Daantje3 , ik kan um dus niet vinden ? Sdenise , jeetje wat spannend ! Ik hoop dat je gelijk een echo krijgt . Ik denk dat je het beste de verloskundige kan bellen , en zeggen dat je waarschijnlijk al zo lang zwanger bent . Dan krijg je vast gelijk een echo . Wij liepen toen gelijk dus je zou zomaar al zolang kunnen zijn . Dat moe zijn is inderdaad iets wat opvalt . De andere klachten zijn moeilijk want je heb altijd wel is buikpijn . En met ontpillen last van je borsten dus je herkent het niet gauw .
Daantje3 , haha klinkt best leuk . Met een beetje lachen en lol is dat volgends mij best leuk !! Je moet er volgends mij wel lenig voor zijn ?
Meiden zijn er nog veranderingen voor de lijst. ♥ NOD ♥ - Daantje3 (24 jaar) NOD: 4 juli, 8e ronde, 1e kindje - flavour2 (24 jaar) NOD: 3 juni, 3e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Wonderwensje (21 jaar) NOD: 14 juni, 1e ronde, 1e kindje - kiwii (19 jaar) NOD: 1 juni, 2e ronde, 1e kindje - Niva (21 jaar) NOD: 28 juni, 1e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje -Jongen - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje -Jongen - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - CVG (21 jaar) Uitgerekende datum: 28 december 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Dreaminggirl (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 9 februari 2013 1e kindje - Verrassing - Denise (23 jaar)- uitgerekende datum: ? +/- 9 w. - 1e kindje - jongen / meisjes / verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - lisanne:11 juni vk/ 20 juni echo/ 27 juni 20 w echo. - bops: 7 juni HA afspraak. - Samantha: 18 juni vk / 4 juli 20w echo - Cheetara: 25 juni 25w controlle / met 27w pretecho. ♥ Bevallen ♥ - - - ♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥ - Dunchan (23 jaar) pauze - Maxellera (20 jaar) - GwoonAn (22 jaar) Voor aanpassingen hoor ik het wel weer....
Meiden waarom gaan jullie eerst naar de HA. Meschien beetje rare vraag maar Bij ons moet je gelijk zelf een vk bellen in de buurt???
Denise, probeer er dan maar vast van te gaan genieten, want die testen liegen niet. En ik ken wel meer mensen zonder kwaaltjes. Mijn buurvrouw is nu 38 weken een heeft nog steeds nergens laat van. Lisanne, ja was ook leuk. Gezellig met collega/vriendin. Hier is de link; http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/319310-meiden-begin-20-zwanger-willen-worden-292.html#post12762292
@ Lisanne & Dunchan & Daantje Ik bel na de Ha gelijk een Vk, maar omdat de dokter mij maandag zou bellen, bel ik hem even met het nieuws...Hij zei namelijk ook dat hij dacht dat ik niet zwanger ben.. Ja ik ben heel erg benieuwd hoe ver ik ben, ik zou zo maar eens ineens samen met lisanne kunnen lopen...alleen mijn eisprong was iets later, dus kan toch nog een week, anderhalve week later zijn... Nu hopen dat het gezond en wel is maak ik me toch een beetje druk over..
Denise hou ons op de hoogte meid.. Super blij voor je. En echt maak je niet druk. Ken emand die of ergere dingen deed in haar zwangerschap en zij heeft het bewust gedaan zeg maar je heeft een gezond kindje gekregen... Messchien stelt het je wat gerust. Ik ga nu me bed in morgen weer werken en kindjes gaan naar oma.... S'middags nog ff me paard je doen en s'avonds voor het eerst met zijn 4tjes op visite.....
