed in de gaten houdt dat er wel een op komt die er een redelijke prijs voor vraagt. Of gewoon minder bieden haha
Ja doe ik ook hoor! Blijf er gewoon naar kijken Heb ook al een mooie babykamer gespot.. Vind het wel heel raar om nu "legaal" naar babyspullen te kijken..
Sdenise , logische hoor ! Snap het heel goed ! Ene bedankt !! Raar dat je dokter het niet gelooft ! Het kan echt wel hoor ! Heb je al een afspraak staan ? Dunchan , meid wat veel tegelijk allemaal. Maar toch ook iets heel moois . Ik hoop zo dat jullie de voogdij krijgen . Vind je kleine man het ook leuk , een speelkameraadje erbij ? Kunnen ze goed overweg met elkaar ? Maxelera , hoe was je vakantie ? Hoop dat jullie het naar je zin hebben gehad ! Fijn dat je het leuk vind om hier lekker mee te kunnen genieten ! Bops , wagen ziet er mooi uit ! Heb er geen ervaring mee . Zal zo even googele . Hoe is het met je ? Heb je al gekeken voor een verloskundige ? Cvg , leuk !! Heerlijk zo een mooi kloppend hartje te zien ! Gewoon lekker vertellen . Voor je houden lukt toch niet
Nee nee en nee, hahaha ben nu een VK aan het uitzoeken hier in de buurt. Ik heb geen idee waar ik moet beginnen! Volgende week is oma jarig, weet niet of ik het dan al moet vertellen aan de familie..
Bops , ik zou het vertellen want anders maak je jezelf alleen maar gek met "ik mag het niet vertellen want het is niet safe" ik werd daar dus panische van want waarom zou ik het niet vertellen en dan kwam ik weer op erge dingen waar ik niet mee bezig wou zijn . En als je het verteld sluit je af om te denken " ik vertel het niet want straks .." . En kan je lekker genieten !!
Teveel... word er nu al gek van! Ik ga ze toch echt niet allemaal af. Probleem is ook dat wij huisje zoeken omg. zaanstad, nu vraag ik me af of je ook kan overstappen van vk?
Lisanne, moet eerlijk toegeven dat ik dat niet heb. Heb me er wel bij neergelegd dat het wel goed zal gaan. Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel met mijn familie, als zze er over 5 maanden achter komen vind ik het ook goed Zolang mijn ouders en mijn broers, en schoonouders en schoonbroer en oma's het maar weten. En dat mag zeker nu al! Vriendinnen etc weten het ook binnenkort
Bops , nou ik had dat als iemand zei wacht tot 12 weken dat ik dacht ik weet dat het goed zit en heb er volop vertrouwen in . Waarom zou ik wachten , vertrouwen jullie het dan niet ofzo haha . En dan dacht ik weer waarom wachten daar moet toch wat achter zitten en dan werd ik er zenuwachtig van haha . Maar als je contact niet echt super goed is hoef je het niet persee te vertellen , gewoon aan de mensen waarvan jij het leuk vind als ze het weten . Vind ik .
Bops, wat leuk!! Ik had het nog helemaal niet gezien!! Gefeliciteerd ! En wat een leuke kinderwagen . Lisanne, ja het was heel fijn . We zijn twee dagen naar een soort festival in België geweest en verder moest mijn vriend wel gewoon werken maar kon ik mee (hij werkt voor een koeriersbedrijf, dus ik kon meerijden ), en zijn familie gezien op zijn oma's 85e verjaardag. En leuk weekje dus . (Kijkt op de klok) Oei! Ik moet gaan . Moet over 15 min de bus halen. Ik reageer later vandaag wat meer meiden .
