@lisanne, ja is ook niet te begrijpen! Ze had wel heel erge psychische problemen. Ze zou maandag opgenomen worden en zaterdag heeft ze het gedaan.. Maar inderdaad het is heel fijn voor hem ook dat mijn ouders wel heel betrokken zijn!
@ lisanne nee het zijn helemaal geen opa en oma voor de klein kids!! Voor dat die vrienden hadden wel maar sind die vrienden zien ons niet eens staan. Die vriendin van haar heeft haar echt op geëist. Zij heeft nooit echt een goeie band met haar ouders gehad. En nu heeft ze moeder en doet ze dat het haar moeder is. Ze heeft ook 4 kinderen en daar doet ze wel alles mee.... Maarte zoekt het maar uit ik ben klaar met ze.
Jeetje Dunchan, ik kan me niet indenken hoe erg ik het zou vinden in jouw schoenen.. Maar je hebt wel een goede band met je schoonouders? Ik heb zo'n oma.. Die doet alsof ze alles van me weet maar ondertussen weet ze niets en denkt ze nu nog steeds dat m'n vriend Bas heet ipv sebastiaan. Stuurde me jaren geleden een kerstkaart dat het zo'n spannend jaar wordt want ik zou gaan afstuderen het jaar daarna.. Maar het jaar dat ik die kerst kaart kreeg was ik al afgestudeerd en ze was nota bene nog op m'n feestje geweest. Ik irriteer me daar al aan, laat staan dat het m'n ma zou zijn. Ik weet geen bloed geeft moed haha, maar ik heb gewoon het gevoel ook helemaal niet dat ik zwanger ben.. Het was jammer een omo test maar ben dan ook niet echt teleurgesteld.. Maar als ik niet ongi wordt binnenkort dan doe ik dinsdag weer een test. Gelukkig ziet vriendlief het hetzelfde als ik.. Het is jammer maar hij is niet teleurgesteld.
Oh ja dat is zeker irrie Wonderwensje. Mijn oma is dement dus daar heb je niet veel meer aan. Wie weet ben je snel zwanger je weet het nooit. Als je lichaam er klaar voor is komt het wel. Ik ben ook wel benieuwd of ik weer zwanger ben al ga ik er zelf al van uit van niet. Ik vind het ook al best druk met de twee kleine kooters. Dilana gaat na de zomer vakantie 4 dagdelen naar een peuterspeelzaal. En Keano mag volgend jaar maar drie staat ook al in geschreven. Wil eigenlijk wachten tot hun allebij gaan dan is er weer wat rust in huis.
Lisanne, Ohw wat leuk zeg van je moeder!! Nee hoor haha zo denkt ze niet, she loves me zegt ze.. Ik heb geen idee wat er aan de hand is met haar, maar we zien dr miss 1x per half jaar ofzow... Dunchan succes met het uitzoeken van een geschikte oppas!! @Geen bloed geeft moed, haha nah niet bij mijn hoor.. volgende ronde miss wel maar deze mag het nu wel komen! haha
Hilse, mooie camera!! Wij willen ook deze zomer nog een nieuwe kopen, we moeten natuurlijk wel mooie foto's kunnen maken wanneer het zo ver mag zijn Ik woon in Nieuwegein, haha waarom dan?
Hilse mooie camera hoor en leuke kleur ook. Uit deze ronde nog niet echt iets gevonden dus nog even verder zoeken.....
@all wat een hoop geklets over schoonmoeders en ouders! Btw vandaag wat bloedverlies gehad, dus ik schrok me kapot..(nu komt even een vies gedeelte)....gelukkig kwam het uit de achterkant tijdens het bezoek aan het toilet en was het dus een gesprongen adertje..niks bijzonder ... THANK GOD, ik zat helemaal in de stres en zei zo tegen me buik, neeeee niet weggaan want ik hou nu al zoveel van je! @Lisanne we kunnen elkaar weer de hand schudden want ook mijn schoonmoeder is zo. We vertelden het vorige week en ze zei; Ja dit had ik al verwacht, maar je bent te jong, grote verantwoordelijkheid... Uiteindelijk zei ik dus, in mijn familie is het niet raar om jong aan de kids te beginnen..zo heb je meer energie en ik heb in mijn leven later nog tijd zat om een carriere te maken.. Mijn moeder had mij op haar 23ste, mijn zus begon op haar 23ste, mijn vader was jong vader, mijn nichten ook allemaal rond die leeftijd... Toen zei ze; Ja maar wij zijn in onze familie meer beheerst WTF. Alsof wij een stel **** konijnen zijn die niet kunnen nadenken. UHUM. Ook leuk dus De rest is superblij dus ik trek me er niks van aan! @Dunchan, Fijn dat het wat beter gaat met zijn slaap hopen dat het zo blijft!!!!!
Denise, lekker dan zo'n opmerking van je schoonmoeder!! Hè bah.. Weet je het is maar zo.. De enige keuze die jij hebt gemaakt is om bij je vriend te zijn, ouders.. Schoonouders, je hebt ze niet voor het uitkiezen!! (wel jammer soms, en dan doel ik voornamelijk op schoonouders )
Dunchan , lekker dan ! Hebben ze wel een andere leuke opa en oma ? Hilse , super mooi . De kleur is ook echt mooi . Sdenise , dat is schrikken zeg ! Gelukkig was het niks. En zit je in een termijn dat het echt zelden voor komt dat er wel wat is hoor . Dat gebeurd niet meid ! Maar toch schrikken inderdaad . Pff wat een opmerking zeg ! Je wordt er echt gestoord van . Ze vinden zichzelf altijd beter . Wat zei jou vriend ervan ? De rest is bij mij ook super blij dus ik doe net als jou en trek me er ook niks van aan . Nog even meid dan weet je het jongen of meisje . Kan je lekker shoppen . Heb je al iets gekocht ? Wat vinden jullie er van dat mijn schoonouders al 12 weken weten dat ik zwanger ben en echt niks maar dan ook niks heb gekregen . Eerst riep ze ooohh ik heb zulke leuke dingen gezien, Maarja in alles zat blauw of roze . En nu weet ze al ern maandje dat het een boy is . En nog niks gehad . Weetje hoe hun echt zijn , nooit wat kopen voor me hartediefje en geen aandacht aan besteden , tot dat hij jarig is , wachten ze tot het moment dat het meeste bezoek er is . En dan komen ze met een groot cadeau . En maar de lieve oma uithangen .
Denise wat kut opmerking zeg zo irrie!!! Pffff Lisanne Uhhmm nee niet echt alleen me schoonouders dan die zijn heel lief voor de kids..... En dat ken ik wel wat jij zegt over kadootjes. Op dat soort momenten... Mijn moeder toen zij oma werd kreeg mijn zusje alles echt alles en toen dilana geboren werd man dat kind heeft echt van alles gekregen. En toen ik dan eindelijk zwanger was kreeg ik niks moest alles zelf kopen. En op de dag dat we thuis kwamen na de bevallig kreeg ik een mega kraampakket met kadoos. En iedereen die kwam zei ze dan " ja dat hebben ze van ons" pffff ggrrrr wordt nodig als ik er al aan denk.... Dan heb. Ook echt zo iets van man stil in je kadoos geef me gewoon l Moederliefde en wees een leek en lieve oma voor de kleintjes