@Dunchan, kleine voorspelling wanneer je zwanger wordt, welk geslacht e.d. Altijd leuk toch Wil het wel voor je doen hoor!
Ja dat wil je! Is gewoon leuk als het klopt dan! Moet je Hilse je naam en je leeftijd, en je vraag sturen in pb!
haha! nou meiden ik ga even snel naar de winkel (haarlak halen voor vriendlief!) ja je lees het goed haha! En dan even naar een vriendin toe!! Tot later!!
Spannend Dunchan, ben benieuwd wat er uit de onderzoeken komt. En hoop ook dat het snel beter gaat met Keano. Ik hoop ook zooooo ontzettend dat mijn pendel uitkomt. In ieder geval een van de twee, dan zou ik zeer gelukkig zijn. Veel plezier GewoonAn.
Daantje zou zeker leuk zijn meid ik duim echt voor je. Ja we wachten het allemaal ff af... Belangrijkste vind dat Keano gaat slapen s nachts en dan graag in zijn eigen bed....
@Dunchan, beterschap met Keano en hoop dat ze in het ziekenhuis wat kunnen zeggen! Je hebt bericht terug hoor over je pendel!
Hahahah echt maar ik ga er niet van uit hor deze keer? De vorige keer was ik ook niet meteen raak na de MK. We zullen het zien.
Ook al geloof ik niet echt in dat soort dingen. Stiekem geeft een pendel wel een klein beetje hoop. Ik weet nog wel dat ik net begonnen was en toen juni te horen kreeg, toen dacht ik echt, nee dat klopt vast niet, duurt nog zo lang. Maar inmiddels heb ik super veel hoop dat juni onze maand gaat worden.
Ik hoop het zo voor je Daantje.... Ik ga echt maga hart duimen voor je. Ik geloof ook niet echt in pendels maar ik vind het leuk. Stel je voor dat hè nou wel zou kloppen is dan toch echt mega leuk.