Lisanne, het lijkt inderdaad nog steeds te mooi om waar te zijn, ik zit ook regelmatig bijm'n man in z'n armen te huilen dat ik het niet kan geloven hoe geweldig het leven nu is. Ik heb hem, we zijn getrouwd, we verwachten een kindje.... Ja, er zijn regelmatig huilbuien over hoe geweldig hij en m'n leven nu zijn. Wat ik ook zo geweldig vind is dat als de kleine schopt (ofzo want je kunt niet zien wat het precies is) dat m'n buik helemaal beweegt! Ik lig soms gewoon met de kleine te spelen, ik streel m'n buik en ja hoor daar gaat m'n buik weer. Je zou m'n buik soms moeten zien als m'n man een verhaaltje voorleest!! Ik ben net een buikdanser, zo erg beweegt m'n buik! Bops, ik zie dat je zwanger bent, GEFELICITEERT!!!!! De eerste tijd ben je vaak nogal erg zenuwachtig of het wel doorgaat en of je het wel zal redden, allemaal heel normaal. Na de eerste echo's zal het steeds beter gaan echt waar, en dan besef je opeens dat het echt is en je droom werkelijk uit gaat komen. Wonderwensje, het klaarkomen van een vrouw heeft zeker nut. (vorig jaar geloof ik aangetoont en heb een docu gezien erover) Doordat een vrouw klaarkomt (nadat de man in haar is gekomen) zorgt het ervoor dat de sperma dieper in de buik wordt geduwd. Dunchan, meid ik vind het echt rot voor je. Ik weet trouwens ook wel het een en ander af van depressies, ik heb er ook een aantal flinke gehad in m'n verleden. Tegenwoordig kan het ook lastig zijn om er niet weer in terug te vallen als je leven zo zwaar klote lijkt te zijn en je het gewoon niet meer ziet. Het enige wat mij echt door die rotte periodes heen helpt is dat ik weet dat ik er eerder ook uit ben gekomen en dat het dus mogelijk is, gewoon volhouden totdat op een gegeven ogenblik het leven weer beter wordt. (Het was vorig jaar echt lastig voor me omdat er steeds dingen achter elkaar aan bleven komen, maar het is toch gelukt, aan het begin van deze zw was ik zelfs nog wat depri pas rond de 10/11 weken begon het leven er weer een beetje beter uit te gaan zien.) Medicatie heb ik er niet voor gehad omdat ik het nooit wou. Maar als je volhoudt wordt het echt wel weer beter meid. Een nieuwe opleiding, kijk je er een beetje naar uit? Lisanne, ik schrok echt van je berichtje hoor! Hij behoort zo gewoon niet te doen, als hij het voelt opkomen is dat meer dan genoeg tijd om een andere reactie te bedenken. Ik ben het met de andere dames eens, hij moet andere manieren vinden om even stoom af te blazen dan om dat tegen jou te doen. Dat is niet goed voor jou of de kleine, ik zou afspraak maken met psycholoog ofzo. Als hij er niets aan doet kan het alleen maar erger worden. (dan kan hij in de rode zone komen en niet meer weten of controle hebben over wat hij doet en dan is hij zichzelf niet meer en dan kan er wel wat gebeuren, dus hij moet probeer het op te lossen door praten en andere manieren vinden om ermee om te kunnen gaan.) Bops, die steken kunnen echt heel goed van je banden zijn. Had ik ook, aan het begin ging ik steeds naar het toilet om te kijken of er geen bloed was, maar op ten duur dacht ik van als het niet als heftige ongi aanvoelt zal er niets aan de hand zijn. Dunchan, jeetje meid wat een gedoe. Als je van dat meisje houdt dan hoef je niet verder te denken. Gewoon doen, en verder niet proberen te denken aan het wat als en gewoon leven en proberen er het beste van te maken. Laat alles maar op je afkomen en regel het als je erbij aangekomen bent want eerder heeft het toch geen zin. Ik duim hier voor jullie. Denise, wat leuk dat je er weer bent. Ik hoop dat de medicijnen werken (ik wist trouwens tot voor kort niet eens dat dat soort medicijnen bestonden), dat je snel weer ongi bent en je voor een kleine spruit mag gaan werken. CVG, wat leuk dat je de echo hebt gehad! Je voelt je nu zeker ook wat zekerder nu je het hartje gezien hebt? Bops, ziet eruit als een leuke kinderwagen, heb hem niet gehad of uitgeprobeert, maar als je hem leuk vind en er even mee gelopen hebt en gekeken hebt of je hem makkelijk vind inklappen of dat soort dingen. Als jullie hem leuk vinden en goed dan is het toch goed. Hèhè, eindelijk de hele kletsparade afgeweest, heb hier bijna 2uur achter de pc gezeten. Wou toch op jullie berichtjes reageren om een beetje bij te blijven.
