Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Denise ik had het goed .. Boyboyboy :p

2. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ik ben benieuwd! Nu wil ik dat ik eventjes 20 weken ben, dan kan checken en dan weer terug kan ;)
    want toch heb ik nog steeds het gevoel dat het een meiske is, waarom weet ik niet...
    Klinkt misschien raar maar ik heb 2 terugkerende dromen gehad..over een jongens tweeling en een andere droom over 1 meisje... DUS Ik wil het ZO graag weten ;) en toen ik zag dat het er 1 was, was mijn gevoel eerst meisje, daarvoor jongenS :p

Maar ik wil inderdaad dan een pretecho laten maken rond de 15/16 weken... ik kan niet zolang wachten hoor! (tot 20 weken)

3. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Haha snap het hoor , eventjes 20 weken en weer terug :p .
    Maar het is inderdaad best spannend het geslacht !
    Ik was er van overtuigd dat het een meisje was ik zei al tegen me vriend " ik ga niet naar de geslachtsbepaling het is toch een meisje dat weet ik al" haha . Ik had totaal geen voorkeur hoor .

Weet je al waar je de pretecho laat doen , je kan de afspraak nu al plannen is soms best vol :p .

4. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ik woon in Den Haag...kan je overal een pretecho laten doen of zijn daar speciale praktijken voor?
    Ik ga morgen of vanavond even neuzen en morgen bellen ^^

5. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hahha, nou eerst was ik overtuigd jongen, totdat ik de baby zag..!
    Dus ik heb geen idee, bij mijn vriend was het juist andersom!

dus ik ben zo benieuwd!

en ik heb verder ook geen voorkeur, tis meer een gevoel.. :)
    Maar vanaf het moment dat je wist dat het een jongen was, gelijk kleding voor jongens gekocht?
    Wanneer heb je trouwens je eerste pakje gekocht?? ^^ LAAT ZIEN

6. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ben echt benieuwd ! Was bij er bij mezelf ook obsessief mee bezig maar dat kan nu niet meer haha .
    Je kan gewoon overal wel een echo laten doen hoor .
    In Leiderdorp is het alleen maar 25 euro maar kwa benzinekosten ben je dan wel meer kwijt denk ik haha .

2d echo's liggen tussen de 25 en 40 euro
    En 3D tussen de 100 en 180 .

Ik heb een 2d laten doen .

Ik kan geen foto's plaatsen via me tel , ik zal morgen foto's plaatsen bij me moeder op de computer . Zal gelijk wat foto's plaatsen van toen ik even ver als jou was is misschien wel leuk .

Ik ging echt gelijk jongens kleertjes kopen .
    Je kan een maand ruilen haha ,
    Maar daar ga ik nu niet meer van uit hoor .

Heb je al een verloskundige gekozen ?
    Ik zou trouwens gelijk kraamzorg regelen , ik was met 13 weken al best laat haha .
    Ik zit bij "zorgvuldig" die schijnt goed te zijn .
    Volgends mij zit die ook in Denhaag : Zorg-Vuldig.

Heb jij al wat gekocht ? Krijg je al een buikje ?

7. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Hey meiden, aan bezigheden hier geen gebrek hoor;)
    Altijd wel wat te doen, en met m'n vermoeidheid er weer wat meer bij, zie je me niet meer zo vaak achter de pc.
    Komende tijd weer druk met afspraken, familie dingen, dagjes uit enzo, maar ik zou het niet erg vinden om het drukker te hebben met nog eens een huisje opknappen hoor:).
    Hoop dat ze snel met een woning komen, zit er iedere week achteraan, zouden vorige week donderdag een bespreking hebben, dus denk dat we deze week maar nog een keertje gaan bellen of er al vooruitgang is.

Zie ook dat er weer een paar dames bij zijn gekomen, welkom! Even ter info over mezelf. Ik ben Cheetara (dat is ook m'n echte naam) ik en m'n man zijn 21jaar oud, en zijn nu 23 weken zw na 2vmk gehad te hebben. En hopen snel een nieuwe woning aangeboden te krijgen van de woningstichting, want we moeten eruit in verband met een geplande sloop.

Denise, je bent dus zo'n 12 weken? Dat is al een eind, je hebt in ieder geval niet de zorgen die de meeste vrouwen hebben in de eerste 3 maanden. Wat leuk hè de eerste echo, en voor jullie natuurlijk ook nog zo spannend om erachter te komen hoe ver jullie nou eigenlijk al waren. Als je man nog een goed boek voor vaders zoekt raad ik echt zwangerschapsmanagement voor mannen aan, dat bleek een geweldig hulpzaam boek voor ons, vooral natuurlijk m'n man, maar het heeft ervoor gezorgt dat hij mij en m'n lichaam een stuk beter begrijpt nu.