Ik heb nu al lekker weekend Vrijdag heb ik een trouwerij van een vriendin/collega van mij de hele middag en avond Ik ben me steeds aant concentreren om te kijken of ik de kleine voel maar ik voel helaas nog niks Nog 5 maandjes te gaan, tijd vliegt Maandag voor de laatste keer mijn moeders voor moeders flessen wegbrengen en dan ben ik klaar, dan heb ik 10weken mee gedaan Kan ik eindelijk weer gewoon na de wc
@Samantha, hoe werkt dat nu eigenlijk precies met die flessen? Waar plas je dan op of in? hahah! Hoe doe je zoiets met een trechter? haha
Je vangt het op in een maat beker! En dat giet je in de fles!! super simpel!! Ga ook mee doen als je zwanger bent. Ik hen nu ook 2 keer meegedaan een keer 10 w en de andere keer 3 w. Maar goed het is voor een goed doel....
Nou meiden ik ben naar me werk.... En alleen niet echt vooruit Gé branden.... En kwa tijds indeling heb ik het een beetje te krap genomen..... Was even vergeten dat ik nu twee kleine dreumens moet klaarmaken op deze vroege ochtend. Fijne dag vandaag en voor degene die moet werken werkse. En ohhhhhh jaar niet vergeten. Bops succes in HA laat je weten hoe is gegaan ?
Nou dames heb even uitgerekend hoe lang ik zwanger zou moeten zijn en ik moet toch echt 14 weken zwanger zijn.. Best wel heftig...dan ben ik dus al bijna op de helft...nu hoop ik zo dat het geen groeiachterstand heeft! Ik ga zodra het kan de HA en Vk bellen! want ik wil het zo graag weten! Voor de rest1 ; werkse!
SDenise, meid jeetje wat een bericht! Geweldig nieuws en wat een verassing zeg! Als je met lisanne samen loopt ben je het al even inderdaad! Spannend zeg. Ben benieuwd wat de vk en ha zegt! Succes meid
Meiden, gisteren de hele dag last gehad van slijm.. Doorzichtig, niet erg dik en voornamelijk met afvegen. Misschien was de 31e dan toch niet m'n ei sprong? Ben nu even de kluts kwijt!
Sdenise , jeetje meid . Je moet echt snel een echo want na 14 weken kunnen ze niet exact meer berekenen . Maar bij mij is de berekening nog hetzelfde hoor alleen ze kunnen de baby zelf niet meer meten want hij is acrobaatje geworden , me kleine hartediefje . En ze groeien vanaf 14 weken dus hun eigen weg . Maarja dat komt wel goed . En kwa gezondheid hoef je je niet druk te maken hoor , en zijn vrouwen die ineens moeten bevallen en niet wisten dat ze zwanger worden . "i didn't know i was pregnant " op tlc wel is gezien ? Maar geniet ervan !!! En probeer vandaag nog een echo te krijgen . Als je niet doorverwezen wordt maar naar een echo bureau maar het is wel belangrijk voor je termijn . Dinsdag worden mijn laatste flessen van mvm ook opgehaald . De tijd vliegt . Gister lekker naar me mannetje gekeken , hij is zo mooi ! Ik ben echt verliefd ! Ik ben zo gek op me kleine schatje . Hij zit tegenwoordig bij elke echo haha . En hij lag met ze kinnetje op ze borst . Stiekem wel even naar ze piemelemuisje kunnen kijken haha . En daarna ging hij weer in kleermakerszit zitten .
Maandag heb ik om 11.00 een echo... die maandag erna gelijk controle en ik moet bloedprikken.. Ben zo benieuwd hoe het gaat daarbinnen!
Denise, wat een leuk nieuws zeg! Maar hoe weet je dat je zo lang zwanger bent? Ben je ondertussen niet ongesteld geweest? Oid? Ik zou toch even de echo afwachten morgen Dunchan, ik kan ook meteen de vk bellen. Maar ze stellen het op prijs als je de ha even laat weten dat je zwanger bent. Aangezien ik nog niet zo heel lang zwanger ben heb ik ook geen haast om de vk te bellen. In Denise haar situatie is het anders hahaha