He Dames, het is weer druk nu iedereen terug is. Even een kort berichtje, zit namelijk in de sportschool. Ben super duizelig dus ben benieuwd hoe lang ik dit ga volhouden. Denise, leuk dat je weer terug bent. Kan me goed voorstellen dat het even teveel was. Al een half jaar geen menstruatie, dat is echt super lang. Hoop dat ze het snel weer op gang krijgen. Kun je tenminste weer aan de klus. Bops, leuke kinderwagen, ken het niet dus zoals meerdere zeggen, rij een rondje, klap hem in, kijk of het in je auto past. En als dit alles goed is, kopen! Ik heb laatst die stokke in mijn auto gehad, super leuke wagen, maar is amper op te vouwen. En tja mijn cyclus schommelt onwijs, ik heb zaterdag een klein beetje bloed verloren, zondag normaal, en nu niets meer. Dus een ongi van anderhalve dag. Zou dat wel goed zijn? Op de rest reageer ik straks even!
Meiden na veel Brian waive over mijn hele situatie en alles. Wil als nog in september gaan beginnen met mijn opleiding. De kids gaan voor 3 dagen naar crèche. En man lief is een dag thuis voor de kids. Ik ga mijn aanmelding vanavond de deur uit doen. En mijn sollicitaties aan 3 bedrijven. Ik ga dan vanaf volgende week leren voor mijn 4 examens die ik moet afleggen om de opleiding te mogen doen. Nederlands, maatschappijleer , biologie en wiskunde. Wordt echt blokken want ben sinds mijn 16e uit de school banken hahah. En met twee kids om je heen wordt het veel s'avonds leren als zei op bed liggen. Keano slaapt nog smiddags maar dilanabniet meer. De kids hebben naar hun zin. Dilana vergeet dat Keano af en op oor dingen te klein is. Maar goed dat komt wel goed. De advocaat en dat andere figuur zijn net weg. Ze was erg te spreken over mijn huis. En over de ideeën voor dilana's kamer. Ze zei dat ze het zeker een positieve invloed zou geven op papier omdat zij ook graag ziet dat kinderen binnen een familie blijven. Daarnaast kregen we te horen dat het heel onzeker is of dat mijn zusje de voogdij volledig terug zout krijgen. Ze willen ons de volledige voogdij geven en dat zij alleen onder overzicht dilana bij haar mag hebben. Daar naast moeten mijn man en ik dingen op papier zetten over op wij dilana haar toekomst zien binnen ons gezin dus dat gaan we zo even samen doen. We hebben ook verteld aan de advocaat en dat andere mens heeft het ook in dat raport geschreven. Mijn advocaat ziet het positief voor ons in. Alleen zei ze wel eerlijk dat jeugdzorg gehaaide mensen zijn en niet altijd het best belang van het kind kennen dan dat ze zeggen. Nou ik klets weer te veel.... Ik ga hier twe kindjes verschonen en aan kleden en dan heel even naar de speeltuin ook al is het koud en nat en vies. Maar ze zitten al heel de dag binnen en worden ze vervelend hahaha Sorry meiden dat ik niet op jullie reageer zal ik snel weer doen als de rust hier is weder gekeerd is.
Dunchan, wat goed dat je toch voor die opleiding kiest, dat wordt heel wat leren dan als je er al even uit bent! Ik ga voor je duimen dat je de examens haalt en wat ik lees zijn toch wel goede berichten, hopen dat uiteindelijk je te horen krijgt dat de kleine meid bij jullie mag blijven! Neem de tijd voor je zelf en de kids en we horen je wel weer als het wat rustiger bij je is..
Hi girls, @Dunchan, wat een gedoe allemaal zeg! Zal niet altijd meevallen voor je. Hopen op het beste en ik duim voor jullie dat het goed mag komen!