Dunchan , heel veel sterkte vandaag ! Hoop zo dat de kleine meid lekker bij jullie blijft wonen !!! Denk aan je !! Enne bedankt , zal zeker lukken hoor Daantje , dankje meid ! Zal zeker lukken . Alle testers , gun het jullie zo ! Jullie gaan vast zo testen met ochtend urine dus ik blijf hier heel veel kijken ! Dunchan , ik hoop ook echt op een goede zwangerschap !! Maar ookal is de zwangerschap goed je zal je aan het begin erg gestrest voelen . Maar de tijd vliegt ook voorbij gelukkig . Anders wat later testen zodat als je er achter komt de stressvolle periode voor jou een beetje voorbij is , bedoel dat je gewoon test en gelijk een echo kan krijgen . Klinkt inderdaad nogal raar ja zolang wachten is echt moeilijk . Maar hoop gewoon dat als je zwanger bent wanneer dan ook je lekker kan genieten en vind het zo rot dat dat voor jou eigenlijk niet meer kan . Bops , hoe is het met je ? Hoe voel je je ? Spannend , naar de huisarts . Ik denk dat hij gaat voelen aan je buik . Ik weet niet zo goed wat nog meer , doorverwijzen hoeft niet voor een verloskundige maar het is altijd een fijn idee om er geweest te zijn , de eerste stap die je maakt als zwangere . Cheetara , snap het heel goed ! Het lijkt soms ook te mooi om waar te zijn ! Ik vind het elke dag helemaal geweldig en het mooiste wat me ooit is overkomen . Soms durf ik het zelfs bijna niet te geloven . Snap heel goed dat je er regelmatig nog een traan om laat hoor !! Leukk dat je buik zo erg beweegt ! Vanaf wanneer zag jij het van buitenaf eigenlijk ? Sdenise , hoe was het bij de dokter ?
Goedemorgen! Moeten jullie allemaal werken of zijn jullie vroege vogels. Ik heb met een collega afgesproken om 9 uur in de sportschool, we gaan een lesje yoga doen. Ben echt benieuwd! Wel een beetje spijt dat ik zo vroeg op moet op mijn vrije dag.
Daantje3 , leuk ! Heb nog nooit yoga gedaan maar lijkt me best leuk ! Heb je het al eerder gedaan ? En wat moet je dan precies doen ? In ieder geval , veel plezier ! ( typte ik vanochtend maar zie dat ik het nog niet verstuurd had haha )
Niemand nog getest ? Zou allang 10x in ma broek geplast hebben als ik met ochtendurine moest testen en het zo lang op moest houden haha
Nee lisanne niet getest hahahaha. vanmiddag denk ik, anders morgenochtend als ik me nog even kan bedwingen!
Lisanne, ze mogen er lekker vanaf blijven! M'n buik is heilig Nee zonder gein, m'n buik is vet gevoelig en pijnlijk, dus liever niet. Heb gisteravond toch nog een test gedaan, stoute ik! Maar een dikke mooie knaller! Ga het nu een beetje geloven
Hi meiden! Daarnet getest maar negatief Denk dat ik het vrijdag of zaterdag nog een keer ga proberen.... Dan hou ik me maar gewoon aan m'n banner wanneer die zegt dat ik kan testen
Balen Hilse, maar je zit nog voor nod dus we hoden goede hoop! Vertel zo even over yoga, maar ga nu met de buurvrouw en buurjongen even naar de winkel.
Hilse en kiwii baluh meiden..... Had het jullie zo gegund. Hilse ik zag dat jij voor nod test. Toen had ik ook negatief. En ik had 1 dag na nod een positieve test in handen. Dus meschien iker nog kans. Ik duim voor jullie beiden meiden..
Nou ik wacht nu wel op me nod.. denk dat het gewoon ontpillen is. en anders over een week nog eens proberen ofzo.