Samantha, wat leuk dat jullie dat doen voor je moeder! En je man natuurlijk, ik hoop voor je dat de kleine goed ligt. Wij huren voor volgend weekend een echo aparaat voor thuis, voor (zonder dat wij het doorhadden) vaderdag (blijkbaar:)):D

Ik zag dat het ook ging over afvallen en gewichten, jeetje meiden, jullie mogen je gelukkig prijzen met die gewichtjes van jullie hoor. Ik doe al jaren me best om af te vallen, en net nu ik dacht dat het me dit keer wel zou lukken wordt ik zwanger!!! (het was makkelijk en leuk dus ik dacht dat ik het wel zou vol kunnen houden om mezelf af te beulen op een leuke manier (zumba), niet dat ik na 3 weken iedere ochtend een uur te staan springen was afgevallen, maar ik had hoop);):p
    Ik ben 1,67 en woog voor m'n zwangerschap 86kg.
    Ik ben wel een van de ''slankste'' dames in m'n familie, maar het zou toch wel leuk zijn als ik wat zou kunnen afvallen en dan ook nog op dat gewicht zou kunnen blijven, een paar jaar geleden was het me gelukt om naar de 78kg te gaan maar het zit er makkelijker aan dan het eraf was hoor.
    Dus ik hoop dat ik straks met een kleintje het eraf zie vliegen omdat ik er lekker achteraan hol. Maar ik moet het maar weer zien.
    Vorige week woog ik trouwens 92kg.

Sorry voor m'n ego berichtje, dacht aangezien ik er niet vaak meer ben en dus niet vaak kan meekletsen dat ik jullie maar meer op de hoogte zal houden over hoe het hier gaat. Komende tijd: DRUK!!

Groetjes,
    Cheetara

8. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Cheetara , iedereen heeft het wel is druk hoor meid , maar je hoort er nog helemaal bij hoor !
    Haha , haal je groetjes Cheetara dus maar weg weten nog precies wie je bent :p .

Hoe is het ? Beweegt de baby nu trouwens elke dag ?
    Leuk een echoapparaat huren !! Waar kan je dat doen ?
    Ben benieuwd of het je bevalt , klinkt echt gaaf !
    Is gewoon 2d toch ?

9. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden ik ga zo even terug lezen..
    maar wil jullie eerst vertellen dat ik zondag heb getest en die was POSi!!! enne net een digitest gedaan en die gaf aan zwanger!! :) soo happy

10. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Flavour2 , waaaah gefeliciteerd !! Super leuk !!

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

Wauw wat goed! Gefeliciteerd meid!!!!!!!

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Als er trouwens nog meiden zijn voor wie ik kan pendelen, een pbtje is altijd welkom hoor met je naam + geb. datum + vraag/vragen! :)

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

Echt zo raar,
    Ik ben nu 3dagen overtijd volgens m'n banner..
    Had rond 8 uur ontzettende buikkramp ineens, een half uur lang ofzo. Dacht echt: nu ben ik ongesteld, bam.
    Maar nog steeds geen bloed...
    Voel af en toe nog wel buikpijn.. Misschien zijn het m'n darmen...:(
    Volgens m'n pendel ben ik zwanger, heb net nog gedaan..
    Of ik een miskraam kreeg daar kwam die niet uit..

14. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    WHAAAAAAAAA

ZOOOO LEUK!!!!!!! <3
    Heb je enig idee hoever je bent? Of zit (ik zat) je net zoals mij in het donker?

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

SDenise, zal ik nog voor je pendelen? :)

16. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden, hreb nog niet alles bijgelezen er is zoo veel gekletst..
    maar is een beetje moeilijk aangezien cyclus wisselend was.. maar denk rond 5 wkn... ga morgen de vk bellen...

17. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke ik heb een beetje bijgelezen..
    een aantal nieuwe meiden, welkom..
    enne verder ben ik het eigenlijk al weer vergeten, aangezien ik meerdere dingen tegelijk aan het doen ben whahah.. domme ik..
    srry meiden.. liefs

18. Summerlove

Summerlove Niet meer actief

flavour, gefeliciteerd

Hilse, ik heb je een priveberichtje gestuurd ;)

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Susem, jaa ik zie het! Ga meteen aan de slag :p

20. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ook gestuurd Hilse! :D