Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Dunchan het kan al een innesteling zijn hoor! :$ ik had ergens gelezen volgens mij dat dat binnen 5 dagen gebeurt na de bevruchting.
    Dus wie weet.. :)
    En idd wat daantje zegt, na een mk ben je vruchtbaarder.

2. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda

Ik weet het niet.... Sorry hoor ben nogal geschrokken eigenlijk gek want ik al ergere dingen mee gemaakt. Ik weet niet zo goed wat ker moet ik zie het allemaal wel hor als zwanger ben dans het zeker welkom maar of ik er echt klaar voor ben......:(

3. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Over 10 dagen ga ik testen en dan zullen we het weten...

Meschien wordt ik nu wel ongesteld ik heb ook beetje zeur buikpijn... Maar dat zou wel heel vroeg zijn....

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

Dunchan,
    Kan wel bij een innesteling horen, die Krampjes ook!

Het is hier inderdaad stil haha, ik lig al een tijdje in bed, nog even gtst op de laptop terug gekeken samen met m'n mannetje hihi

5. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Spannend dunchan...wel laten weten hoor!

@lisanne
    Nou ik denk dat ik tot een week overtijd heb getest of anderhalf....dat weet ik niet meer zeker...maar late op gang koming van het hormoon? Kan dat slecht zijn ? Ik Ben nog steeds bang dat er iets niet goed is :(
    Ik wil dat het maandag is zodat ik het iig kan zien..

@all
    Ik ben de laatste dagen heel erg moe...veel emoties :) mijn vriend is zo blij dat hij een boek voor zichzelf beeld heeft dat heet help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt en hij heeft een truitje gekocht :)
    Zo lief !
    Verder weten wel al veel mensen het, mijn vriend is zo blij dat hij niet kon wachten en iedereen is hartstikke blij voor ons :) nu hopen dat het gezond is .

6. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Samantha , leuk ! Ben echt benieuwd haha . Hoelaat ga je dinsdag ?
    Ik denk een jongen :p . Wat denk je zelf ?

Dunchan , klinkt inderdaad als innestelings symptonen , hoop je het of nog eventjes niet ?
    Spannend meid .

Trouwens misschien dat meiden hier dat weten ,
    Heb je nou alleen innestelingssymptoompjes als het eitje daadwerkelijk innestelt of ook als het eitje dat alleen probeert ? Ik vroeg me dat wel is af .

Denise , maak je niet druk ! Het kan echt geen kwaad voor de baby meid ! Je heb nu trouwens al grotendeels progesteron. Minder hcg hebben veel mensen hoor . En sommige mensen testen niet eens positief , nooit . Het zit echt wel goed met je baby . Snap dat je bang bent had ik ook toen ik net zwanger was . En jij bent wel niet net zwanger maar je weet het wel pas net .

7. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hoelaat maandag Denise ?
    Als je echt echt in de stress zit zou ik kijken of je ergens een pretecho kan laten doen is rond de 25 euro en het scheelt je een hoop stress als je vandaag kan .

8. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dunchan , aaaachh wat een schatjes ! Super liefffff !!!!
    Vind je man het leuk een grote zus ?

Cheetara , kunnen inderdaad ook elleboogjes zijn hihi .

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hey dames,

Negatief op de test..

10. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Balen meis!! Maar zolang er nog geen bloed is hou ik moed! Wat denk je zelf?

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

@wonderwensje, ja daar heb je gelijk in!
    Ik heb zelf het gevoel dat het raak is.. Maar nu na die test zakt dat wel weg.. Weet het niet meer:(

12. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jaa.. Naar meis! Ik blijf voor je duimen, misschien dat het hcg nog niet hoog genoeg is! Als je vandaag niet ongi wordt, wanneer ga je dan weer testen?

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

Maandag of dinsdag denk ik..
    Had gehoopt vandaag iets te zien of duidelijk zegmaar, heb een feestje vanavond en iedereen zal raar opkijken als ik niet drink:p
    Als ik toch ongesteld word baal ik dat ik niks heb kunnen drinken.. Maar aan de andere kant, als het wel zo is, is het weer beter van niet! Pff:)

14. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Denise, wat houd dat boek in dan?? :p

Ohw Hilse Balen! mja idd geen bloed geeft nog moed!! :D

Hier nu 5 dagen overtijd en nog steeds geen bloed te bekennen of aanwijzing tot ongi worden... bah en testen doe ik pas volgende week weer of na het weekend.

15. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Denise, wat lief van je vriend:).

Hilse, balen! Maar idd nog geen ongi, dus houd hoop. Je kan vanavond best een drankje doen. Als je zwanger bent is er toch nog heen verbinding tussen jou en de baby. Dus doe gewoon extra lang over je wijntje. En als je dat niet wil, dan heb je gewoon een blaasontsteking en dus antibiotica!

Mijn vriendinnen komen me over een uurtje ophalen. Ik moet dan een blinddoek om en dan gaan we ergens lunchen. Ben benieuwd waar we heen gaan...

16. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Gewoonan, dat is ook irritant. Geen positest en geen ongi. Hou er maar Rekening mee dat je aan het ontpillen bent...

17. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Iedereen is zeker voetbal kijken?

Hoe is het met jullie?

18. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ja houd ik ook rekening mee hoor!

Ja voetbal, Nederland speelt slecht, hopelijk is dat zometeen beter!:p

19. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Haha, ik kijk het niet. En de man ligt te slapen, ga zo een filmpje downloaden denk ik maar!

20. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ik ben ook geen voetbal kijken hoor echt saai haha .
    Hoe is het met de meiden hier ?

Deel Deze Pagina