Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Maxellera, wat een goed nieuws! Wie weet kun je inderdaad wel eerder aan je babywens beginnen. Zou mooi zijn:)

Lisanne, deze maand gaan we zeker goed klussen. We zijn nu al aardig bezig om gewoon momentjes samen te hebben. Dus we zijn al beter bezig dan vorige maand. Ga denk ik morgen of overmorgen beginnen met ovutesten. En heb al tegen mijn man gezegd dat als ze positief zijn dat we elke dag gaan seksen:). En laat hij dat nou heeeelemaal niet erg vinden.

Susem, jammer! Even rustig afwachten, is dit je eerste ronde?

Even iets anders dames, wat doen jullie met de vakantie dit jaar? Wij wisten niet zeker of we op vakantie konden, maar nu blijkt het toch te gaan lukken. Dus ben druk aan het rondkijken. Ben dus ook benieuwd wat jullie plannen zijn.

2. Summerlove

Summerlove Niet meer actief

Dit is de 3de ronde, maar ik ben zo ongeduldig, ben er gewoon sjaggo van..

Wij zijn een paar dagen naar Barcelona geweest met Pinksteren. Verder gaan we niet weg, na de bouwvak krijgen we de sleutel van ons huis :)

Ik ga afsluiten en aan het werk, heb een late dienst.

3. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Dan zou ik ook niet op vakantie gaan nee. Lekker sparen en daarna klussen in het huis!
    Dat ongeduld kan ik me voorstellen, ik word zo langzaamaan ook een beetje gek.
    Wat doe je voor werk?

4. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Goeiemorgen meiden!
    Hoe is het hier??

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hey dames,

Druk geklets! :)

Vanmorgen is er een man van de verzekering geweest.. Waarschijnlijk wordt het niet vergoed (hebben zwam onder de vloer!!!!) en gaat het rond de €3500 kosten!!!
    Maar de vorige bewoners hebben het waarschijnlijk geweten want die hebben gewoon een dun laagje beton over de houten vloer gelegd waar die al aangetast was maar dat is niet genoemd in het rapport.. Dus dat gaan we eerst nog aanvechten... :-\

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

Wat dat betreft kunnen wij beter niet op vakantie gaan :p
    Maar hadden wel een idee om gewoon met de auto een rondreisje te maken door Italië.. :)

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Lisanne, ja probeer het zo goed mogelijk te doen en altijd even mezelf nog een x te checken met de pendels :p hihi

8. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    @Hilse wat is zwam! ben je mooi klaar mee! oude bewoners moeten dat toch melden!! bah!

Kan je het voor mijn ook nog eens checken??;):p

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

@GwoonAn, ja hoor, pbtje!!:D

Zwam is een schimmel.. paddestoelen zegmaar.. huiszwam.. Echt zwaaaar klote!:(

10. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ohh ieuwl!
    Jezus echt zuur, 3500 euro..:( kan je veel leuke dingen mee doen!!

Maar stel dat je er niets aan laat doen, wat gebeurt er dan???

Oke stuur je pb! :D

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

Als je er niets aan laat doen dan trekt de zwam door het hele huis, onder de vloer is namelijk ruimte en de vloer is van hout omdat het een woning is uit 1970..
    Plus weinig ventilatie.. Dan rot de vloer onder je voeten weg.. En het is ook nog eens hartstikke slecht voor de gezondheid! Weet niet precies wat je er allemaal van kan krijgen maar dat ga ik liever ook (nog) niet bekijken zolang er nog niks aan gedaan is..:p

Wil nog wel even op zoek naar eventueel andere bedrijven of er prijsverschil is..

12. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Jeetje Hilse wat baluh zeg... Zit je ook er optie wachten nee. Idd maar aan vechten. Alleen moet je wel goed uit zoeken. Niet dat je dalijk veel geld kwijt be aan advocaat en rechtzaken e hem dan verliest. Ander be nog meer geld kwijt. Je word er idd niet vrolijk van zeg...

GwoonAn. Hoe is het met jouw.. Hopelijk heb je snel duidelijkheid meid. Maar meschien ben je nog aan het ontpitten idd. Had je nog getest of nog niet?

Daantje wat leuk toch even op vakantie. Ja ik ga 3 weken met de kids en vriendin naar een vakantie park en daarna ga met mijn gezin nog een 4 weken genieten op de camping... Maar weten o niet waar wordt beet trouwen denk week je hier week je daar. Meschien Frankrijk anders gewoon in nl. Ligt ook aan het weer....

13. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ja gaat wel goed hier! afentoe gevoel dat ik ongi ga worden maar dan is er niets, alleen witvloed pff..
    Ja zal ontpillen wel zijn maar is wel vervelend :)
    Nja we zullen het wel zien! nee na de laatste keer niet meer getest!

14. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    @hilse, oke ja! en schimmels zijn idd best gevaarlijk voor je healthy!
    Nou hopelijk ben je er snel vanaf!

15. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    GwoonAn ja wachten is vervelend... Ik heb geen idee hoe lichaam na de pil reageert ik heb nog nooit de pil of iets gebruikt.

Ik hoop wel dat je snel dan ongi ben of zwanger natuurlijk.
    Want dan kun je verder en nu ben alleen maar aan het wachten.

16. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Hilse, dat is ook lekker dan. Gelukkig is het verzekeringswerk, maar dan nog zit je daar niet op te wachten.

Ik heb bijna 10 jaar de pil geslikt, en daarna een klein jaartje de nuvaring gebruikt. Daarna kwam mijn cyclus wel gewoon op gang, al varieert die enorm. Maar toch heb ik het ontpillen gemerkt, werd wel gewoon ongesteld maar toch is dat anders dan het nu is.

17. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Nou donderdag gaan wij de auto betalen aanbetalen en dan wordt hij nog gekeurd daarna en er wordt nog wat vervangen. En dan volgende week halen we hem op. Net voor de vakantie. Heb k in ieder geval goede auto mee op vakantie.

Donderdag moeten we ook naar het ziekenhuis voor chromosomen onderzoek. Dus ben benieuwd. En hebben daar ook een gesprek met allerlei artsen. En daarna gelijk door naar de kinderarts Voor Keano die blijft maar ziek steeds en slapen is nog steeds een hel en nu gewoon heel de dag gezeur over hè naar bed gaan. Alleen als ik bij hem ga liggen dan slaapt hij... Dus hebben gesprek daarover en wat onderzoeken. Dus ben benieuwd hopelijk kunnen ze ons helpen.

18. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Oke heb je altijd alleen condooms gebruikt??

Ik zat 9 jaar aan de pil !!!

19. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH

Hoop het ook voor je meid!!
    Zal voor je duimen .. :)

20. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Wie wil mij trouwens pendelen ik snap daarachter niks van..... En zie bij iedereen pendels staan? Wil ik ook?

Deel Deze Pagina