Ik heb de foto's er op gezet. Ik ga nu naar bed meiden!! Truste.... Morgen weer werken dus vroeg opstaan...
Ik ga nog even kijken naar je foto's en dan ook slapen. M'n mannetje ligt weer heerlijk naast me; zoals 't hoort!
Morguh! Heb eindelijk lekker geslapen vannacht, wat een openbaring zeg! Heb gisteren ook super lekker buitenritje gemaakt!
Lisanne, je beschrijft het inderdaad beter een soort van bonkjes (of het schopjes zijn weet je eigenlijk niet hè, het kunnen net zo goed elleboogjes zijn) Denise, wat leuk en wat een verassing was het zeker toen je erachter kwam dat je toch zwanger bleek! Hoe ben je erachter gekomen dan? Samantha, wat leuk he van die kleintjes. Ik denk ook iedere week van wow we zijn alweer ... weken (nu bijna 23 weken) en nog maar ... weken (nu bijna 17 weken) en dan hebben wij dat ook!! Vanmiddag hopelijk even met manlief naar spijkenisse, moeten we baby kaartjes voor op de kraambedankjes goedkeuren. Ben blij dat ik tenminste met een paar dingen bezig kan zijn. Ik wordt niet goed van de woningstichting, ik weet dat ze zei voor 1 sept. maar ik wil graag eerder. Ze doet ook wel haar uiterste best maar ik wil graag bezig zijn met het nieuwe huisje (weten wat het nieuwe huisje wordt) en dat ik daarna lekker met de baby spulletjes kan beginnen en dan een koffertje klaar zetten, je weet wel de laatste puntjes op de i klaar maken. (en dan totaan de geboorte het bedje nog eens 10 keer goed leggen)
Cheetara, is inderdaad wel fijn dan dat je een bezigheid hebt, en nog een leuke ook! Helemaal begrijpelijk als je eerder het nieuwe huisje wilt, hoe eerder hoe beter. Ik zal voor je duimen!
Dunchan, Eergisteren alleen een test gedaan, die was negatief. Maar ik wacht gewoon een week met testen, Maar nog steeds geen bloed te bekenen hier.. Cheetara, Ga je binnen kort verhuizen dan? heb het denk ik gemist. Maar idd dan kan zoiets niet snel genoeg gaan, of iig dat je iets ervan weet! En leuk idd er lekker mee bezig zijn! Veel plezier met uitzoeken.! Denise ik heb je nog geen eens GEFELICITEERD!!!! wat spannend allemaal zeg!!
Flavour, Snap het hoor, ik hou ook niet altijd alles bij! Zeker nu niet, mijn wereld staat op z'n kop haha. Cheetara, Ergens mee bezig zijn is idd wel heel erg fijn, bezigheids therapie
Yeeeey net een echobureau gebeld en kan dinsdag komen voor geslachtsbepaling Is op de verjaardag van mijn man en me ouders komen dan ook mee Zo spannend, kan niet wachten Hopenlijk ligt de baby er goed voor
Spannend Samantha! En nog bijzonder ook op je man zijn verjaardag. Ik duim voor je dat hij/zij goed ligt! Ga je het met nog meer mensen delen buiten je ouders om? Is misschien al eens gevraagd, sorry haha!
Haha ja hoor de hele wereld mag het weten haha En zaterdag is me moeder jarig dus we vonden dit ook wel een leuk kado voor haar
@bops, lekker ritje op je auto @samantha, wat leuk! En ook nog eens op je man z'n verjaardag, erg uniek cadeau hihi @all, ik ben kapot! Geen idee waarom, maar ben zo moe! Ben echt even aan liggen nu.....
Wauw wat is het hier stil. !! Hoe is het dames? Hier net klaar met werken zo douche en dan slapen, hoofdpijn!! bleeh
Meiden meschien gekke vraag maar ik wat nieuws ik heb vandaag beetje bruinig afscheiding bij het afvegen?? Wat zou dat kunnen zijn? Ik heb dit net echt gehad dan alleen voor me miskraam... Vind het een beetje vreem en weet nu niet zo goed wat ik er mee moet!!
Ik zou 9 juni mijn innesteling kunnen hebben maar ik heb dit nooit gehad!! En na mij. Miskraam weet ik ook niet echt hoe het loopt en of dat me cycles klopt.... Vind het zo vreemd en weet echt niet wat ik hier nu mee moet....pfffff
Het is hier super stil inderdaad. Vroeg me al af of het wel goed ging op mijn telefoon. Hoofdpijn is rot, slaap lekker! Dunchan, dat zouden normaal wel innestelings symptonen kunnen zijn.. Gezien wat je lichaam heeft meegemaakt is de kans groot dat het nu wat anders reageert. Je bent wel erg vruchtbaar na een miskraam. Dus het zou zomaar kunnen... Hoop je dat het iets betekent?