oh oh oh... meid zou je toch blij zijn dan? Focus je maar eerst lekker voor morgen, ik ga voor je duimen en ik ga het topic zeker in de gaten houden!
Wel al getest 7 dagen voor nod negatief en 4dagen voor nod ook negatief... morgen maar kijken. Hou ook sterk in me achterhoofd dat het ook nog ontpilling kan zijn hoor.
Ik weet niet meer... Ik zal meer bang zijn en in de hopen op een goede zwangerschap. Maar voor is met de 2 kids hier al erg druk zo hahah en als daar een derde bij komt volgend jaar mann hahaha ik denk er nog even echt over na hoor. Morgen is een belangrijkerdag om over na te denken voor nu
@dunchan, gelijk heb je hoor! Eerst morgen, daarna verder zien.. @Bops, haha nee dat niet hoor maar was gewoon benieuwd!
Meiden zijn er nog veranderingen voor de lijst. ♥ NOD ♥ - Daantje3 (24 jaar) NOD: 4 juli, 8e ronde, 1e kindje - flavour2 (24 jaar) NOD: 3 juni, 3e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Wonderwensje (21 jaar) NOD: 14 juni, 1e ronde, 1e kindje - kiwii (19 jaar) NOD: 1 juni, 2e ronde, 1e kindje - Niva (21 jaar) NOD: 28 juni, 1e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje -Jongen - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje -Jongen - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - CVG (21 jaar) Uitgerekende datum: 28 december 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Dreaminggirl (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 9 februari 2013 1e kindje - Verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - lisanne: 6 juni echo/ 11 juni vk/ 20 juni echo/ 27 juni 20 w echo. - bops: 7 juni HA afspraak. - Samantha: 18 juni vk / 4 juli 20w echo - Cheetara: 25 juni 25w controlle / met 27w pretecho. ♥ Bevallen ♥ - - - ♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥ - Dunchan (23 jaar) pauze - Maxellera (20 jaar) - GwoonAn (22 jaar) Voor aanpassingen hoor ik het wel weer....
Lisanne succes morgen bij je echo..... Laat je ons weten op het was.... Ja idd meiden morgen is een big day voor ons gezin.... En voor de familie... Mijn nichtje komt oppassen en wij moeten om 9 uur in de rechtbank zijn. Mijn zusje belde nog en dat ze echt hoopt dat haar kleine meid bij ons mag komen... Mij ouders zullen daar ook aanwezig zijn. En mijn biologische vader ook. (mijn ouders zij gescheiden) spannend
Meiden ik ga nu ff douche heb net paard gereden en dan gaan man lief en ik weer is aan de klus hahah aangezien we een pauze hebben voelt het allemaal minder verplicht Hahahah en vruchtbare dagen zij. Voorbij whahaha.... Zal be zien nu ik weer is plannen maak voor allerij dingen dat dit weer is raak kan zijn. En manlief zegt net dood leuk. Ja we hebben toch pauze gehad van een week en daarna zegt hij je wil toch altijd 3 kids .... Mannen hij probeert me op te beuren om dat ik nerveus ben voor alles whaaaaaaa....
Haha wat lief van je mannetje! Ga maar lekker douchen, even alles van je af en dan lekker aan de klus voor de fun!
Gekke stress hier sorry hoor meiden.... Ik ga er vandoor..... En allemaal duimen..... De test meiden morgen ik duim voor jullie.... En hoop ik de lijst te mogen veranderen
Wow het wordt morgen een spannende dag voor zo ongeveer iedereen! Hilse, kiwi, gewoonan! Ik duim voor een positieve test. Gewoonan, wat fijn dat hij voor nu bijgetrokken is. Dunchan, natuurlijk duim ik voor je, ze draaien overuren! Maar na alle ellende mag er wel eens iets goeds in jullie richting komen. Lisanne, heel plezier bij je Echo morgen. Bops, spannen afspraak bij de huisarts. Wat gebeurt er normaal in zo'n afspraak?
Meiden, spannend al die testers! Moet vanmorgen werken en daarna boodschappen doen dus lees het pas eind de middag begin de avond.. Maar zordra ik de tijd heb kom ik kijken! Mijn duimen draaien voor iedereen!