Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Gwoonann , erg he . Zelfs daar luisteren ze naar . En dan ben je eindelijk zover dat je ze weer omgepraat heb . Gaan ze weer naar hun moeder en begint het weer opnieuw . Soms heb ik echt zoiets van haha dit klinkt best lullig ( neuk je moeder lekker :p) klinkt echt achterlijk maar bedoel dat is het enige wat je liever met mij doet inplaats van met haar .
    Ja sorry voor me taalgebruik . Maar het is zo vermoeid .

Maar daar weet jij zo te horen alles van ! Hoe durft jou schoonmoeder je vriend over te halen toch nuet voor een baby te gaan .
    Wat een belediging voor jou net of jij voor een baby zou kiezen als je het niks te bieden had . Gggggrrr

2. Summerlove

Summerlove Niet meer actief

Avond,

Daanjuh, ik werk in de verzekeringen :)

Dunchan, succes morgen..

Hilse, auch, kramp in je kuiten!

Ik hoop ook dat Hilse's pendel klopt :D

3. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Nja ze zei dat we er nog niet waren.. blabla
    Maar idd haha dat denk ik ook weleens !!!
    ERg he .. :) hahahah

4. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jeetje lisanne, daar staan m'n nekharen van overeind! Pff! Ik snap dat je hier enorm kwaad over wordt en dan ook nog is je vriend erbij! Ik ken het ook maar niet zo erg als jouw schoonmoeder.. Bah!
    Het maakt het eigenlijk nog erger wanneer je vriend erin mee gaat.. Vriendlief hier doet dat ook nog wel eens terwijl hij WEET dat ik wel gelijk heb.. Maarja, zoals an zegt, schoonmoeders met hun schoondochter, soms klikt dat ook niet. Het is niet voor niks dat je over het algemeen ook wel ziet dat dochters meer naar eigen ouders trekken als schoonouders! Ik denk ook als wij zouden vertellen dat we bezig zijn dat ze zou gaan zeggen maar jullie zijn nog zo jong en bla die bla die bla! Dus daarom vertellen we het gewoon niet en dan maar hopen als we het wel zijn dat ze enthousiast zijn. Anders pak ik meteen weer m'n spullen en ga ik weer naar huis..

5. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Haha idd wonderwensje!

DE MAZZEL HE zie je al gaan.. :p

6. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Hahahaha ja echt! Ik zie het al voor me.. Als ze iets in de negatieve kant begint dan sta ik op, pak m'n tas en zeg tegen m'n vriend. Schat ik denk dat het tijd is om te gaan want ben liever bij mensen die oprecht meteen blij zijn voor ons!

Weet alleen niet of vriendlief dit zo waardeerd.... :$

7. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Denk het ook niet... :)

8. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Gwoonann , Hahaha gelukkig ben ik niet de enige die zo denkt :p .
    Pff dat vind ik echt een beschuldiging net of je voor een kindje gaat terwijl je er niet klaar voor bent !
    Waar bemoeien ze zich mee .

Toen wij kwamen vertellen dat ik zwanger was zei ze : waaaaaaaat dat meen je niet ! Je bent nog zo jong . Waar begin je aan .
    Gefeliciteerd zat er niet in hoor Pff .
    Zo een reactie zal jij vast ook krijgen . En dan kan je ze wel wurgen want je bent zo trots .
    Balen trouwens van je test . Weet echt hoe het voelde .
    Maar ook jou tijd zal vast heel snel komen

Wonderwensje , hihi wel lief dat je me gelijk geeft voel me toch fijn om te horen dat ik niet " de schuldige " ben .
    Erg is dat he dan heb je gewoon gelijk maar gaan ze dat niet toegeven hoor , want hun arme moedertje bedoelt het toch zo goed blablabla
    Inderdaad anders gewoon spullen pakken en weggaan niks aantrekken van haar ! Kost teveel energie haha .

9. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    En hoe reageerde je eigen ouders??

Nja het scheve is, dat ze wel graag oma wilt worden.. ;) sm.
    Mijn ouders kunnen ook niet wachten hoor om die stempel te krijgen.. :)

10. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jaa echt! Vanmiddag ook, wij hebben ander voer gehaald voor ons hond omdat ze door het huidige voer aankomt.. Hij verteld dat aan z'n ma en ze verteld meteen (voor de 80ste keer) wat hun hadden met hun hond...... JA DAT WETEN WE NU WEL VERDORIE!!
    Toen zei ik ook, jouw ouders moeten ook altijd vertellen wat hun hadden en dat is ook gewoon gelijk het beste! Toen zei die nou waarom kraak je m'n ma zo af! Ik zeg nou zo bedoel ik het niet meteen maar je weet wel dat ik gelijk hebt.. En toen zei die niets meer..
    En wat jij zegt over die reactie van DAT MEEN JE NIET! Ik verwacht dat ook, nou ik kan je veel vertellen, ik slik veel van m'n schoonouders ben nooit ergens tegen in gegaan vanwege m'n vriend maar wanneer ik zwanger ben wil ik er van genieten en geen moment riskeren om gestrest te raken vanwegen haar, daag!

11. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jeetje, loop er gewoon van te trillen! Haha het maakt me echt kwaad!! Bah

12. Summerlove

Summerlove Niet meer actief

Jeetje, wat een verhalen!

13. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Wat is je nod?

14. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Susem het is donderdag mij ziekenhuisdag! Maar wel bedankt.

Mamadenise welkom hier.

En wat een verhalen zeg. Over schoonfamilies enzo.

Ik heb dat juist met mijn family en kan heel goed met me schoonouders opschieten. Ook lig ik wel vaak met me schoonvader in de klins... Hihi

Met mijn eigen ouders slechte band en was vorige week in tijden de ik ze over de vloer heb gehad en dit was alleen voor dilana. Maar als ik over mijn ouders praat wordt ik al woest. Zijn zulke ego mensen. Die heel erg zijn beïnvloed door vrienden. En zo dan hn belangrijker zijn dan hun eigen kinderen en klein kinderen... Grrrrrr :x

Ik heb net lekker paard gereden heerlijk even anderhalf uur uit geraast.
    En jullie willen het niet geloven maar voor nu slaapt Keano al 10 min in zijn eigen bed... En ik hoop dat zo blijft... Manlief en ik gaan lekker naar en dan nog even aan de klus:p want voor je het weet ligt dat monstertje ineens weer tussen in en hebben onze kans weer gehad!:cool: lol

Ik ben er morgen weer.... Truste meiden.

15. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Goedemorgen meiden,

Hier vanmorgen een omo witte test!

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

Aaah wat leuk! Onze jongensnaam is ook Engels!:D

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hey girls, wat een gedoe met die schoonmoeders!
    Snap ook echt niet waar ze zich mee durven bemoeien!
    En die mannen, tja.. Die willen hun moeder niet afvallen..
    Ook zo'n lastig iets!
    Heb ik nu (gelukkig) geen last van, m'n vriend z'n moeder redt zelfmoord gepleegd toen hij 10 was, hij heeft haar zelf gevonden..:(
    Z'n vader heeft ie geen contact mee omdat die hem belachelijk maakt en zijn keuzes. Die heeft ook een nieuwe vrouw en dat is echt net een heks, zo'n kreng brrr.

Mijn ouders zijn daarentegen hele warme mensen die gewoon het beste met ons voor hebben en achter onze keuzes staan wanneer wij dat ook doen! Zo hoort het toch!

18. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Hilse, zo hoort het inderdaad! Ze kunnen je altijd adviseren maar ik hou der niet van wanneer iemand zegt dat je iets moet doen of niet moet doen..advies is altijd welkom :)

19. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Gwoonann , mijn ouders reageerde echt blij ! Me moeder helemaal die is zo blij ! Heeft zelfs blauwe baby chocolaatjes getrakteerd op werk toen ze wist dat het een jongen is .

Hmm .. Een tegenstrijdige schoonmoeder heb je . Of bedoelt ze " ik wil graag oma worden maar niet dat jij de moeder bent" haha dat zou wel heel gemeen zijn !

Wonderwensje , Pff . Dat ken ik ! Dan vertellen ze het 100x , en wat hun hebben ( meestal uit de middeleeuwen) is altijd beter ! Ik hoor man lief zo nog zeggen " neeee ik wil die saus me moeder zegt dat die het beste is " Pff tuurlijk joh .
    En de dokter liegt en de dierenarts , en nu de verloskundige . Die mensen hebben er immers niet voor gestudeerd en me schoonmoeder natuurlijk wel .. niet dus .

Je heb groot gelijk hoor . Echt niet gestrest raken voor hun gewoon lekker laten lullen !
    Hoe vermoeiend het ook is !

Dunchan , Pff lekker dan dat je eigen ouders zo zijn .
    Vind dat zo lullig ! Zijn ze wel een leuke opa en oma voor keano en dilana ? Snap dat je je er aan ergert !

En heeft je kleine man door geslapen ?
    Voelt hij zich al wat beter ?
    Haha is het klussen er nog wel van gekomen ?

Hilse , jeetje wat heftig ! Ik vraag me af hoe een moeder dat haar zoontje aan kan doen ! Echt erg . En ze vader .. Ggrr lekker links laten liggen !
    Gelukkig hebben jullie jou ouders , voor hem vast ook heel fijn ?

Wonderwensje , balen van je test ! Maar je bent nog niet overtijd en dan test je soms nog niet positief

20. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Wonderwensje baluh meid... Maar meschien moet je nog een paar dagen wachten voor positieve test... Ik ga voor je duimen meid.

Hilse wees blij met je ouders zo hoort dat idd. Achter jullie keuze staan. En jullie daarin begeleiden is fijn. Maar echt dat negatieve van sommige ouders denk ik echt van wat de f*ck waar bemoeien jullie je mee. Maar denk ik ook maar ag laat het maar ze zijn zelf jong geweest hebben toen toch ook die keus gemaakt om kinderen te nemen. Dus waar bemoeie zich mee. Maar Agg ik laat ze maar hoor... Ze draaien meestal wel bij als zo'n kleintje geboren is.

Hier weer een nacht met ruimte geslapen. Keano heeft in zijn eigen bed geslapen en hoefde er maar een keer uit vannacht ben helemaal uit gerust. En ik hoop dat hij dat volhoud..
    Ik krijg straks wat mensen over de vloer. Ik ga namelijk en vaste oppas in huis nemen voor de dagen dat ik aan het werk ben. Dus hopelijk zit er wat tussen.

Deel Deze Pagina