SDenise, beantwoord! boy hihi @Wonderwensje, Ik weet 't niet. Ik denk dat misschien wat ik vandaag gevoeld heb m'n ei is.. Dus als mn vriend thuis komt dat ik dan ga testen... Ik ga sowieso zaterdagochtend testen a.s.
Denise, wauw wat een geweldig nieuws. 12 weken al, echt bizar. Ik vraag me af en toe wel eens af of het ooit gaat gebeuren dat ik een posi test in handen heb en hoe dat dan moet voelen. Maar jij hoort nu gewoon ineens dat er al 12 weken een kleintje in je groeit en dat jullie al een stuk sneller dan verwacht papa en mama gaan worden. Lijkt me heel bizar! Hilse, wat schattig zeg. Wel fijn dat die kleine meid zich zo op haar gemak voelt bij jou! Wat jij nu trouwens hebt met die buikpijn en kramp. Dat had ik afgelopen menstruatie ook. Ik kreeg 's ochtends zo'n ongi kramp dat ik mijn banner al had veranderd en er van overtuigd was dat ik ongesteld ging worden. Gauw een paracetamol ingenomen, en de rest van de dag geen last meer gehad....De volgende dag nog steeds niets, pas aan het eind van de middag was ik ineens ongesteld. Zonder kramp of niets, na een uurtje was er geen bloedverlies meer en toen ben ik de dag erna super heftig ongesteld geweest. Met echt "propjes" zeg maar. En toen was het over...heel vreemd. Vraag me soms wel eens af of er iets gebeurd is in mijn lichaam wat niet goed is gegaan. Cheetara, blijf maar lekker ego berichtjes plaatsen, dan zijn we in ieder geval op de hoogte van je leven! Hoop ook voor jullie dat je snel een plekje hebt. Flavour, GEFELICITEERD. Wat een super nieuws. Je pendels kloppen in ieder geval.
Hilse, als je vandaag je ei hebt gevoeld dan kun je toch niet testen? Het duurt toch +/-14 dagen van je eisprong tot je ongi.
@Daantje, klopt hoor.. Maar misschien heb ik het mis en waren het gewoon m'n darmen.. En ben ik gewoon wel overtijd en is mn ei al geweest ergens..
@Daantje, dat zou heel goed kunnen hoor.. een vmk zonder dat je het door hebt.. @Cheetara, helemaal vergeten te reageren maar: WAUW wist helemaal niet dat je een echo apparaat kon huren!! Is dat duur zoiets? Wist niet eens dat je zelf naar 't hartje kon luisteren laat staan dit Toch echt super handig ook zo'n forum, je komt zoveel meer te weten!
Hmm, tja je gaat aan alles twijfelen op deze momenten he. Heb je ovulatietesten? Wat gebeurt er als je een test doet? En ja, een vmk kan natuurlijk altijd.
Welkom nieuwe meiden . Flavour & Denise, wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van ! Hilse, inderdaad heel verwarrend. Hopelijk is het geen vmk, maar daar zou je inderdaad niks aan kunnen doen . In ieder geval even afwachten dus! Ik heb vandaag gesprek gehad over mijn stages en studievertraging en het eindigde redelijk goed . Ik was dus heel erg bang op een jaar vertraging. Maar als alles heel erg goed meezit zou ik mijn 'grote' stage (die normaal een jaar duurt) in een half jaar kunnen doen en dat dus eind dit schooljaar, wat zou resulteren in geen vertraging! Aangezien er niet veel van die 'blok' stages zijn aan het eind van een jaar zou ze proberen om me dan in ieder geval aan te kunnen melden voor een blok stage begin volgend schooljaar, wat zou resulteren in maar een half jaar vertraging. Als het eerste lukt en de mensen zijn tevreden met me en ik zou er eventueel kunnen werken dan betekend dat dus dat ik misschien nog eerder zou kunnen beginnen met mijn baby plannen ! En bij het tweede misschien ook wat eerder. Dus ondanks alle stress van school en de stages ben ik toch wel heel blij . Toch een stapje verder . En nu maar hopen dat ik alle stages haal .
Daantje3 , het zou kunnen meid , daar kom je nooit achter dat is echt vreemd dat je het nooit te weten komt , Wel goed klussen jij he deze maand . Wil niet meer horen dat je niet zwanger kan zijn omdat je niet goed geklust heb haha . Je doet nog ovu testen toch ? Maxerella , wat een goed nieuws zeg . Wat voor stage is het ? Zou leuk zijn als je eerder voor een kleintje kan gaan . Hilse , jou pendels kloppen wel vaak he . Denk bij Sdenise ook echt een jongen hoor haha . Altijd als ik leuk ga google , naar buikjes en echo's van mijn termijn . Kom ik wel , dingen tegen waar ik echt van schrik . Bijna altijd plaatjes van lieve-engeltjes.nl . Oowja wat er dus ook vaak staat , dat zag ik nu . Een foto en dan eronder down geconstateerd . Dus dan hebben ze er zelf voor gekozen . Ik wist dat dus echt niet heb daar nooit bij nagedacht . Maar er zijn dus ook mensen met de bewuste keuze om welke reden dan ook . Wat zouden jullie doen als je kindje down zou hebben ? Ik niks , als het zo is is het zo , klaar !
