Ja ik ben wel blij met me buikje maar me normale broeken passen al bijna niet meer en zwangerschapskleding is bijna niet in mijn maat hier in NL ik heb maatje 32/34 en de meeste broeken beginnen pas bij 36/38,, heb al een broek gekocht bij H&M maat 36 maar die zakt af dus dat zit ook niet fijn
Ik hou niet zo van jurkjes en rokjes Maar iemand zei me dat ik in Belgie moest gaan kijken omdat de mensen daar kleiner zijn dus moeten we dat maar een keer doen he
Haha oke ! ja ik ook niet hoor, alleen een jurkje wil ik zo nu en dan wel is dragen met een legging! want blote benen hou ik ook niet van haha.
Ja zeg het ziekenhuis ook maar hoe kunnen we dan 2 weken eerder al een positieve test in handen hebben. Die link kan ik gewoon. Niet leggen snap je?
Hoi meiden, Sorry.. als ik dit zo lees weet ik niet of ik nog wel wil meedoen aan dit topic.. Het leek me leuk om met andere te kletsen en vreugde en verdiet te kunnen delen.. Ook al heb ik het nog niet meegemaakt omdat ik net gestart ben.. Als ik lees wat er de afgelopen berichten is gezegd voel ik me niet zo welkom en vind ik de spanning ook wel een beetje om te snijden.. Jammer maar dan kies ik ervoor om niet meer mee te babbelen. Ik wens alle meiden heel veel geluk en een snelle positest!
Isabel ja vind het voor nu nog steeds gepast. Ben blijkbaar nog steeds zwanger..... En kado word het zeker als de kleine het mag halen. Ik vond die harten ook Leukemans wil nooit iets het zelde nemen. En aangezien jij hem heb vond ik deze ook erg leuk. Bops jij kan toch ook van en andere site een banner nemen. Ik vind van dit forum idd ook een beet je saai. Hihihi Samantha ik he ook al een klein buikje en draag al lekker mijn Zwangerschaps broeken. In de grote prenatal hebben ze broeken al vanaf 29/32 29/34 tot 33/32 33/34.
Wonderwensje je bent van hart welkom. Jammer dat je niet welkom voelt en daardoor weg gaat hopelijk bedenk je je nog. Alle nieuwe meiden zijn welkom. En wat betreft het gesprek tussen Isabel en bops... Dat is iets tussen hun daardoor hoef jij je niet welkom te voelen we zijn hier met zijn alle en daar hoort ook wel is bij dat iemand het ergens niet mee eens is. Maar als alles goed heb bij gelezen is dat inmiddels ook opgelost.... Zou echt spijtig zijn als je daardoor weg gaat. Maar blijt uiteraard je eigen keus. Jij dan ook heel erg veel succes en hoop snel een goedezwangerschap voor jullie knuf
Ik ben het met Dunchan eens! Ik snap dat je je zo voelt, ik was ook een beetje bang, maar nu alles is uitgepraat is er toch niks meer aan de hand ? Het zijn gewoon meningen van mensen op het feit dat er een nieuw deel kwam, niet op jou gericht. Het heeft helemaal niks te maken met ons als persoon, en nu alles weer rustig is gaan wel lekker verder met vrolijke dingen . Hopelijk bedenk je je nog en snap je dat het allemaal maar tijdelijk was en we het weer gezellig gaan maken . Want we willen natuurlijk verhalen horen die je meemaakt!
Meiden, ik vind het lief en fijn dat jullie zo reageren. Ik hoop wel dat jullie ook snappen waar het vandaan komt, er werd wel gezegd dat het niet zo bedoeld is naar de 'nieuwe' maar dat gevoel kreeg ik toch wel echt.. Dus vindt het wel fijn dat ik deze reacties krijg.. mijn vraag is dan ook, is het dan niet prettiger en misschien handiger om voor je zelf goed na te lezen hoe je iets overbrengt met je bericht.. Zonder de verbale communicatie kan het al zo snel misgaan en dat gebeurde dus ook.. Wel erg bedankt!
Dat hebben we vanmorgen nog gedaan Maar ik heb inmiddels ook gehoord dat de pijn ook mijn ei zou kunnen zijn?
Elk half jaar Het is iets afgezakt bij het paard, maar voel me nog steeds niet helemaal ok. Ja ik heb cystes gehad, maar volgens de GYN zouden die nu weg moeten blijven.... Ja die jongen voelde zich echt heel heel erg rot! Dus dat maakte toch wel veel goed
Vrouwelijk lichaam heeft veel rare wegens... Wie weet had je wel 2 innestelingen, is de ene veel later gegaan? Ik ga val in de herhaling, maar ik ga echt zooooo voor jullie duimen!
Idd, gewoon blijven hoor! Hetgeen waar ik me uiteindelijk zo aan stoorde is dat isabel gewoon geen sorry wilt zeggen. Ze begrijpt gewoon niet dat ze iets lulligs gedaan heeft. En dat is opzich ook niet erg dat ze dat in de eerste instantie niet heeft bedacht, maar wel op de manier hoe ze er daarna mee omgaat. Maxarella (heb ik het goed???) en ik hebben toch ook geen problemen meer? Voor de rest vind ik gewoon dat iedereen lekker mee moet blijven kleppen !