Meiden zijn er nog veranderingen voor de lijst. ♥ NOD ♥ - Daantje3 (24 jaar) NOD: 4 juli, 8e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Dunchan (23 jaar) NOD: 18 juni, 1e ronde na miskraam, 2e kindje - Wonderwensje (21 jaar) NOD: 14 juni, 1e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: 6 juni, 1e ronde, 1e kindje - kiwii (19 jaar) NOD: 1 juni, 2e ronde, 1e kindje - Niva (21 jaar) NOD: 28 juni, 1e ronde, 1e kindje - Susem (23 jaar) NOD: 14 juni, 3e ronde, 1e kindje - Daan22 (22 jaar) NOD: 23 juni, 2e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Jongen - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Denisse ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- jongen / meisje / verrassing - CVG (21 jaar) Uitgerekende datum: 28 december 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 9 februari 2013 1e kindje - Verrassing - flavour ( jaar), uitgerekende datum: februari 2013, 1e kindje - jongen / meisje / verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - lisanne: 11 juni vk/ 20 juni echo/ 27 juni 20 w echo. - Denisse: 11 juni echo / 18 juni intake +controlle. - Samantha: 18 juni vk / 4 juli 20w echo - Cheetara: 25 juni 25w controlle / met 27w pretecho. ♥ Bevallen ♥ - - - ♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥ - Maxellera (20 jaar) Voor aanpassingen hoor ik het wel weer....
Dilana is 2,5 jaar. Dus ze gaat nog niet naar school ik ben nu opzoek naar een peuterspeelzaal. Want ze vind het wel erg leuk school. Mijn zusje is idd verslaafd aan drugs en alcohol. Dus is zeker goed van haar. Als ze er echt voor gaat dan. Uhhmm nee ik merk iks aan haar. Indenk dat kinderen die zo opgroeien op die leeftijd niet heel veel beseffen. Alleen kent ze. Van thuis geen regels en die zij. Er hier wel dus dat is wennen voor haar maar voor de rest gaat het goed. Ti's een echt moedertje voor Keano. Super leuk
Hè Duchan , hoe is het ? Vast druk met twee kids ? Heb me 20 weken echo verzet naar 5 juli , dan ben ik bijna 20 weken en dat leek me beter .
Dunchan , dat is zeker goed want als je verslaafd bent is je leven ook niet meer leuk , en ook meestal niet heel lang meer . Wat fijn dat ze nog zo jong is dilana . Dan heb ze inderdaad niet zoveel meegekregen , als ze ouder zou zijn zou het vast heel anders zijn . Dat is wennen de regels voor haar inderdaad , maar wel nodig om er een leuke volwassen zelfstandige meid van te maken toch . Lief dat ze zo moedert over keano ! Vind hij wel leuk zeker zo verzorgd te worden hihi . Daar hebben jongens nog last van als ze ouder worden
Meiden zijn er nog veranderingen voor de lijst. ♥ NOD ♥ - Daantje3 (24 jaar) NOD: 4 juli, 8e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Dunchan (23 jaar) NOD: 18 juni, 1e ronde na miskraam, 2e kindje - Wonderwensje (21 jaar) NOD: 14 juni, 1e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: 6 juni, 1e ronde, 1e kindje - kiwii (19 jaar) NOD: 1 juni, 2e ronde, 1e kindje - Niva (21 jaar) NOD: 28 juni, 1e ronde, 1e kindje - Susem (23 jaar) NOD: 14 juni, 3e ronde, 1e kindje - Daan22 (22 jaar) NOD: 23 juni, 2e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Jongen - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Denisse ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- jongen / meisje / verrassing - CVG (21 jaar) Uitgerekende datum: 28 december 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 9 februari 2013 1e kindje - Verrassing - flavour ( 24 jaar), uitgerekende datum: 10 februari 2013, 1e kindje - jongen / meisje / verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - lisanne: 11 juni vk/ 20 juni echo/ 5 juli 20 w echo. - Denisse: 11 juni echo / 18 juni intake +controlle. - Samantha: 18 juni vk / 4 juli 20w echo - Cheetara: 25 juni 25w controlle / met 27w pretecho. ♥ Bevallen ♥ - - - ♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥ - Maxellera (20 jaar) Voor aanpassingen hoor ik het wel weer....
Ja zeker fijn. Want is echt niet best als ze alles echt zout meekrijgen dan zou het nog wel is lastig kunnen zijn. Maar k moet zeggen het gaat heel goed voor nu. Nou tot nu vind hij het leuk soms niet maar dan laat hij zich ook wel horen... Ze hebben al ruzie gemaakt nou dat is echt te grappig. Twee dreumens die tegen elkaar staan te schreeuwen hahaha.
Goedemorgen, Maxerella, fijn dat je geen vertraging oploopt Ik heb vanochtend negatief getest ;(, maar misschien nog te vroeg, donderdag is mn NOD
Thanks Heb er nu een hard hoofd in, zit ineens weer onder de pukkels en heb krampen, maar we wachten rustig af..